جستجو کردن

نمایندگی فروش لوله کاروگیت در استان های کشور

لوله کاروگیت، از مقاوم ترین لوله هایی است که در صنعت انتقال آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ابعاد مختلفی است.

ابعاد لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت جزو لوله های بسیار پر استفاده هستند که در پروژه های مختلف به کار گرفته می‌ شود.

برای این لوله سایز و ابعاد مختلفی تعریف شده که همین موضوع کاربرد آن ها را مشخص می کند.

در واقع اندازه این لوله ها بر اساس قطر داخلی آن ها تعیین می شود؛ چون قسمت بیرونی لوله های کاروگیت ضخامت زیادی دارند و قسمت قطر بیرونی آن ها برای تعیین اندازه ملاک نیست.

قبل از اینکه بخواهیم ابعاد این لوله را تعریف کنیم، می‌ خواهیم کمی راجع به مشخصات آن صحبت کرده تا آشنایی بیشتری با محصول داشته باشید.

لوله های کاروگیت در واقع نوعی لوله های پلیمری از جنس پلی اتیلن هستند، سطح بیرونی آن ها حالت مارپیچ داشته که رنگشان مشکی است و قسمت های داخلی آن سطح صیقلی با رنگ های آبی، زرد و قرمز دارد.

لازم است بدانید لوله های کاروگیت با نام لوله اسپیرال، لوله خرطومی و آکاردئونی هم شناخته می ‌شود که جهت استفاده برای مصارف شهری، کشاورزی یا صنعتی بسیار پر کاربرد است.

این محصول بر اساس استاندارد های جهانی تولید شده و سایز بندی آن ها و کاربرد هایشان هم بر این اساس تقسیم بندی شده است:

  1. لوله های کاروگیت با سایز قطر داخلی ۱۱ سانتی متر (۴ اینچ): برای انتقال فاضلاب های خانگی و به عنوان غلاف کابل برق مورد استفاده قرار می گیرد چون سایز این محصول کوچک است، حجم کمتری از فاضلاب ها را می تواند انتقال دهد.
  2. لوله های کاروگیت ۱۶ سانتی متری (6 اینچ): جهت انتقال فاضلاب شهری و خانگی و همچنین به عنوان یک لوله زهکشی مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. لوله کاروگیت ۲۰ سانتی متری( ۸ اینچ): به عنوان غلاف دور لوله و در فاضلاب ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. لوله کاروگیت ۲۵ سانتی متری(۱۰ اینچ): در زهکشی و سیستم های فاضلاب به کار گرفته می شود.
  5. لوله های کاروگیت با ابعاد ۴۰ سانتی متر که به ترتیب ۱۲ و ۱۶ اینچ می باشد: اغلب برای انتقال فاضلاب صنعتی و اماکن بزرگ مانند بیمارستان ها استفاده می شود.
  6. لوله کاروگیت ۵۰ سانتی متری (۲۰ اینچ): برای جمع آوری آب باران و انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.
  7. لوله کاروگیت ۶۰ سانتی متری (۲۴ اینچ): جهت ساخت منهول و شبکه فاضلاب استفاده می شود.
  8. لوله کاروگیت ۸۰ سانتی متری الی ۱۰۰ سانتی متری هم برای انتقال فاضلاب ها و آب های رودخانه، ساخت آدم رو و غیره به کار گرفته می‌ شود.

به طور کلی این محصولات از کوچک ترین تا بزرگ ترین سایز آن ها در سیستم های تصفیه آب، انتقال باران، غلاف کابل برق، سیستم های آبیاری و مخازن مایعات، ساخت سپتیک تانک ها، جمع آوری آب های سطحی برای کشاورزی و غیره به کار گرفته می ‌شود.

