جستجو کردن

خرید لوله کاروگیت دست دوم در اصفهان

در ساخت و ساز ها برای کاهش هزینه، از لوله های کاروگیت دست دوم استفاده می کنند زیرا؛ کاملا سالم و بدون آسیب دیدگی هستند.

لوله کاروگیت چیست؟

لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارد، که لوله کاروگیت یک نوع از آن هاست.

لوله کاروگیت از مواد پلی اتیلن ساخته می‌ شود، ساختار این لوله به شکلی است که دو لایه پلی اتیلن آن را پوشش می دهد، سطح داخلی آن در رنگ های زرد و آبی و سطحی صاف و صیقلی تولید می شود، رنگ های سطح داخلی به این دلیل است که به راحتی لوله ها در اعماق زمین از طریق ویدیوگرافی شناسایی شود؛ لازم است بدانید سطح خارجی این محصول به رنگ مشکی و شیاردار بوده و نکته قابل توجه دیواره این محصول است که از مقاومت بالایی برخوردار است.

این لوله ها با توجه به نحوه تولید به دو دسته معمولی و اسپیرال تقسیم می‌ شود:

  • لوله کاروگیت معمولی: مواد اولیه پس از قالب گیری با استفاده از دستگاه پرس به یکدیگر وصل می شوند.
  • لوله کاروگیت اسپیرال: با استفاده از دستگاه اکسترودر پس از طی کردن فرایند تولید لوله‌ ها خنک شده و به شکل مارپیچ در می‌ آیند و در آخر جدار داخلی اضافه می‌ شود.

از این محصول در منهول‌ ها، انتقال آب باران و فاضلاب، سیستم آبیاری و غیره استفاده می‌ شود.

پس از تولید، محصول طبق استاندارد ها و تست‌های مقاومت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید می‌ توان از آن ‌ها استفاده نمود. آزمون‌ های مقاومت برای تایید محصول به شرح زیر می باشد:

  1. آزمون چگالی
  2. آزمون شاخص جریان مذاب
  3. آزمون مقاومت حلقوی بلند مدت
  4. آزمون مقاومت حلقوی کوتاه مدت
  5. آزمون میزان انعطاف پذیری
  6. آزمون میزان دوده
  7. آزمون پراکنش دوده
  8. آزمون ضربه
  9.  آزمون برگشت حرارتی
  10. آزمون کشش خطی لوله
  11. آزمون شکل ظاهری لوله
  12. نشانه گذاری طبق استاندارد

لوله‌ های کاروگیت دارای مزایایی چون؛ طول عمر بالا، مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید و مواد شیمیایی، عدم وجود اصطکاک به دلیل سطح داخلی صاف و صیقلی، وزن سبک، نصب آسان، تنوع زیاد و قابلیت استفاده در اعماق زمین است.

این لوله‌ ها از سایز ۱۱۰ تا ۳۲۰۰ تولید می‌ شود که سایز ۲۰۰ و ۲۵۰ این محصول از پر مصرف‌ ترین لوله کاروگیت فاضلابی محسوب می شود.

لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت فاضلابی، نوعی لوله از خانواده لوله های پلی اتیلن است که دیواره ای دوجداره از جنس پلی اتیلن با چگالی بالا دارد.

طول عمر این لوله ها تا حد زیادی به نوع خاکی که لوله ها در آن قرار دارند بستگی دارد؛ می توان گفت خاک نرم، مقدار فشار کمتری به لوله ها وارد می کند اما خاک های حاوی سنگ و ریگ، باعث صدمه دیدن لوله ها شده و فشار زیادی را نیز به لوله وارد می کند.

با نظارت دقیق به تراکم خاک، ابعاد حفاری، لوله گذاری و با استفاده درست از اتصالات، عملکرد و طول عمر این محصولات بهتر و بیشتر می شود.

