جستجو کردن

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن در خوزستان و شیراز

لوله های پلی اتیلن یا PE از پر استفاده ترین لوله ها در صنعت بوده و مزایای استفاده از آن بسیار زیاد است.

موارد کاربرد لوله پلی اتیلن

همه ما می دانیم که لوله ها نقش بسیار مهمی را در انتقال سیالات از جمله آب، گاز یا سایر مایعات و مواد اسیدی دارد.

این لوله ها انواع مختلفی داشته و یکی از بهترین و پرکاربردترین نوع آن ها در چند سال اخیر، لوله پلی اتیلن بوده که در این قسمت از مقاله موارد کاربرد آن ها را ارائه می دهیم.

لوله های پلی اتیلن توانستند جایگزین لوله های آهنی و فلزی شوند؛ چون انعطاف پذیری بالایی داشته و به هیچ عنوان با سیالاتی که از آن عبور می کند، واکنش نشان نمی دهد.

این محصول با مزایای گسترده‌ ای که داشته توانسته کاربرد های فراوانی را هم از آن خود کند.

اغلب در شبکه آبرسانی شهرها و مناطق دور افتاده از لوله های پلی اتیلن استفاده می شود چون این لوله ها در برابر نور خورشید، عوامل جوی، سرما و گرما بسیار مقاوم هستند.

همچنین می ‌تواند فشار زیادی را تحمل کند؛ از این رو زمانی که مسافت طولانی را برای آبرسانی از این لوله ها استفاده شود، مقاومت بیشتری نشان می دهد.

  • آبیاری قطره ‌ای
  • انتقال پسماند های شیمیایی
  • انتقال آب دریا
  • انتقال سیالات
  • در پالایشگاه ها
  • پتروشیمی
  • پرورش ماهی
  • انتقال محصولات نفتی
  • در کشاورزی

موارد ذکر شده همگی از کاربرد های متعدد این لوله ها هستند، به خصوص در انتقال آب آشامیدنی اغلب از لوله های پلی اتیلن استفاده می شود؛ چون املاح آب در این لوله رسوب نبسته و باعث تغییر طعم آب نمی گردد، بنابراین آب شرب سالم در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

لوله پلی اتیلن

در پروژه های گاز رسانی لوله های پلی اتیلن با دو گرید تولید به فروش رسیده و از آنجایی که حساسیت بسیار بالایی در گاز رسانی وجود دارد، این لوله ها تمام تاییدیه های لازم را دریافت کرده و مطابق با استاندارد های جهانی در سایز های مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

لوله پلی اتیلن فاضلابی اغلب جهت انتقال فاضلاب شهری، صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار گرفته که به صورت دو جداره هستند و نام دیگر آن ها لوله کاروگیت می باشد.

در آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار و سطحی این لوله ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

در آبیاری قطره‌ ای از هدر رفت آب جلوگیری کرده و در دنیای امروز که بزرگ‌ ترین دغدغه کشاورزان مصرف کمتر آب است، بهترین محصول شناخته می ‌شود که قیمت کمتری دارد و هزینه‌ های کشاورزان را هم کاهش می‌ دهد.

از این لوله برای انتقال مواد اسیدی و بازی استفاده می شود، چون با مواد شیمیایی واکنشی نشان نداده و هیچ تاثیری در کیفیت آن ها نخواهد داشت، همچنین مواد شیمیایی در این لوله به دلیل عدم خوردگی، دچار نشتی نخواهند شد.

در شبکه های مخفی و لوله های زیر زمینی این لوله ها نقش مهمی داشته چون از خسارات جبران‌ناپذیر که بر اثر ترکیدگی لوله ها ایجاد می شود، جلوگیری می‌ کند.

لوله پلی اتیلن مشبک

با کمی تحقیق متوجه می شوید که لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارد و نوع مشبک شده آن ها از پلی اتیلن سخت تولید گردیده که جهت انتقال آب رادیاتور و آشپزخانه گزینه مناسبی می باشد.

این لوله های مشبک قیمت کمتری دارند، همچنین در برابر سختی آب مقاوم بوده و مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی نشان می دهد.