لوله کاروگیت دوجداره فاضلابی

لوله کاروگیت دوجداره فاضلابی به علت تحمل فشار بسیار زیاد، جهت انتقال فاضلاب های خانگی، شهری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع این محصول از انعطاف پذیری بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه در زیر زمین دفن می شود، مقاومت بالایی در برابر هر نوع مواد شیمیایی و خوردگی از خود نشان داده و به دلیل اینکه ارزش غذایی نداشته، در برابر میکرو ارگانیسم‌ ها و مواد جونده مقاوم است.

این محصولات با جنس جداره داخلی پلی اتیلن سنگین تولید شده که استفاده های بسیار زیادی دارد.

همچنین نحوه اتصال و نصب آن ها راحت و آسان بوده و یکی از دلایلی که در صنعت به کار گرفته می ‌شود، همین موضوع است.

این محصولات طبق استاندارد های جهانی به تولید رسیده و از طول عمر بالا برخوردار است و از طرفی در برابر سایش، نور خورشید و هر نوع مواد خورنده مقاوم می باشد.

شکل خاصی که لوله های کاروگیت دارد، ویژگی های منحصر به فردی به آن بخشیده است و همین شیار های بیرونی که دارند باعث شده لوله در برابر فشار های بسیار زیاد مقاوم بوده و بتواند در زیرزمین به کار گرفته شود.

از آنجایی که فاضلاب ها هم باید از زیر زمین انتقال پیدا کنند، این محصول بهترین گزینه است.

از طرف دیگر باید این موضوع را هم ذکر کنیم که لوله های کاروگیت قابلیت بازیافت داشته و جز محصولات زیست تخریب پذیر نمی باشد.

خرید لوله کاروگیت اسپیرال

در حال حاضر مراکز مختلفی در زمینه خرید و فروش لوله کاروگیت اسپیرال فعالیت می ‌کنند.

قبل از هر چیزی باید بگوییم که لوله های کاروگیت دارای دو نوع معمولی و اسپیرال بوده که تولید نمونه های اسپیرال با دستگاه اکسترودر انجام شده و شکل ظاهری آن ها به صورت حلقه ای و مارپیچی است که ابعاد آن ها هم بزرگتر می باشد.

این محصولات اغلب در کشور ما به تولید رسیده و خرید آن همواره توسط شرکت های شهرداری، شرکت های آب و فاضلاب، کشاورزان و بسیاری از پروژه های بزرگ نگهداری از آب های جاری انجام می شود.

با توجه به مورد تایید بودن عمر ۲۰ ساله این لوله ها و هزینه کمی که به دنبال دارند، به عنوان بهترین محصول در این زمینه شناخته شده که هم قیمت خوبی دارد و هم دارای ویژگی های بسیار زیادی است که آن ها را در صنایع مذکور محبوب گردانده است.

متقاضیان گرامی برای خرید این محصول می‌ توانند از طریق وب سایت اینترنتی ما اقدام نموده و فرم سفارشات خود را پر کنند یا با تماس با شماره های زیر می تواند با کارشناسان ما ارتباط مستقیم داشته باشند تا آن ها پاسخگوی سوالاتشان باشند.

این لوله ها به دلیل فرایند تولید مناسب و متریالی با کیفیتی که در تولید خود داشته، جز محصولات پر طرفدار است و همواره بسیاری از شرکت هایی که به دنبال کاهش هزینه های خود هستند، خرید عمده این محصول را ترجیح می ‌دهند.

قیمت این محصولات برای افرادی که به دنبال خرید عمده باشند، بسیار مناسب و به صرفه تر است.

تجار گرامی هم می ‌توانند برای صادرات با خرید این محصول تجارت پرسودی را داشته باشند.

مجموعه مادر همواره در تلاش است که هر نوع واسطه گری را در این میان از بین برده و از دست به دست شدن کالا جلوگیری کند تا محصول با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار بگیرد.

قیمت لوله های کاروگیت در هر شاخه ۶ متری از ۲۸۵۰۰۰ تومان الی ۱۵ میلیون یا حتی بیشتر هم مشاهده شده است.

لوله کاروگیت

تماس با ما