جستجو کردن

مرکز فروش لوله گاز در تهران و شهرستان ها

لوله گاز همانطور که از نامش مشخص است، جهت انتقال گاز بکار گرفته می شود و بر اساس نوعی که داشته، کاربردش مشخص می شود.

لوله گاز api

در چهار دهه اخیر، شاهد تغییرات متعددی در خطوط نفت و گاز هستیم که به دلیل افزایش بازدهی انتقال، از لوله های فولادی قطورتر همچون لوله گاز ‏api استفاده می شود.

فولاد api در واقع از جنس منگنز و کربن بوده که به همین دلیل از استحکام بالایی برخوردار هستند و استاندارد سازی آن ها بر اساس انستیتو نفت آمریکا انجام شده است.

این لوله ها از لحاظ استحکام زیاد و طول دارای ویژگی های مثبت فراوانی بوده که در ادامه شما را با محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

با افزایش توسعه در صنعت لوله سازی مهمترین موضوعی که در خطوط انتقال گاز اهمیت زیادی پیدا کرد، انتقال حجم گاز بیشتر در سریعترین زمان است؛ به همین دلیل باید از لوله هایی که استحکام بیشتری داشته و بدون درز تولید شده استفاده گردد.

لوله های تحت استاندارد api که از تمام این ویژگی ‌ها برخوردار است، جهت انتقال گاز طبیعی شهری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دسترسی به گاز های طبیعی برای همه مناطق از طریق لوله‌ های گاز api فراهم آورده شده چون این لوله ها هم هزینه کمی دارند و هم از استحکام خوبی برخوردار هستند.

لذا استحکام کششی این محصول و همچنین مقاومتی که در برابر عوامل جوی داشته، باعث شده جایگزین لوله های دیگر شود.

این محصول در سیستم های خطوط طولانی نفت و گاز به کار گرفته شده و هدف از استاندارد هایی که در تولید آن رعایت گردیده، فراهم آوردن شرایط مناسب برای لوله کشی است.

لازم است بدانید این محصولات بر اساس درجه فولادی که در تولید شان به کار رفته، دارای سطح های مختلفی هستند که توسط عدد و یک حروف نشان داده می شود.

همچنین این لوله در سایز های گوناگون و در نمونه های سبک و سنگین روانه بازار می ‌شود که در حال حاضر توانسته با نمونه‌ های خارجی رقابت کند.

لوله گاز ‏api از فولاد های بسیار مقاوم تولید شده که ترکیبات شیمیایی خاص آن ها خواص مکانیکی لوله را افزایش داده است؛ از طرفی میزان الکترود مصرفی در جوشکاری کم بوده و در نتیجه هزینه های خط تولید را کاهش می دهد.

این لوله  ها به دو روش سرد و گرم تولید شده و در دو نوع درزدار و بدون درز هستند که لوله های بدون درز در کشور ما کمتر شناخته شده است.

همچنین این محصول در لوله کشی های آتش نشانی و در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

در کشور ما تولید کنندگان بسیار زیادی هستند که لوله های ‏api را تحت نظر مهندسین ناظر با استاندارد انجمن نفت آمریکا با درجه کیفی بالا تولید کرده و در اختیار خریداران عزیز قرار می دهند.

خرید لوله گاز دست دوم

همانطور که مستحضر هستید، لوله های گاز تنوع بالایی داشته و هر کدام از آن ها مصارف مختلفی دارد.

چنانچه شما عزیزان قصد خرید لوله گاز دست دوم را دارید، باید قبل از هر چیزی راهنمای تهیه این محصول را دانسته، در نتیجه نسبت به خرید آن اقدام کنید.

چون این محصولات یکبار استفاده شده‌ اند، باید دقت بیشتری را در خرید شان به کار ببریم.

در راستای خرید لوله گاز شما عزیزان باید اطلاعات کافی راجع به محصول داشته باشید و سعی کنید محصولاتی که دارای خدمات پس از فروش هستند را تهیه کنید.

توجه به استاندارد کالا امری ضروری است که کیفیت آن ها را تعیین می کند؛ همچنین بهتر است نوع لوله را که به صورت توکار یا روکار مورد استفاده قرار می گیرد را مشخص کنید.

لازم است ابتدا محیطی که لوله را قرار است به کار بگیرید، مشخص کنید، چنانچه محیط شما رطوبت زیادی دارد استفاده از لوله های توکار به هیچ عنوان توصیه نمی ‌شود؛ چون این لوله ها در هنگام تماس با رطوبت، دچار شکستگی و آسیب دیدگی می شوند و تعمیر آن ها به مراتب دشوارتر خواهد بود.

توجه به جنس لوله گاز بسیار مهم است، چون جنس لوله مشخص می ‌کند که محصول از چه میزان کیفیتی برخوردار است تا دچار شکستگی نشود.

تحمل فشار لوله هم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، چون اگر جریان گازی که در لوله قرار دارد بیشتر از تحمل فشار لوله باشد، لوله ترکیده و خسارت جبران ناپذیری را به بار می آورد.

توجه به ضخامت لوله ها سایز و قطر و اندازه ای که دارند هم حائز اهمیت بوده و حتما باید این موضوع را هم مد نظر داشته باشید.

قیمت لوله گاز در تهران

لوله های گاز جز مهم ترین کالا هایی هستند که در سطح کشور ارائه می‌ شود و قیمت لوله گاز در تهران بر اساس عوامل مختلفی تعیین می گردد.

این محصول بر اساس سایز، اندازه، قطر و ضخامتی که داشته قیمت های متفاوتی دارد و حدودا آخرین قیمت فروش آن در بازار به صورت شاخه های ۶ متری، از ۵۹۰,۰۰۰ تومان الی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می باشد.

لازم است بدانید که این قیمت ‌ها تقریبی هستند و بر اساس برند تولید کننده، درجه کیفی محصول، اندازه ‌ای که دارند، ضخامت و سایز آن ها، روکار و توکار بودن لوله و نوع آلیاژی که در تولید محصول به کار رفته، متفاوت خواهد بود.

در این میان نوسانات ارز تاثیر بسیار زیادی در تعیین نرخ فروش محصول دارند، چون اغلب از آلیاژ های کربن و فولاد درست شده اند، مستقیما قیمت این متریال با قیمت دلار تعیین شده و افزایش و کاهش نرخ بازار می تواند مستقیما در تعیین نرخ تأثیر گذار باشد.

هر چه درجه خلوص آلیاژ فولاد به کار رفته در تولید محصول بیشتر باشد، قیمت ها هم بالاتر خواهد بود و لوله های مانیسمان بدون درز و توکار از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

لازم است بدانید که نحوه خرید مشتری و میزان سفارشی که دارد هم می ‌تواند در تعیین قیمت ها دخیل باشد.

چنانچه فعالیت گسترده ای در پروژه های ساختمانی دارید، نیاز بالایی به لوله های گاز خواهید داشت؛ بنابراین بهتر است که سفارشات خود را در حجم بالا ثبت کرده تا از مزایای خرید عمده بهره مند شوید.

مجموعه ما یکی از ارائه دهندگان انواع لوله گاز در کل کشور بوده و توانسته نیاز افراد را در هر جایی که هستند از طریق ارائه اینترنتی برطرف کند.

شما عزیزان می توانید با ما از طریق شماره هایی که در صفحه وجود دارد، در تماس باشید و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

کارشناسان فروش ما هم شما را در این زمینه یاری خواهند کرد تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

تماس با ما