به دلیل اینکه قابلیت شکل دهی داشته در نقاط حساس خانه هم مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین کمتر دچار نشتی، خرابی و شکستگی می شود و اغلب به صورت تک جداره و ۵ لایه به فروش می رسد.

لوله های پنج لایه از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار است و شکل مشبک لوله ها باعث شده که واکنش کمتری با مواد شیمیایی از خود نشان دهد؛ بنابراین  لایه های آن ها در تماس با مواد شیمیایی از بین نرفته و طول عمر بالاتری هم خواهد داشت.

مصارف این لوله ها اغلب خانگی بوده که جهت اتصالات گاز رسانی و آبرسانی از کف منزل مورد استفاده قرار می گیرد؛ همچنین در پوشش کابل فیبر نوری هم استفاده گسترده ای دارد.

لازم است بدانید، متریال و مواد اولیه ای که در تولید این محصول به کار رفته مستقیما می تواند در کیفیت آن ها تاثیر بگذارد؛ همچنین روش تولید محصول و نوع تجهیزاتی که در تولید شان به کار می‌ رود، مسلما کیفیت لوله ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بنابراین سعی کنید لوله هایی را خریداری کنید که طبق استاندارد های جهانی تولید گردیده و کیفیت آن ها ثابت شده است.

قیمت لوله پلی اتیلن مشکی

در این قسمت از مقاله به بررسی قیمت لوله پلی اتیلن مشکی می پردازیم تا خریدی به صرفه را تجربه کنید.

این لوله ها بر اساس برند تولید کننده، ابعاد، ضخامت و جنسی که داشت، قیمت های مختلفی دارد و مهمترین عاملی که می تواند در تعیین نرخ آن تاثیر گذار باشد، کیفیت متریال و مواد اولیه آن ها است.

هر چه متریال به کار رفته در تولید محصول مرغوب تر باشد، قطعاً قیمت آن هم بالا می ‌رود.

لوله های پلی اتیلن قیمت متریال شان مستقیماً با نوسانات ارز در ارتباط است که با بالا رفتن قیمت دلار قیمت این لوله ها هم افزایش پیدا می ‌کند.

مورد بعدی نحوه خرید و فروش کالا است که اگر خرید درستی را در پیش بگیرید، قطعاً هزینه های تان به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌ کند.

در صورتی که بتوانید با تامین کننده اصلی این کالا در ارتباط بوده و محصول را با کیفیت بیشتری دریافت کنید، دست واسطه گران کوتاه شده، در نتیجه محصول را به نرخ واقعی تر خریداری می کنید.

در این روش از خرید هر نوع هزینه ای که واسطه گر از شما به طور مازاد دریافت می ‌کند، از بین می ‌رود.

هزینه ‌های جابه‌جایی محصول هم می ‌تواند یکی دیگر از مهمترین موارد تاثیر گذار در تعیین نرخ لوله ها باشد که اگر شما در تعداد بالایی این محصولات را سفارش دهید، هزینه جابجایی و حمل و نقل به صورت یکجا پرداخت گردیده در نتیجه قیمت بسیار مناسب می شود.

در حال حاضر مجموعه ما سعی دارد این محصولات را به سراسر کشور ارائه داده تا شما عزیزان بتوانید با توجه به نیازی که دارید، به صورت عمده یا خورده لوله ها را خریداری کنید.

تقریبا در این مقاله مزایا و ویژگی های بارز این لوله ها را برایتان ارائه دادیم تا با کسب اطلاعات لازم محصول را سفارش دهید.

قیمت فروش لوله های پلی اتیلن با توجه به ضخامت و اندازه ای که داشته متفاوت است و می توان فروش آن ها را از ۴۱ هزار تومان الی ۵۰۳ هزار تومان مشاهده کرد.

البته قیمت ها به دلیل نوسانات لحظه ای تقریبی بوده و شما می توانید با شماره هایی که در پایین صفحه وجود دارد، تماس بگیرید تا ضمن کسب اطلاعات لازم، خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

تماس با ما