جستجو کردن

خرید لوله پلیکا گرانول اصفهان با قیمتی استثنایی

لوله پلیکا گرانول، در دسته تجهیزاتی قرار گرفته که صنایع بسیار زیادی جهت انتقال فاضلاب یا آبرسانی از آن استفاده می کنند.

لوله پلیکا گرانول اصفهان

یکی از ارزان ترین لوله هایی که به وسیله مواد بازیافتی و ضایعاتی تولید می گردد، لوله پلیکای گرانول است.

این محصول در شهر های مختلفی از کشور ما از جمله اصفهان تولید شده و در نهایت به سراسر کشور عرضه می شود.

این لوله ها اغلب دارای رنگ طوسی یا مشکی هستند و نمونه هایی از گرانول های pvc بازیافتی تولید شده، کیفیت پایینی دارد و قابل استفاده در تمام مصارف و صنایع نمی باشد.

البته لازم است بدانید که انتخاب نوع گرانول و کیفیت آنها تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی لوله پلیکا دارد.

این محصولات با قرار گرفتن در معرض حرارت و فشار با کلرید وینیل تبدیل به کلرو هیدروکسید سدیم شده و در نهایت با مواد افزودنی ترکیب و یک ماده خشک به دست می آید.

در این مرحله تمامی ذرات پلیمری ذوب گردیده و وارد محفظه خنک کننده می شود؛ سپس دما به اندازه ای کاهش پیدا کرده که به چگالی مورد نظر برسد.

در مرحله آخر دستگاه‌ های اکسترود، لوله ها را در متراژ و ابعاد گوناگون تولید می کنند و در مرحله کیفیت لوله ها کنترل شده و وارد بازار می گردد.

لوله های پلیکا های گرانولی که از کیفیت پایین برخوردار باشند، فقط برای کانال هوا یا کانال جوی آب استفاده می شود؛ البته لازم است بدانید که به طور گسترده در کشاورزی هم مورد استفاده قرار می گیرند.

نمونه های با کیفیت این محصول در صنایع دیگر هم استفاده شده که می توان به انتقال کابل مخابراتی، سیستم های هواکش، لوله کشی ساختمان، آب و فاضلاب، انتقال برق و غیره اشاره داشت.

لوله پلی اتیلن

خرید لوله پلیکا گرانول

با توجه به اطلاعاتی که در بالا در اختیارتان گذاشته ایم، شاید شما هم برای مصارف خود،  نسبت به خرید لوله پلیکا گرانول اقدام کنید.

همان طور که اشاره کردیم این محصول درجه کیفی مختلفی دارد، در وهله اول نوع کاربرد خود را مشخص کرده و در نهایت خرید خود را انجام دهید.

بهتر است در خرید این محصول شرکت سازنده و برند تولید کننده را بررسی کرده و برندهایی که ترکیبات با کیفیت تر و متریال مرغوب تری در تولید محصولات به کار گرفته اند را انتخاب کنید.

از آنجایی که این لوله ها سایز و اندازه های مختلفی دارد، باید متناسب با استفاده خود لوله ها را در سایز و ضخامت های مناسب خریداری کنید.

توجه به تمام موارد زیر شده می تواند شما را در انتخاب محصول یاری کند تا بتوانید خرید بهتر و با کیفیت تر داشته باشید.

در واقع زمانی که شما خریدتان را متناسب با نیاز خود انجام دهید، دیگر نیاز به خرید مجدد نخواهد بود و هزینه ‌های زیادی را هم از این بابت پرداخت نمی‌ کنید، بلکه با یک بار خرید کردن می توانید تا سالیان طولانی از این لوله ها استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که خرید لوله پلیکا همواره به دو طریق انجام می شود: اولین روش، خرید مستقیم و دومی روش خرید غیر مستقیم است.

اگر شما به عنوان یک فرد مقتصد می خواهید خریدتان را به روشی انجام دهید که هزینه های کمتری را متحمل شوید، خرید مستقیم بهترین گزینه است.

در خرید مستقیم مشتری و فروشنده بدون هیچ واسطه ای در ارتباط هستند و فروشنده ای که شما به آن دسترسی دارید، فروشنده دست اول بوده که محصولات را به نرخ تولیدی به فروش می رساند.

زمانی شما با کمترین نرخ می ‌توانید لوله پلیکای گرانول و سایر نمونه ها را خریداری کنید که این روش را در پیش بگیرید.

اما در روش خرید غیر مستقیم این کالا زمانی که از کارخانه خارج می شود، دست به دست افراد متعددی چرخیده و در نهایت زمانی که در اختیار شما قرار می گیرد، قیمتی بسیار متفاوت و بالاتر از قیمت تولیدی دارد؛ بنابراین این روش اصلاً به صرفه نیست.

سعی کنید همیشه مراکزی را انتخاب کنید که محصول را به صورت مستقیم و بی‌ واسطه در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید این گونه در هزینه های خود هم صرفه جویی کنید.

قیمت لوله پلیکا گرانول

در صنایع ذکر شده بعد از کیفیت، قیمت لوله پلیکای گرانول اهمیت زیادی دارد و افراد همواره سعی می کنند این محصول را به روشی تهیه کنند که قیمت مناسب تری دارد.

لوله پلیکا های که از گرانول های بازیافتی به دست آمده، قیمت پایین تری دارد و نمونه هایی که گرانول آن ها نو بوده، قیمت بیشتری دارد و از استحکام بالاتر هم برخوردار خواهد بود.

اگر شما نیاز به کیفیت خیلی بالایی از لوله پلیکا ندارید، بهتر است که نمونه های بازیافتی آن را کیفیت کمتری دارد، خریداری کنید تا قیمت محصول هم برایتان مناسب تر شود.

توجه داشته باشید که قیمت این لوله ها با توجه به نحوه خرید شما تغییر می کند، اینکه شما محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کنید می تواند تاثیر زیادی در تعیین نرخ نهایی داشته باشد.

در حال حاضر که اکثر خرید ها به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود، دیگر مشتری نیازی نیست هزینه های رفت و آمد متعددی بپردازد و وقت زیادی را هم صرف گشتن در بازار و مراکز متعددی تلف کند.

به این ترتیب مشتری در خرید اینترنتی هم در وقت خود صرفه جویی کرده و هم هزینه های بسیار زیادی را کاهش دهد.

شما در خرید آنلاین می توانید محصول را به راحتی از هر لحاظ مورد بررسی قرار داده و پس از مطمئن شدن از کیفیت و قیمت مناسب، آن را خریداری کنید.

در حال حاضر این مجموعه، یکی از مراکز ارائه دهنده انواع لوله پلیکا در کشور بوده و شما می توانید لوله پلیکای گرانول پودری و غیره را جهت مصارف و کاربردهای خود در صنایع کشاورزی آب و فاضلاب و برق و مخابرات به کار بگیرید.

تمام محصولات به فروش رسیده در مجموعه ما دارای استانداردهای لازم بوده و تحت نظر کارشناسان مجرب با دستگاه های پیشرفته و متریال مرغوب تولید گردیده است.

‌توجه داشته باشید که قیمت لوله ها بر اساس سایز و وزن، نوع کاربرد و ضخامتی که دارد تغییر یافته و می توان فروش آنها را از شاخه ای ۲۵ هزار تومان الی سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مشاهده کرد.

توجه داشته باشید قیمت‌ ها تقریبی است و به قدری تنوع در ضخامت و سایز لوله ها وجود دارد که به طور دقیق نمی توان نرخی را برای آن ها تعیین کرد، پس برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

تماس با ما