جستجو کردن

لیست قیمت لوله کاروگیت اصفهان

لوله‌ های کاروگیت، از جنس پلی اتیلن دو لایه هستند که به منظور انتقال مایعات فاضلابی در صنعت و شهرسازی کاربرد چشم‌ گیری دارد.

فرق لوله کاروگیت با پلی اتیلن

فرق لوله کاروگیت با پلی اتیلن، فشار بار داخلی است؛ که می توان گفت لوله های کاروگیت فشار بار بیشتری را تحمل می کند.

لازم است بدانید، مواد پلیمری طی فرآیند پلیمریزاسیون به مواد پلی اتیلن تبدیل می شوند؛ که لوله های پلی اتیلن از مواد پلی اتیلن ساخته می شوند و اغلب تک جداره هستند اما؛ لوله های کاروگیت نوعی از لوله های پلی اتیلن محسوب می شوند، یعنی ساختاری پلی اتیلنی دارند اما دیواره این لوله ها دوجداره هستند.

در فرآیند تولید لوله های پلی اتیلن، از مواد افزودنی به نام مستربچ استفاده می کنند تا به لوله ها رنگ ببخشند، لوله پلی اتیلن به رنگ مشکی با نوار های رنگی متفاوت و سطحی یک دست تولید می شوند؛ ولی لوله های کاروگیت  دارای سطح بیرونی شیاردار و مشکی رنگ بوده و سطح داخلی آن صاف و با رنگ های زرد و آبی تولید می شوند.

لوله های پلی اتیلن مزایایی چون: مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه، هزینه کم و قابل تعمیر بودن، وزن سبک و خاصیت انعطاف پذیری دارا هستند؛ اما لوله های کاروگیت دارای مزایای: وزن کم، نصب آسان، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و فشار های خارجی، مقاوم در برابر اشعه خورشید و قابلیت مدفون شدن در زمین هستند.

از لوله های پلی اتیلن برای پوشش دهی سیم و کابل برق و مخابراتی، انتقال و جابه جایی مواد شیمیایی، سیستم های آبیاری، آبیاری کشاورزی و تحت فشار استفاده می شود اما از لوله های کاروگیت برای جدار چاه ها، غلاف کابل برق و رایزر، زهکشی و نقش بسیار مهم  آن که انتقال فاضلاب صنعتی و خانگی است، استفاده می شود.

لوله های پلی اتیلن با زمینه مشکی و دارای نوار های رنگی مختلفی تولید می شوند که هر رنگ کاربردی متفاوت دارد:
نوار زرد: لوله  گازی
نوار آبی: لوله آب آشامیدنی
نوار قرمز: برای تامین آب اطفاء حریق
نوار کرم: برای انتقال فاضلاب از جمله کارایی لوله های پلی اتیلن طبق نوار های رنگی است.
اما لوله های کاروگیت از دو لایه پلی اتیلن سخت تولید شده است که شیار سطح بیرونی این لوله باعث افزایش مقاومت این محصول می شود و رنگ زرد و آبی قسمت داخلی این لوله ها برای ردیابی لوله در صورت بروز مشکل فنی از طریق ویدئو گرافی است.

کارخانه لوله کاروگیت

امروزه در کشور عزیزمان ایران، کارخانه لوله های کاروگیت با هدف جمع آوری و انتقال فاضلاب با رعایت استاندارد های جهانی محصولی با کیفیت تولید می کنند.

در ادامه به نکات مهم درباره کارخانه تولید لوله کاروگیت می پردازیم؛

  • برند اکسترودر ها برای تولید لوله پلی اتیلن باید معتبر باشد زیرا؛ با وجود اکسترودر ها با برند اروپایی مطمئنا محصول، با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود‌.
  • برای به صفر رساندن خطاهای موجود در تولید لوله های کاروگیتی، باید خط تولید به سیستم کنترل مدرن و خودکار مجهز شود.
  • بهتر است دستگاه های اکسترودر و دیگر دستگاه های موجود در خط تولید این محصول از بروز ترین ادوات باشد یا سن کمی داشته باشند.
  • مواد اولیه این محصول باید در محیط های فاقد رطوبت و تاریک نگهداری شود و برای تولید با دستگاه اکسترودر از سیلو انتقال یابد.
  • کارخانه باید فاقد مواد مازاد باشد و از نظر مکانی باید دسترسی گسترده ای به آزاد راه ها داشته باشد.
  • بهتراست کارخانه ها از انبار هایی با سطح صاف برخوردار باشند و باید طبق استاندارد ها محصولات در انبار نگهداری و حمل شوند.

