جستجو کردن

لیست قیمت لوله گاز مانیسمان + مشخصات فنی

لوله گاز همانطور که از نامش مشخص است، جهت انتقال گاز بوده و می ‌توان به صورت صنعتی و خانگی آن را استفاده نمود.

مشخصات لوله گاز مانیسمان

در تمام نقاط دنیا برای انتقال گاز از لوله های مخصوص گاز کشی استفاده می شود، یکی از این لوله ها، لوله گاز مانیسمان بوده که در ادامه می خواهیم شما را با مشخصات و کاربرد های این محصول آشنا سازیم.

لوله های مانیسمان جز پرکاربرد ترین لوله ها در پروژه ‌های عمرانی هستند و جالب است بدانید که این لوله ها برای اولین بار توسط برادران مانیسمان در یکی از شهر های آلمان تولید گردید و از همان موقع با این نام شناخته می شود.

در کشور ما لوله مانیسمان با نام لوله بدون درز هم به فروش می رسد؛ چون هیچ نقطه جوشی روی آن مشاهده نمی شود و یکی از دلایل اصلی استفاده از این محصول، استحکام و مقاومت خاص آن ها است که باعث شده مصارف گسترده ای داشته باشد.

لوله های فولادی سطح صاف و یکنواختی داشته که اغلب به صورت توکار مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های بدون درز مانیسمان به هیچ عنوان در حین بلایای طبیعی و تخریب ساختمان ها دچار شکاف یا شکستگی نشده بنابراین حوادثی مانند آتش سوزی هم رخ نمی دهد.

این لوله ها مقاومت بالایی داشته و در ابعاد با طول ۶ و ۱۲ سانتی متری تولید می گردد که سایز های آن مختلف است و اغلب در صنعت پتروشیمی، نیروگاه های حرارتی، صنایع غذایی، دارویی و آبرسانی به کار گرفته می شود.

این محصول در رده‌ های ۲۰ ۴۰ ۶۰ و ۸۰ تولید می ‌شود که هر کدام از آن ها دارای مشخصات مختلف، قطر و ضخامت گوناگون می باشد.

لوله مانیسمان یک لوله آهنی سیاه رنگ بوده که از تحمل بالایی برخوردار است و طبق استاندارد جهانی api تولید گردیده است.

توجه داشته باشید که این لوله ها بر اساس میزان تحمل تنش، جنس و قابلیت هایی که داشته و نامگذاری می شود.

انواع لوله گاز خانگی

لوله‌ های گاز انواع مختلفی داشته، از این رو  انتخاب مناسب آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

این محصول در دو نوع خانگی و صنعتی به فروش می ‌رسد که لوله‌ های گاز خانگی از میزان ضخامت کمتری برخوردار هستند.

این محصولات در دو نوع روکار و توکار توسط برند های مختلف تولید شده که لوله گاز های خانگی اغلب روکار هستند اما به صورت توکار هم نصب می ‌شود.

همچنین می ‌توان به لوله‌ های گازی درزدار و بدون درز هم اشاره داشت، لوله‌ های مانیسمان که به لوله ‌های بدون درز معروف هستند و در مصارف ساختمانی هم به کار گرفته می شود.

لوله api هم یک لوله بسیار با کیفیت برای گازکشی توکار است که این لوله‌ ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و استاندارد های لازم در تولید آن ها رعایت گردیده است.

لوله های گاز پلی اتیلنی جز رایج ترین لوله هایی است که استفاده بسیار زیادی به دلیل قیمت مناسب، طول عمر بالا و انعطاف پذیری زیاد دارد.

لوله های مسی از لوله های قدیمی هستند که در حال حاضر برای مصارف خانگی به کار گرفته نمی شود.

لوله های فولادی هم استفاده رایجی در سیستم های گاز کشی دارد که تقریبا در همه خانه ها مشاهده می شود.

لوله های مانیسمان هم در دسته لوله های فولادی قرار گرفته است و طول عمر بیش از صد سال هم دارند.

به طور کلی در هنگام انتخاب لوله های گاز حتما باید پارامتر هایی را در نظر داشته باشید و طبق این فاکتور ها انتخاب خود را انجام دهید.

اولین موضوع جنس، ضخامت و میزان مقاومت لوله گاز است؛ چون لوله در مقابل نور خورشید و در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد، حتما باید مقاومت آن را در برابر نور خورشید فشار و عوامل جوی در نظر بگیرید.

نحوه نصب و محل نصب لوله گاز، کیفیت تولید و استاندارد هایی که در تولید محصول رعایت گردیده همگی از موارد مهم و تاثیر گذار در انتخاب این محصول است.

به طور کلی بهترین لوله ای که برای گاز کشی خانگی استفاده می شود، لوله ای است که با اتصالات ساده به هم وصل شده، هیچ نوع نشتی ندارد و در برابر فشار گاز مقاوم است.

لوله با کیفیت سطح داخلش صاف بوده و هیچ مانعی را برای عبور گاز ها ایجاد نکرده، در نتیجه فشار گاز هم همیشه مناسب خواهد بود.

چون لوله کشی ساختمان ها بخش مهم و ضروری برای انتقال گاز به بخش های مختلف خانه است، حتما باید نوع لوله ها را شناخته و ویژگی های آن را در نظر داشته باشید.

قیمت لوله گاز سپاهان

یکی از مهمترین مواردی که برای خریداران لوله گاز سپاهان حائز اهمیت است، قیمت این محصول می باشد.

لوله های سپاهان یکی از بهترین لوله های تولید شده در کشور ما است که توانسته فروش بالایی را از آن خود کند.

قطعا شما به عنوان یک خریدار در هنگام تهیه این محصول به قیمت توجه خواهید کرد.

عوامل بسیار زیادی هستند که در تعیین نرخ فروش این محصول تاثیر گذار هستند که از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اولین عامل مهم را باید قیمت متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید محصول که فولاد است، نام برد.

فولاد جزو محصولات عرضه شده در بازار بورس کالا است که قیمتش مستقیما با نوسانات ارز و قیمت دلار تعیین می شود و اعلام نوسانات قیمت موجب تغییر غیر منتظره نرخ این محصولات می گردد.

لوله گاز همانطور که گفتیم به صورت درز دار و بدون درز در جنس های مختلف بوده و که این موضوع یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در تعیین نرخ محصول است.

وزن لوله، ضخامت، ابعاد و طولی که دارد هم می تواند از جمله عوامل تاثیرگذار دیگر باشد.

نوع لوله و کشور سازنده آن از دیگر پارامتر های تاثیرگذار در تعیین نرخ محصول بوده که اغلب خرید و فروش لوله ها به صورت وزنی محاسبه گردیده و به صورت شاخه ای در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

چنانچه شما عزیزان به عنوان خریدار این محصول می خواهید بهترین لوله ها را با قیمت مناسب تری خریداری کنید، می توانید از طریق این مجموعه اقدام به تهیه نمایید.

مجموعه ما با فعالیت طولانی که در زمینه فروش انواع لوله گاز داشته، توانسته خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهد و شما عزیزان می توانید برند های مورد اعتماد را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب خریداری کنید.

عرضه کالا از جانب مجموعه ما به سراسر کشور انجام می ‌شود و شما می ‌توانید برای ثبت پیشنهادات یا ثبت سفارشات خود، با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با ما