جستجو کردن

لیست قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

لوله های پلی اتیلن قطره ای، به دلیل مقاومت و انعطاف پذیری بالا جزو محصولی پر مصرف، در صنعت کشاورزی به حساب می آید.

مشخصات لوله پلی اتیلن 110

امروزه لوله های پلی اتیلن تحول عظیمی را در صنعت کشاورزی، ساختمانی و شیمیایی به وجود آوردند.

لازم به ذکر است از مشخصات لوله پلی اتیلن می توان به، دوام بسیار بالا در برابر فشار و ضربه، قابل بازیافت بودن، عدم پوسیدگی و زنگ زدگی، انعطاف پذیر بودن و غیره اشاره کرد.

همچنین لازم است بدانید، این محصولات در صنعت پتروشیمی تولید گردیده و گرانول های سیاه و سفید رنگ از اصلی ترین متریال به کار رفته در لوله پلی اتیلن بوده که  هیچ گونه موادی به آن اضافه نمی گردد.

بیش ترین استفاده از لوله های پلی اتیلن 110، در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی، شبکه های آبرسانی تحت فشار، آبیاری باغ و زمین های کشاورزی انجام می شود.

این محصول از خواص کشسانی برخوردار است از این رو می توان در عمق خاک برای تقسیم و انتقال آب و فاضلاب ساختمانی از آن استفاده کرد.

برای آبیاری تحت فشار، در زمینه آبرسانی و عمران از این محصول به دلیل تحمل فشار ۱.۴۵ کیلوگرم با ضخامت جداره ۴.۲ الی ۴.۸ میلی متر که متغیر است استفاده می گردد.

لوله های پلی اتیلن ۱۱۰ موجود در بازار، طبق استاندارد های جهانی تولید شده و با گواهینامه و تاییدیه بین المللی در بازار عرضه می گردد.

برای تولید این لوله ها از دو روش تزریقی( قالبی) و دستی (مایتری) استفاده می شود، محصول نهایی به صورت شاخه ای و کلافی در بازار عرضه می شود.

این محصول با دارا بودن مزایایی چون؛ حمل و نقل آسان، مقاوم در برابر اشعه و فشار، هزینه به صرفه، وزن پایین و غیره جایگزین نمونه های قدیمی شده است.

از مهم ترین عواملی که لوله پلی اتیلن رو نسبت به سایر نمونه ها متمایز می کند عدم نشتی، ضد زنگ زدگی و ضد پوسیدگی این محصول است.

انواع لوله پلی اتیلن آبرسانی

طبق آمار ها ثابت شده که لوله های پلی اتیلن آبرسانی جزو لوله های، پر مصرف و پر کاربرد نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار است.

این لوله ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کاربرد شان می توان از آن‌ ها استفاده کرد.

در انتقال آب و شبکه های آبرسانی، لوله های پلی اتیلن آبرسانی تاثیر به سزایی دارد.

این محصول با قطر 16 میلی متر تا 315 میلی متر، به رنگ مشکی با نوار آبی و با رده فشاری 4 الی 25 اتمسفر تولید شده و به بازار عرضه می گردد.

لوله های پلی اتیلن آبرسانی در حالت کلی سه مدل داشته و تقسیم بندی آن ها بر اساس متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید محصول است.

  • نوع PE 63: این محصول به دلیل هزینه بالا در تولید و ضخامت و وزن زیاد به نسبت دو مدل دیگر مورد استقبال قرار نگرفته و از رده خارج شده است.
  • نوع PE‌‌ 80: این نوع از محصول دارای ضخامت و وزنی سبک و کم هزینه به نسبت نوع قبل تولید شده است زیرا، با افزایش چگالی مواد فشار بیشتری به محصول وارد کردند.
  • نوع PE ‌‌100: مرغوب ترین مواد اولیه برای ساخت این محصول استفاده شده است از این رو گرید 100، با قابلیت ضخامت و وزن کم، مقاومت بالا در برابر فشار و همچین رفع معایب استهلاک در برابر نور خورشید تولید می شود.

لوله های پلی اتیلن آبرسانی، با وجود مزیت هایی نظیر؛ عمر بالا، عدم رسوب گذاری و پوسیدگی، مقاوم بودن و سبکی، مقرون به صرفه بودن و غیره توانسته  به راحتی جایگزین نمونه های فلزی و بتنی شود.

در انشعابات اصلی، انتقال آب از شهری به شهر دیگر و یا به خارج شهر و انتقال آب شرب ،این محصول کاربرد چشم‌‌ گیری دارد.

لوله پلی اتیلن

فروشگاه لوله پلی اتیلن تنکابن

اگر شما به دنبال لوله پلی اتیلن، با کیفیت در تنکابن و یا سایر شهر های کشور هستید، فروشگاه پلی اتیلن تنکابن می تواند به شما برای پیدا کردن این قبیل از محصولات کمک کند.

این فروشگاه با توجه به نیاز مصرف کننده لوله و اتصالات پلی اتیلنی را از برند های مختلف تهیه کرده و با قیمت مصوب به فروش می رساند.

لوله و اتصالات پلی اتیلنی مورد استفاده در صنایع مختلف را به صورت کلافی یا شاخه ای به مشتریان عرضه می کند.

این فروشگاه محصولات خود را بدون واسطه تهیه کرده و به صورت مستقیم با ضمانت نامه معتبر به مشتریان عرضه می کند تا ضرری به خریدار وارد نشود.

خرید مستقیم و بدون واسطه کمک بسیار زیادی در کاهش هزینه های مشتری می کند، چون دیگر دلالی در این میان نیست که به نفع خودش، سبب بالا رفتن قیمت ها شود.

اگر قصد خرید این محصولات را دارید بهتر است از مراکز مجاز، محصولات را با کیفیت بالا و با مهر استاندارد خرید کنید.

نوسانات ارزی موجود در بازار، تولید کننده داخلی و خارجی، و حتی نوع تولید کننده داخلی از عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصولات به شمار می آیند.

لوله های پلی اتیلن موجود در این فروشگاه با توجه به سایز، بار و شاخه ای یا کلافی از ۵۸۰۰ تومان الی ۱۱۷۰۰۰۰تومان به فروش می رسد.

چنانچه شما هم قصد خرید لوله های پلی اتیلن را دارید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری به این فروشگاه مراجعه کرده و با مشاوره های لازم کادر فروش و با قیمت اتحادیه خرید آسان و به صرفه را تجربه کنید.

مجموعه ما یکی از فروشگاه های آنلاین، با سابقه چندین سال است که شما می توانید به راحتی محصولات مورد نیازتان را از طریق وب سایت ما تهیه کنید.

لازم به ذکر است، در وب سایت ما هیچ محدودیتی در خرید وجود ندارد و در صورت تمایل به خرید گسترده شما می توانید از مزایای خوبی بهره مند شوید.

تنوع محصولات در این سایت بالا بوده و لوله ها بر اساس برند، سایز و ضخامت تقسیم بندی شده اند تا به راحتی متناسب با کاربرد و نیازی که دارید، آن را خریداری نمایید.

برای این که ارتباط سریعی با ما داشته باشید، بهتر است که این فرصت را غنیمت شمرده و همین حالا با کارشناسان فروش ما از طریق شماره هایی که در پایین صفحه درج شده، تماس بگیرید.

مشاوران ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان در این زمینه بوده و ضمن در اختیار داشتن اطلاعات کافی، شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی نموده تا خریدی راحت و آسان داشته باشید.

لوله پلی اتیلن

تماس با ما