لوله کاروگیت فاضلابی دارای ویژگی هایی زیر می باشد:

  • مقاومت بالایی در برابر خوردگی نسبت به سایر نمونه های مشابه دارد.
  • این لوله ها طول عمر ۵۰ سال دارد اما بسته به نوع خاکی که در آن قرار می گیرند، امکان استفاده تا ۱۰۰ سال هم وجود دارد.
  • به دلیل صافی سطح داخلی این لوله ها، آب به راحتی در آن جریان دارد به همین امر از لوله های با قطر کم در سیستم های لوله گذاری استفاده می شود تا هزینه کمتری پرداخت شود.
  • سطح داخلی صیقلی سبب جلوگیری از رسوب گذاری می شود که در نتیجه بهره وری انتقال آب نیز بیشتر می شود.
  • لوله کاروگیت در قطرهای بسیار بالا تولید می شود.
  • لوله کاروگیت نسبت به نمونه های قدیمی از وزن سبک تری برخوردار بوده و برای حمل و نقل و جابه جایی نیاز به ماشین آلات حمل کننده ندارد‌
  • این محصول قابلیت جوش، انعطاف پذیری و چکش خواری را دارد.
  • لازم است بدانید این لوله ها مورد حمله جوندگان و میکروارگانیسم ها قرار نمی گیرند زیرا؛ این لوله ها از موادی ساخته شدند که هیچ ارزش غذایی ندارد‌.

مهم ‌‌ترین کاربرد لوله های کاروگیت عبارت اند از؛ معابر آدم رو، سیستم تقسیم کننده آب، سیستم های زهکشی، سیستم های انتقال ثقلی و شبکه های جمع آوری آب های سطحی.

عواملی چون؛ قابل بازیافت بودن، قیمت مقرون به صرفه، عمر بالا، قوی و ایمن بودن، انعطاف پذیری و وزن سبک سبب شده، که لوله های کاروگیت بهترین انتخاب برای مصارف صنعتی و آب و فاضلاب به شمار آید.

لوله کاروگیت

خرید لوله کاروگیت در اصفهان

کارخانجات و تولیدی های متعددی در استان اصفهان وجود دارند که لوله های کاروگیت و لوله های پلی اتیلن را با بهترین مواد و متریال تولید می کنند که امروزه توانسته اند در سراسر کشور شعب معتبری داشته باشند.

خرید لوله کاروگیت به علت تنوع زیاد این محصول کاری سخت و دشوار است، شما باید در ابتدا نوع کاربردی که مد نظرتان قرار دارد را مشخص کنید سپس به دارا بودن استاندارد، شماره استاندارد، نام کارخانه تولید کننده و غیره توجه کنید وبا دقت به برند تولید کننده، گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید قیمت ها را مقایسه کرده و لوله خود را انتخاب کنید.

لوله های کاروگیت دارای سطح خارجی حلقه حلقه شکل هستند که این حلقه ها جزئی از استحکام این لوله ها به حساب می آید، این محصول به دلیل استحکام بالایی که دارد می تواند فشار های سطحی و زیر سطحی را تحمل کند‌.

این محصول با وزن سبکی که دارد از مقاومت بالایی نیز برخوردار است از این رو؛عمر مفید تری نسبت به نمونه های قدیمی ( بتنی _ سیمانی) دارد، حمل و نقل و نصب این لوله ها آسان و سریع است؛ نکته مهم در مورد لوله های کاروگیت محاسبه قیمت آن ‌ ‌‌‌هاست چرا که، قیمت آن‌‌ ها تعدادی یا شاخه ای محاسبه نمی شود بلکه؛ هر متر چند کیلو دارد، وزن به دست آمده را با قیمت هر کیلو پلی اتیلن محاسبه می کنند و قیمت یک شاخه لوله کاروگیت را بدست می آورند.

امروزه بزرگ‌ ترین دغدغه صنعتگران و مصرف کنندگان عواملی چون: قیمت ارز، قیمت مواد اولیه  پلی اتیلن و میزان عرضه مواد پلی اتیلن به حساب می آیند زیرا؛ این عوامل تاثیر بسزایی در تعیین قیمت لوله های پلی اتیلن دارد.

مجموعه ما با انتخاب لوله کاروگیت های استاندارد، با کیفیت و برند سعی دارد، بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد‌.

شما این لوله ها را نه تنها حضوری بلکه می توانید به صورت آنلاین بدون پرداخت هزینه رفت و آمد، اتلاف وقت با قیمتی مناسب تر خریداری کنید.

قیمت لوله کاروگیت سایز۱۱۰ با وزن ۳۱/۵  به قیمت ۹۰۰۰۰ تومان تا سایز۱۰۰۰ با وزن ۳۱/۵ به قیمت ۴۶۳۰۰۰۰ در بازار عرضه می شود.

شما می توانید برای تجربه خریدی آسان و مطمئن به وب سایت ما مراجعه کنید، با دریافت مشاوره های لازم، بدون محدودیت خرید خود را با قیمت مناسب تری انجام دهید.

لوله کاروگیت

تماس با ما