جستجو کردن

قیمت لوله گاز مانیسمان سپاهان رده 40

لوله گاز انواع مختلفی داشته که کاربرد و مصارف متعددی در گاز کشی خانه ها، پتروشیمی، نیرو گاه و سوله های صنعتی دارد.

لوله گاز روکار

از جمله محصولاتی که همه ما در خانه و در فضا های مختلف آن را مشاهده می کنیم، لوله گاز روکار است.

در واقع همان طور که از نام این محصول مشخص است، جهت انتقال گاز به نقاط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله گاز اغلب  از جنس های فولادی، مسی یا پلی اتیلن تولید می شود که امروزه استفاده از لوله های مسی کمتر مشاهده می شود و اغلب در پروژه های بزرگ این لوله ها استفاده می شود.

لازم است بدانید که لوله های گازی بر اساس دسته بندی که دارند، دو نوع داشته که می توان به لوله های توکار و روکار اشاره‌ کرد.

لوله های روکار لوله هایی هستند که معمولا جهت انشعابات ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول  قیمت کمتری دارد و قابل استفاده برای مسافت های کوتاه مانند مصارف خانگی می باشد که اغلب در روی دیوار ها تعبیه شده و حتی بعد از نصب هم قابلیت جداسازی دارد.

این لوله ها بعد از نصب رنگ شده تا در برابر زنگ زدگی محافظت شود، لازم است بدانید که لوله های روکار جنس آسیب‌ پذیرتری نسبت به نمونه های توکار دارد.

لوله های توکار به لوله هایی گفته می شود که در پروژه های بزرگ به کار گرفته شده و مقاومت بسیار زیادی در برابر فرسایش و عوامل جوی دارد که اغلب از ورق سیاه درزدار یا بدون درز جهت تولید این محصول استفاده می شود.

این دو لوله تفاوت ‌های زیادی دارد که می‌ توان به نوع کاربرد آن ها اشاره داشت.

لوله های روکار برای مسافت کم و در مصارف ساختمانی استفاده شده، لوله های توکار جهت انتقال گاز از شهری به شهر دیگر به کار گرفته می‌ شود و قابلیت استفاده در مسافت های طولانی را خواهد داشت.

همچنین سایز های لوله گازی روکار محدود تر بوده و قابلیت عایق کاری آن هم وجود دارد؛ از طرفی این محصولات با توجه به اینکه در قسمت رویی قرار گرفته و در معرض دید بوده، در صورت هر نوع آسیب یا نشت به راحتی می توان آن را تعمیر کرد.

لوله های گاز روکار همان لوله های فلزی طوسی رنگ است که همه ما در سطح کارخانه خود جهت گازکشی مشاهده می کنیم.

وزن لوله گاز مانیسمان

به لوله های فلزی فولادی بدون درز، لوله مانیسمان گفته می شود و جالب است بدانید که وزن لوله گاز مانیسمان مختلف بوده و همین موضوع باعث شده این لوله تبدیل به پرکاربردترین تجهیزات در صنایع شده و در استاندار های جهانی وارد بازار شود.

لوله های بدون درز لوله هایی هستند که هیچ نوع عمل خمکاری و جوشکاری در فرایند تولید آن به کار رفته نشده و مقاومت بسیار بالایی در برابر هر نوع عوامل و تنش های فیزیکی دارد.

این لوله ها به دلیل اندازه هایی که داشته، دارای انواع مختلفی بوده که می توان موارد زیر را نام برد:

  • لوله مانیسمان رده ۲۰: این لوله حدودا وزن ۳۰۰ کیلوگرم را داشته و ضخامت آن ها از دو میلیمتر تا ۶ میلیمتر متغیر می ‌باشد.
  • لوله مانیسمان رده :۴۰ ضخامت ۲ میلیمتر تا ۱۰ میلیمتر داشته و وزن آن ها حدود ۵۰۰ کیلوگرم است.
  • لوله مانیسمان رده 60: تقریبا لوله بدون درز نبوده و وزن آن هم بالا رفتن ضخامت محصول هیچ تغییری پیدا نکرده است.
  • لوله مانیسمان رده ۸۰ : ضخامت ۳ میلیمتر تا ۹ میلیمتر را شامل بوده و جالب است بدانید که این محصول هم دارای سایز های مختلفی بوده و وزن آنها حدود ۱۵۰ کیلوگرم می باشد.

