جستجو کردن

قیمت لوله کاروگیت دوجداره فاضلابی سایز 200

به لوله های پلیمری که سطح بیرونی آن ها حالت موج دار داشته و مقاومت خوبی در برابر فشار دارد، لوله کاروگیت گفته می شود.

انواع سایز لوله کاروگیت

شاید جالب باشد بدانید که کاروگیت به معنای چین دار است؛ یعنی منظور از لوله کاروگیت، همان لوله هایی است که سطح بیرونی آن ها حالت چین دار و موج دار دارد.

جالب است بدانید که این لوله ها دارای انواع سایز بوده و هر کدام از آن ها کاربرد های مختلفی دارد اما قبل از اینکه به انواع این محصول بپردازیم لازم است که به طور کلی آشنایی لازم را با آن داشته باشید.

لوله های کاروگیت سطح داخلی صافی داشته که جنس آن ها از پلی اتیلن بوده و حالت آن ها دوجداره است؛ بنابراین مقاومت بسیار زیادی در برابر اسید ها، خوردگی و سایش دارد.

همچنین به دلیل اینکه در زیر خاک دفن می شود، تحمل بالایی در برابر فشار بیرونی داشته و اغلب برای انتقال فاضلاب، زهکشی آب باران و آبرسانی کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های کاروگیت اغلب جهت انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد؛ از این رو به کاروگیت فاضلابی هم معروف می باشد.

 از انواع مختلف این محصول می توان به موارد زیر را نام برد:

  • لوله کاروگیت با سایز ۱۱۰ تا ۱۲۵ میلی متر از لوله های بسیار پرکاربرد در صنعت و در مصارف خانگی جهت انتقال فاضلاب خانگی می باشد.
  • لوله هایی با سایز ۱۶۰ میلی متر جهت زهکشی و فاضلاب های شهری به کار گرفته می ‌شود.
  • لوله هایی با سایز ۲۰۰ میلی متر جز پر استفاده ترین و پرکاربرد نوع لوله بوده که در جهت سیستم فاضلاب و زهکشی مورد استفاده قرار می گیرد؛ همچنین لازم است بدانید که از لحاظ اقتصادی و نرخ فروشی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می ‌باشد.
  • لوله کاروگیت ۲۵۰ میلی متر هم در شبکه فاضلاب زهکشی به عنوان یکی از لوله های پرکاربرد شناخته می ‌شود.
  • نمونه بعدی سایز ۳۱۵ و ۴۰۰ میلی متر بوده که در بیمارستان ها و سایر اماکن عمومی جهت انتقال فاضلاب استفاده می شود.
  • لوله هایی با سایز ۵۰۰ میلی متر، برای انتقال فاضلاب شهری و جمع کردن آب های باران مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لوله های با سایز ۶۰۰ میلی متر هم اغلب در پیاده رو ها و جهت جمع آوری فاضلاب به کار گرفته می‌ شود.
  • لوله های ۸۰۰ و ۱۰۰۰ میلی متر، برای زهکشی، آبرسانی و انتقال آب رودخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی این لوله ها کاربرد های گسترده ‌ای در تصفیه آب،سیستم های انتقال آب باران، در انتقال فاضلاب شهری و در سیستم آبیاری داشته و بر اساس نحوه تولید و جنس به سه دسته تقسیم بندی می شود.

این لوله ها در عین حال که بسیار مقاوم و مستحکم می باشد، دوستدار محیط زیست بوده و در حین استفاده از خود گاز های سمی منتشر  نمی کند؛ از این رو در زیر زمین دفن می شود.

لوله کاروگیت

نصب لوله کاروگیت

اگر شما هم در صنایع ذکر شده فعالیت می کنید، باید اطلاعاتی را درباره نصب لوله کاروگیت کسب کنید تا بتوانید این محصول را بهتر بکار بگیرید.

این لوله ها اغلب با اتصالاتی مانند واشر، کوپلر، کمربند و جوش الکتروفیوژن به هم وصل می شود و یک اتصال قوی به وجود می آورد.

حتما می ‌دانید که راه اندازی سیستم های لوله کشی نیاز به دانش بسیار زیادی دارد؛ پس حتما باید از افراد متخصص در این زمینه راهنمایی گرفت.

به دلیل کاربرد های بسیار گسترده‌ ای که این لوله داشته و مزایای فوق العاده زیاد، توانسته جهت انتقال تمام سیالات مورد استفاده قرار بگیرد.

همان طور که گفتیم با اتصالات به هم وصل شده و لازم است قبل استفاده، تمام مراحل نصب آن به درستی انجام شود.

برای این کار ابتدا باید محل نصب لوله حفر شده و مکان آن به درستی مشخص گردد.

توجه داشته باشید، عمق حفاری ها باید با اندازه لوله مناسب بوده و سپس لوله ها با سنگ ریزه بستر سازی شود.

در مرحله بعدی باید تمام سیستم های لوله کشی به کمک اتصالات محکم گردد و در نهایت اتصالات به اندازه ۳ اینچ پوشانده شده و با خاک پر می شود.

نصب و راه اندازی این لوله ها به نسبت راحت بوده ولی با توجه به اهمیت استفاده از این محصول در صنعت باید دقت لازم را در نصب به عمل آورد تا مجددا نیاز به تعمیر آن نباشد.

کارخانه لوله کاروگیت گرمسار

کارخانه لوله کاروگیت گرمسار، یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول در کشور ما بوده و توانسته نیاز صنایع مختلفی را به خوبی برطرف نماید.

این کارخانه تمام محصولات را بر اساس استاندارد های لازم، با متریال و مواد اولیه باکیفیت تولید نموده و به همین دلیل توانسته در سطح کشور و حتی بازار های جهانی هم شناخته شود.

قیمت این لوله ها بر اساس برند تولید کننده، نوسانات ارز، حجم خرید، ابعاد و اندازه، وزن لوله، مشخصات فیزیکی محصول، کاربرد و نوع گارانتی که دارد، دارای قیمت های گوناگون خواهد بود.

قیمت تقریبی آن از ۵۵ هزار تومان شروع شده و فروش گران ترین نوع آن با سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مشاهده می شود که هر چه لوله ها دارای سایز و ضخامت بیشتری باشد، قیمت آن ها هم بالاتر می رود.

با توجه به مصارف گسترده لوله های دوجداره کاروگیت، این شرکت ها توانسته اند تولیدات خود را افزایش دهند تا به خوبی پاسخگوی نیاز صنایع به این محصول بوده و کشور از واردات کالا بی ‌نیاز کنند که همین موضوع صرفه اقتصادی بالایی را برای مصرف کنندگان خواهد داشت.

البته این کالا به صورت وارداتی هم به فروش می رسد که نرخ فروش آن بالاتر از نمونه های ایرانی است و قطعا برای افراد به صرفه نخواهد بود.

چنانچه شما هم به عنوان یک خریدار به دنبال لوله های کاروگیت با کیفیت هستید، پیشنهاد می ‌کنیم که از طریق وب سایت اینترنتی ما محصولات را مشاهده کرده و مطابق با نیازی که دارید، آن را در سایز و مدل های گوناگون تهیه کنید.

تمام اطلاعات لازم راجع به محصول در سایت درج شده است؛ چنانچه پاسخ سوالات خود را دریافت نکرده باشید می توانید با شماره های موجود در صفحه تماس بگیرید و یا جهت مشاوره اقدام کنید.

لازم است بگوییم، تمام محصولات ما مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده و شما عزیزان می توانید با مشاهده این استاندارد ها از خرید خود اطمینان داشته و رضایت کامل را کسب کنید.

تماس با ما