جستجو کردن

قیمت لوله پلیکا گرانول با کیفیت اصفهان

برای انتقال پسماند های خانگی و صنعتی لوله هایی از جنس مواد پلاستیکی بازیافت شده استفاده می شود که به لوله پلیکا گرانول معروف است.

لوله پلیکا گرانول اصفهان

امروزه پر مخاطب ترین لوله، با وجود نمونه های مشابه و لوله های پلی اتیلنی، لوله پلیکا گرانول هستند زیرا؛ این محصول با هدف حفظ محیط زیست از مواد پلاستیکی، لاستیک فرسوده و کابل ها برای تولید پلیمر گرانول استفاده می کند، پلیمر گرانول جز اصلی ترین ماده برای تولید لوله پلیکا گرانول به شمار می آید.

برای تولید پلیمر گرانول، مواد بازیافتی را در ابتدا به تکه های کوچک و بزرگ جدا ‌سازی کرده و سپس با شستشو و عاری شدن از آلودگی مواد بازیافتی را به دستگاه اکسترو در انتقال می دهند، این دستگاه با استفاده از مواد پلی اتیلن و پرو ‌‌‌پیلن، مواد بازیافتی را ذوب کرده و گرانول تولید می شود.

دستگاه اکسترودر با کیفیت، فشار، کاتالیزور و دما از عوامل تاثیر گذار در تولید گرانول ها هستند زیرا؛ گرانول ها در ایجاد استحکام در لوله پلیکا گرانول بسیار موثری دارند.

چون این محصول با مواد بازیافتی تولید می شود یعنی؛ گرانولی در این لوله ها استفاده می شود که برای دومین بار ذوب می شوند از این رو کیفیت پایین تری نسبت به نمونه هایی که از گرانول دست اول تولید می شوند، دارد به همین علت، بیشترین استفاده را در کانال جوی آب و کانال هوا دارد.

این محصول با دارا بودن مزایای زیر توانسته بسیار محبوب باشد:

  • وزنی سبک که حمل و نقل را آسان کرده
  • همچنین نصب آسان این محصول که با ساده ترین ابزار آلات نیز صورت می گیرد.
  • مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی که در تماس با مواد شیمیایی ساختار خود را حفظ می کند.
  • قیمت پایین این محصول به دلیل تولید با مواد بازیافتی و ساختار این لوله ها که از انباشته شدن یا رسوب گذاری جلوگیری می کند.

لوله پلیکا های گرانول موجود در بازار در رنگ های مشکی و خاکستری روشن مشاهده می شود که رنگ خاکستری آن از کیفیت بالایی برخوردار است، این لوله ها در اندازه و قطر های متفاوت تولید می شوند که از ۲۰ تا ۴۰۰ سایز بندی دارد لازم است بدانید؛ کاربرد هر سایز با سایز دیگر متفاوت است.

لوله پلیکا های گرانول تولید شده در سه نوع معمولی، فشار متوسط و فشار قوی در بازار عرضه می گردد.

لوله پلی اتیلن

مصارف لوله پلیکا گرانول

لوله پلیکا های گرانول به دلایل وزن پایین و مقرون به صرفه بودن برتری خاصی نسبت به نمونه های آهنی داشته، که توانسته اند توجه مصرف کننده را به خود جلب کنند.

از مصارف لوله پلیکا گرانول می توان به مواردی چون: انتقال فاضلاب و خروجی هواکش های آشپز خانه های صنعتی و خانگی، سرویس بهداشتی های عمومی و همچنین در هوا کش های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی اشاره نمود.

از دیگر عواملی که باعث افزایش میزان مصرف لوله های گرانول شده است، عدم زنگ زدگی و پوسیدگی می باشد زیرا؛ این محصول نسبت به نمونه های فولادی، طول عمر بالایی دارد هم چنین جنس پلیمری آن از پوسیدگی و زنگ زدگی در محیط های مرطوب جلوگیری می کند.

لوله پلیکا های گرانول در سایز های متفاوت با کارآیی گوناگون در بازار عرضه می گردد.