اهمیت استفاده از این لوله ها در ساخت و ساز باعث شده تا خریداران قبل از اینکه به تهیه محصول بپردازند از وزن دقیق آن ها مطلع شده تا به راحتی بتوانند این محصول را بر اساس پروژه خود مورد استفاده قرار دهند.

این لوله ها با توجه به وزنی که داشته دو نوع سبک و سنگین داشته، لوله های سبک اغلب در مصارف خانگی و تزئینی دارد و لوله های سنگین به لوله های بزرگ با وزن بیشتر گفته می شود که در صنعت پتروشیمی و نفت و گاز استفاده می شود.

خرید لوله گاز خانگی

بزرگترین دغدغه افرادی که به لوله گاز خانگی نیاز دارند، خرید آن ها به روشی راحت و آسان است که ما در انتهای این مقاله بهترین راهکار برای خرید را به شما ارائه خواهیم کرد.

جالب است بدانید لوله های گاز توسط شرکت های مختلفی تولید شده و افرادی که در حوزه خرید و فروش این لوله ها فعالیت دارد، باید بدانند که کدام محصول مناسب با نیاز آنها است تا بتوانند معتبرترین برند تولید کننده را خریداری کنند.

با توجه به اینکه این محصولات بخش جدایی ناپذیر از زندگی های امروزی است، باید گفت که هر نوع سیال از طریق لوله منتقل شده و باید گفت عوامل مهمی در قیمت این محصول تاثیر گذار هستند.

دانستن قیمت محصول برای فعالان بازار آهن اهمیت بالایی دارد و یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت ها در شرایط اقتصادی کشور ما نوسانات و تورم قیمت است که به طور مدام در حال افزایش و کاهش می‌ باشد و ممکن است در طی روز شاهد تغییرات متعددی قیمت لوله های گاز شویم.

لوله گاز به دلیل سایزبندی و ضخامت های مختلفی که داشته دارای قیمت های مختلفی می باشند و تحولات جهانی می تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت جهانی فولاد تاثیر بگذارد.

هزینه‌ های حمل و نقل لوله یکی دیگر از فاکتور های مهم تعیین کننده قیمت است؛ همچنین باید نرخ مواد اولیه محصول را در نظر داشت.

این لوله ها از جنس های مختلفی تولید شده ‌اند و نرخ فروش هر کدام بر اساس قیمت مواد اولیه آن ها تغییر پیدا می کند.

کارخانه سازنده لوله و برند تولید کننده با توجه به اینکه این محصول را با کیفیت و استاندارد های گوناگون تولید می کند، قیمت متفاوتی را در نظر گرفته است.

چنانچه شما هم قصد خرید انواع لوله گاز را داشته باشید به راحتی می توانید از طریق مجموعه ما این کار را انجام داده تا بتوانید بدون دغدغه خرید خود را از طرف مجموعه ما با یک کلیک ساده انجام دهید.

لازم است بدانید که امکان مقایسه کیفیت و قیمت کالا به صورت آنلاین از طریق مجموعه ما برایتان فراهم شده و شما می توانید با کلیک روی محصولات مشخصات لازم را مشاهده نموده و در نتیجه تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

قیمت امروز لوله گازی رو کار با ضخامت ۱.۲ اینچ حدودا بین ۴۱,۰۰۰ الی ۴۴ هزار تومان متغیر است است.

توجه داشته باشید که قیمت لوله های گاز به صورت روزانه تغییر می کند پس برای کسب اطلاع دقیق از آخرین قیمت فروش، همین حالا با ما تماس بگیرید.

تماس با ما