جستجو کردن

قیمت روز لوله پلی اتیلن کشاورزی 6 اینچ 10 بار

لوله پلی اتیلن کشاورزی، محصولی کاربردی با جنس پلیمری که به دلیل عدم نشتی و صرفه جویی در آب مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.

مشخصات لوله پلی اتیلن کشاورزی

با گذر زمان و استفاده مداوم از آب شیرین در مصارف خانگی و کشاورزی نگرانی هایی در خصوص کمبود آب وجود داشته که لوله های پلی اتیلن توانسته اند آن را برطرف کنند.

از مشخصات لوله پلی اتیلن کشاورزی می توان به مواد تشکیل دهنده آن، که رزین پلی اتیلن است اشاره کرد که در کنار کیفیت از وزن سبکی نیز برخوردار است.

این محصول با استفاده از گرانول های خود رنگ یا سفید رنگ تولید می ‌شوند‌‌‌‌‌‌ ‌که با رنگ های سفید و مشکی در بازار مشاهده می شود.

رنگ های سفید این لوله ها، به دلیل استفاده از مواد افزودنی است که میزان کیفیت را تا حدودی کاهش می دهد اما لوله های مشکی رنگ به دلیل نبود ناخالصی از کیفیت بالایی برخوردارند.

لوله های پلی اتیلن کشاورزی انواع گوناگونی دارد که با توجه به کاربردشان از آن ‌ها استفاده می شود، این محصول در دو نوع تک جداره و دوجداره تولید شده اما بیشترین استفاده را در کشاورزی مدل تک جداره دارد.

این محصول در دو مدل قطره چکانی و اسپری کننده تولید و عرضه می شود که به دلیل جلوگیری از هدر رفتن آب، برای آبیاری گلخانه، باغ و زمین کشاورزی استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن

کشاورزان در صنعت کشت از این لوله ها به دلیل دارا بودن مزایایی چون؛ دوام و طول عمر بالا، مقاومت در برابر سایش و اشعه آفتاب و عبور ماشین آلات سنگین، وزن سبک، حمل و نقل آسان، نصب آسان بدون نیاز به ابزار آلات سنگین و غیره به وفور استفاده می کنند.

لازم است بدانید این محصول نسب به نمونه های قدیمی در کنار مزایای زیادی که دارد هزینه بسیار پایینی نیز دارد.

لوله های پلی اتیلن کشاورزی در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می شوند که واحد اندازه گیری محصول مورد نظر اینچ می باشد که به تشخیص نوع لوله به ما کمک می کند.

فاکتور هایی چون، ضخامت، ابعاد و قطر در تعیین سایز لوله تاثیر گذارند، لوله های کشاورزی از سایز ۱۰ تا ۹۰ اینچ در بازار عرضه می شوند که هریک کاربردی متفاوت دارند.

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن کشاورزی ارزان

جالب است بدانید در صنعت کشاورزی از لوله پلی اتیلن کشاورزی ارزان برای انتقال آب به مزارع و گلخانه ها استفاده می کنند.

با افزایش میزان مصرف لوله های کشاورزی، نمونه های قدیمی آهنی به دلایلی چون، وزن زیاد، پوسیدگی و زنگ زدگی، هزینه بالا و سختی در حمل و نقل استفاده کمتری می شود.

از لوله‌های پلی اتیلن برای آبیاری باغ ها و گلخانه های کوچک و بزرگ استفاده می شود که با محاسبه محیط این محصول کارایی متفاوتی دارد؛ یعنی در محیط‌ های کوچک به عنوان لوله اصلی آبیاری استفاده می شود اما در محیط های بزرگ که مساحت زیادی دارند از لوله‌ هایی با قطر زیاد به عنوان لوله فرعی استفاده می‌ شود.

برای آبیاری به روش های قطره‌ای، بارانی، تحت فشار، سنتر پیوت، خطی و رول لاین از این محصولات استفاده می شود زیرا؛ به دلیل انعطاف پذیری بالا امکان ایجاد انشعاب و تغییر مسیر در آن ها وجود دارد.