  • سایز ۹۰: این محصول به دلیل وزن ۵ تا ۶ کیلو به راحتی می توان برای آبیاری از آن استفاده کرد، که گلخانه بزرگ و کوچک، باغ ها و مزارع از این سایز لوله گرانول استفاده می کنند.
  • سایز۱۱۰: از این سایز به منظور پوشش دهی و جلوگیری از خطر برق گرفتگی استفاده می شود زیرا؛ وزن ۷ تا ۹ کیلو و ضخامت این سایز می تواند سیم و کابل ها را در برابر سایش و آسیب دیدگی حفظ نگه دارد‌.
  • سایز ۱۲۵: این سایز به دلیل وزن بالای ۱۰ کیلو گرم در انتقال خانگی و صنعتی استفاده می شود، لازم است بدانید ضخامت این لوله باعث کاهش صدا و لرزش فاضلاب می شود.
  • سایز ۱۶۰: این سایز در وزن های متفاوتی تولید می شود که سنگین ترین آن وزن ۲۴ کیلوگرم است که به دلیل مقاومت و استحکام بالا در انتقال ماده شیمیایی نقش به سزایی دارد.
  • سایز۲۰۰ تا ۳۱۵: در این سایز، حداقل وزن لوله ها ۲۵ و حداکثر ۶۵ کیلو گرم تولید می شوند که ضخامت زیاد این سایز لوله ها در طول عمر آن نیز دخیل بوده و از این رو در فاضلاب های شهری و روستایی استفاده می شود.

لوله پلیکا های گرانول در سه نوع مختلف تولید می شود که در ادامه به توضیح آن می پردازیم؛

  1. معمولی: این نوع لوله به دلیل ضخامت کمی که دارد، در انتقال آب باران بسیار مناسب است.
  2. فشار متوسط: از این نوع لوله برای عایق کردن سیم و کابل برق استفاده می شود.
  3. فشار قوی: این نوع لوله ضخامت زیادی دارد که می توان از آن در انتقال فاضلاب (شهری _ روستایی) استفاده کرد‌.

لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلیکا گرانول

امروزه با توجه به کاربرد فراوانی که لوله های گرانولی دارند صنایع مختلفی چون، ساختمان سازی، کشاورزی، آب و فاضلاب سعی بر استفاده از محصولاتی با طول عمر بالا و قیمت ارزان دارند که قیمت لوله پلیکا های گرانول به نسبت نمونه های موجود در بازار مناسب تر و مقرون به صرفه است.

این محصولات با توجه به سایز، اندازه و ضخامت قیمت گذاری می‌ شوند یا می ‌توان گفت از عوامل موثر در تعیین قیمت لوله‌ های گرانولی محسوب می شود.

اگر شما نیز قصد خرید لوله های گرانولی را دارید باید بدانید که هرچه میزان، ضخامت و ارتفاع محصول بیشتر باشد به این معناست که مواد اولیه بیشتری استفاده کرده است از این رو؛ می‌ توان گفت قیمت آن نیز بیشتر می شود.

امروزه با وجود تورم صعودی، عواملی تاثیر گذاری چون: قیمت دلار، نرخ سهام تولید کننده، قیمت مواد اولیه و نوع تولید (داخلی _ خارجی) در تعیین قیمت محصول دخالت دارند‌.

امروزه به دلیل نوسانات ارزی موجود در بازار باعث شده است که قیمت محصولات دچار تغییرات روزانه شود که این امر باعث نگرانی مصرف کنندگان و کاهش میزان تقاضا محصول می شود.

مجموعه ما، برای تسریع در روند خرید، لوله پلیکا های گرانولی را با تنوع در سایز و ضخامت از طریق وب سایت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌ دهند.

ناگفته نماند شما در کنار خرید حضوری می‌ توانید خرید غیر حضوری را با مراجعه به وب سایت ما تجربه کنید زیرا؛ در این روش، خریدی با قیمت پایین و کوتاه ترین زمان را تجربه می کنید.

امروزه لوله های گرانولی در شاخه های ۶ متری با قیمت ۸۰۰۰ تومان الی ۲۳۰۰۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد؛ لازم است بدانید که سایز و ضخامت در قیمت محصول موثر است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات کافی برای خرید لوله پلیکا های گرانولی به مشاوران ما در قسمت فروش مراجعه کنید، در صورت خرید عمده می توانید از مزایای خوبی برخوردار شوید.

لوله پلی اتیلن

تماس با ما