جستجو کردن

خرید بی واسطه لوله پلیکا پودری از تولید کننده

از مهمترین مصارف لوله پلیکا پودری می توان به انتقال آب و فاضلاب ساختمانی اشاره کرد که قادر است فشار بالایی را تحمل کند.

لوله پلیکا پودری چیست؟

همه ما می دانیم که لوله ها از مهم ترین تجهیزات بکار رفته در ساختمان ها است که قابل استفاده در مکان های مختلفی جهت مصارف گوناگون می باشد.

حال شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که لوله پلیکای پودری چیست؟

در واقع این لوله ها همان لوله های پلیکا طوسی رنگ بوده که اغلب همه ما در مصارف ساختمانی محصول را به کار می گیریم.

این محصولات انواع مختلفی داشته و هر کدام از آن ها قابل استفاده در مصارف گوناگون می باشد.

با توجه به نوع فشاری که به آن وارد می شود، سایز بندی های لوله هم تغییر پیدا می ‌کند.

آلیاژ های پلیمری pvc و upvc از مهم ترین مواد تشکیل دهنده این لوله ها هستند و با توجه به اینکه طی فرایند خاصی در کارخانجات تولید شده، از کیفیت بالایی برخوردارند؛ به همین دلیل می توان به راحتی آن ها را جهت آبرسانی یا انتقال فاضلاب شهری و غیره استفاده کرد.

لوله پلیکا

این محصولات مزایای بسیار زیادی دارند و تمام این موارد باعث شده در بین مردم محبوب باشد که می توان مزایای استفاده آن ها را در موارد زیر نام برد:

  • لوله های پودری پلیکا در برابر فشار بسیار مقاوم هستند و دچار شکستگی و آسیب نمی گردد.
  • این لوله ها با تغییر با گذشت زمان دچار تغییر شکل یا رنگ نشده بنابراین طول عمر بالایی دارند.
  • همچنین بهترین لوله برای انتقال آب شناخته شده چون هیچ تغییری در مزه آب ایجاد نکرده و در نتیجه آب آشامیدنی سالم را در اختیار را مصرف کنندگان قرار می دهد.
  • نصب لوله ها راحت و آسان است و با اتصالات بسیار محکم به هم وصل می شوند؛ از این رو لوله ها نشتی ندارد و جهت انتقال فاضلاب به بیرون از شهر مناسب است.
  • این لوله ها در برابر عوامل جوی، نور خورشید، سرما، گرما و باران هم مقاوم است از این رو در ناودان‌ ها و پشت بام ها به عنوان دودکش مورد استفاده قرار می گیرد.
  • استحکام بالای محصول باعث شده در برابر پوسیدگی هم مقاوم باشد.
  • همچنین با مواد اسیدی و قلیایی واکنش نشان نداده بنابراین در شبکه های آب و فاضلاب بهترین محصول شناخته شده است.
  • برای کابل کشی ساختمان ها این محصول به دلیل اینکه رسانا نیست، استفاده شده از این رو خطر برق گرفتگی در افراد را هم کاهش می دهد.
  • لوله ها از وزن سبکی برخوردارند و می توانند شرایط آب و هوایی مختلف را هم تحمل کنند؛ بنابراین در هر محیطی قابل استفاده است و شما به راحتی می توانید آن ها را بدون نگرانی استفاده کنید.

از ترکیبات مواد اولیه به کار رفته در این محصول می ‌توان به گرانول pvc، روان کننده ها، پایدار کننده ها، پر کننده ها، رنگدانه و اصلاح کننده ها اشاره کرد.

تمامی متریال و محصولات ذکر شده طی مراحل خاصی افزوده شده، در نهایت با تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های قالب گیری تزریقی تبدیل به محصول نهایی می شود.

هر چه میزان pvc اکسترود شده در تولید لوله بیشتر و بالاتر باشد، لوله ها به دلیل مقاومت بالاتر بیشتر در بخش های آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی لوله های پلیکا پودری به سه دسته معمولی، نیمه قوی و فشار قوی تقسیم شده که بر اساس مصرف آن ها و کاربرد هایی که دارند میزان فشار آن ها مختلف است.

خرید لوله پلیکا پودری ارزان

چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید لوله پلیکا پودری ارزان را دارید، پیشنهاد می ‌کنیم خرید خود را به روشی انجام دهید که بتوانید هزینه هایتان را به طور چشمگیری کاهش دهید.

یکی از این راهکارها خرید مستقیم کالا است، در واقع در خرید مستقیم هیچ واسطه ‌ای در میان فروشنده و خریدار وجود نداشته بنابراین قیمت ها شکسته و بسیار مناسب می شود و شما می توانید محصول را با قیمت ارزان و عالی خریداری کنید.

خرید لوله های پلیکا در حال حاضر توسط مراکز متعددی انجام می‌ شود ولی همه خریداران باید راهنمای انتخاب و خرید محصول را دانسته سپس آن را تهیه کنند.

اولین موردی که باید در خرید محصول به آن توجه شود، نوع کاربرد شما است، اینکه شما محصول را در چه مکانی به کار می بریم و چه مصرفی دارید، می تواند جنس لوله و نوع آن و میزان فشار وارد شده بر محصول را تعیین کند.

انتخاب سایز و ضخامت مناسب لوله قطعاً عملکرد شما را بهتر خواهد کرد پس حتماً این مورد را هم در نظر داشته باشید.

توجه به برند تولید کننده و متریال به کار رفته در تولید لوله ها هم حائز اهمیت است.

حتماً در هنگام خرید تاریخ تولید و انقضا را بررسی کنید و سعی کنید لوله هایی که سطح آن ها شکسته یا دارای فرورفتگی هستند را انتخاب نکنید.

با رعایت موارد ذکر شده می توانید نسبت به انتخاب بهترین لوله ها اقدام کرده و آن ها را به کار بگیرید.

لیست قیمت لوله پلیکا پودری

برای دسترسی به آخرین لیست قیمت لوله پلیکای پودری نیاز نیست که وقت زیادی را صرف کرده و به بازار ها مراجعه کنید، بلکه با چند کلیک ساده می توانید در مجموعه ما به قیمت این محصول دست پیدا کرده و آن را خریداری کنید.

قیمت تقریبی لوله های پلیکا به صورت شاخه های شش متری تعیین گردیده که حدوداً قیمت فروش آن ها از ۳۰ هزار تومان الی ۵۸۰ هزار تومان مشاهده می شود.

قیمت این قبیل از محصولات بر اساس نوسانات قیمتی موجود در بازار و همچنین قیمت مواد اولیه محصول دستخوش تغییراتی می گردد.

این که ضخامت یا قطر لوله چقدر است و یا اینکه کدام برند محصول را تولید کرده، می تواند تاثیر بسزایی را در تعیین نرخ محصول داشته باشد.

شما عزیزان برای استعلام قیمت به روز می ‌توانید با ما از طریق شماره هایی که در پایین صفحه وجود دارد تماس بگیرید تا ضمن کسب اطلاعات لازم خرید راحت و آسان را برای خود رقم بزنید.

تمام لوله ‌های به فروش رسیده از مجموعه ما دارای استاندارد های لازم و تاییدیه ها بوده که شما عزیزان با بررسی این تاییدیه ها می توانید خیالتان را از بابت خریدی که انجام می دهید آسوده خاطر کنید.

پس این فرصت مناسب را از دست نداده و همین حالا نسبت به تهیه محصول اقدام کنید تا از کیفیت بالا و قیمت مناسبی که برای محصول در نظر گرفته شده، استفاده ویژه‌ ای کنید.

تماس با ما