کاربرد لوله‌ های پلی اتیلن در روش‌ های مختلف آبیاری به شرح زیر می باشد:

  • روش قطره ای: این روش ابتدایی‌ ترین روش برای آبیاری می‌ باشد زیرا؛ بدون تخصص، با استفاده از لوله و اتصالات ساده می توان آبیاری قطره ای را انجام داد، وجود یک شبکه تشکیل شده از لوله های کم فشار برای آبیاری قطره‌ای الزامی می‌ باشد.
  • روش بارانی: در این روش با داشتن پمپ و لوله‌ های پلی اتیلن با ایجاد سوراخ با فاصله های یک اندازه می توان آبیاری بارانی را انجام دهید نکته مهم در این روش، آب باید فشار زیادی داشته باشد.
  • روش تحت فشار: در این روش با بکارگیری لوله هایی که دارای آب پاش ( در قسمت سر ) هستند برای آبیاری گیاهان استفاده می شود.
  • روش سنتر پیوت: در این روش لوله ای فرعی به یک نقطه مرکزی متصل بوده و به صورت دایره وار چرخش می کند، و آبیاری از طریق لوله فرعی صورت می گیرد، امکان آبیاری سطح بیشتری در این روش وجود دارد و به آبیاری عقربه ای نیز معروف است.
  • روش خطی: در این روش لوله های فرعی با کمک ستون و چرخ، به صورت خطی از ابتدای زمین به طور طولی زمین را آبیاری می کند، در این روش زمین با هر اشکالی که باشد تمام نقاط آبیاری می شود.
  • روش رول لاین: در این روش دستگاهی با طول ۱۲ متر و دارای ۴ چرخ و شاخک ها، که به کمک موتور بنزینی آبیاری را انجام می‌‌ دهد؛ لازم به ذکر است که برای آبیاری گیاهان بلند قد توصیه نمی شود.

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی با توجه به عوامل زیادی تعیین می گردد، که به مقدار مواد اولیه مصرفی برای تولید این محصول می توان اشاره نمود و عواملی چون اندازه و ضخامت لوله، میزان تحمل فشار، هزینه کارگران و هزینه حمل و نقل به طور مستقیم در تعیین قیمت دخالت دارند.

این محصول با HDPE از نوع PE 100 و PE 80 که مواد اولیه برای تولید لوله ها پلی اتیلن، با کاربرد توزیع آب استفاده می شود.

مواد پایه این محصول گرانول است که با به کارگیری از دستگاه اکسترودر می‌ توان لوله پلی اتیلن مرغوب تولید کرد البته لازم است بدانید که کیفیت دستگاه اکسترودر بر کیفیت محصول تاثیر مستقیم دارد.

امروزه عواملی که می تواند در کنار موثر بودن در قیمت محصول بر میزان تقاضای مصرف کنندگان نیز تاثیر بگذارد نوسانات ارزی موجود در بازار است زیرا؛ با افزایش نرخ دلار، قیمت مواد اولیه و هزینه های حمل و نقل نیز افزایش پیدا می کند؛ از این رو باعث نگرانی تاجران و مصرف کنندگان می گردد .

امروزه لوله پلی اتیلن کشاورزی با نرخ ۵۰۰۰ تومان تا ۱۱۷۰۰۰۰ تومان در بازار به فروش می ‌رسد نا‌ گفته نماند قیمت این لوله ها با توجه به سایز و ضخامت و میزان تحمل فشار عرضه می گردد.

در مجموعه ما، محصولات لوله پلی اتیلن کشاورزی در سایز، ضخامت و بار متفاوت موجود است تا خریدی آسان را تجربه کنید.

امروزه برای بهبود و سرعت بخشیدن در روند خرید افراد سعی بر خرید غیر حضوری دارند زیرا؛ در خرید غیر حضوری محصولات با قیمت بسیار مناسب تری به مصرف کننده عرضه می شود لازم است بدانید شما می توانید بدون اتلاف وقت و پرداخت هزینه رفت و آمد به بازار، در هر جا و مکانی در هر ساعت خرید خود را با تنوع بسیار زیاد انجام دهید.

اگر شما نیز قصد خرید لوله های پلی اتیلن کشاورزی را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت ما، با اطمینان کامل محصول مورد نظرتان را خرید کرده و در صورت خرید گسترده از مزایای خوبی برخوردار شوید و همچنین در صورت لزوم از مشاوران ما اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.

تماس با ما