لوله های دو جداره کاروگیت طی فرآیند زیر تولید می شوند.

  1. آماده سازی مواد اولیه: در این مرحله مواد اولیه مورد نیاز با توجه به معیار های مشخص شده ای چون؛ کیفیت مواد اولیه، دارا بودن استاندارد و غیره تهیه می شود.
  2. اکستروژن: دستگاه اکسترودر در این مرحله با تولید گرما مواد پلی اتیلن را ذوب کرده و با توجه به نوع پلیمر تولیدی، فشار و دما مورد نیاز به محصول وارد می شود.
  3. کاروگیت نمودن: در این مرحله پس از عبور از قالب، محصول شکل لوله به خود می گیرد سپس برای سطح خارجی لوله، از قالب های کاروگیت استفاده کرده و سطح بیرونی شیار داری تولید می شود، در ادامه برای تثبیت ضخامت لوله ها، تولید این محصول با سرعتی مناسب و دما مطلوب انجام می شود.
  4. کالیبراسیون: در این مرحله با توجه به ضخامت لوله و سرعت تولید، لوله‌ها در سیستم خنک کننده  قرار می گیرند تا ابعاد این محصول به پایداری برسند.
  5. تایید و آزمون مرحله نهایی: در این مرحله لوله کاروگیت های تولید شده از مرحله اکستروژن تا مرحله تایید، نمونه گیری می شود و پس از آزمون استاندارد، محصول تایید می شود.

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

لوله های کاروگیت از پرکاربردترین نوع لوله های پلی اتیلن است که دوجداره بودن این محصول باعث مقاومت بالای آن در اعماق زمین می شود.

قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی بر اساس میزان ضخامت، ابعاد و اندازه تعیین می شود.

لوله های کاروگیت فاضلابی از دستگاه اکسترودر بروز و مواد پلی اتیلن با کیفیت تولید می شود.

از لوله های کاروگیت در سیستم آبیاری قطره ای، مخزن ذخیره مایعات، انتقال مواد شیمیایی و فاضلاب های شهری، منهول ها و انتقال آب باران استفاده زیادی می شود.

این محصول در سایز های ۱۱۰میلی متر تا ۱۰۰۰میلی متر در بازار عرضه می شود؛ باید بدانید که لوله کاروگیت سایز ۲۰۰و ۲۵۰ میلی متر از پر استفاده ترین لوله فاضلابی موجود، نسبت به نمونه های مشابه است.

از جمله عواملی که می تواند به صورت مستقیم در تعیین قیمت محصول تاثیر گذار باشد باید به مواردی چون: قیمت ارز جهانی، میزان مصرف مواد اولیه، صادرات و واردات، برند تولید کننده اشاره کرد.

از مهم ترین مسئله تغییر قیمت روزانه و کاهش یا افزایش میزان تقاضا این نوع محصولات به قیمت ارز جهانی یا قیمت دلار اشاره نمود؛ زیرا با افزایش یا کاهش قیمت دلار محصول نیز دچار تغییر قیمت می شوند.

شما می توانید برای کاهش میزان هزینه و قیمت خرید، خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید زیرا؛ در این روش هیچ دلالی دخالت نداشته یا واسطه در خرید وجود ندارد از این رو محصول با قیمت مناسب تری عرضه می شود.

مجموعه ما با هدف افزایش میزان خرید، لوله های کاروگیت فاضلابی را در تنوع زیاد و با قیمت بسیار مناسب به مصرف کنندگان عرضه می کند.

کافی است شما از طریق گوگل وارد وب سایت ما شوید تا محصولات کاروگیتی را بدون واسطه، با قیمتی مناسب و بدون محدودیت خرید کنید.

ما برای تجربه خریدی مطمئن، مشاوران با تجربه ای را در قسمت فروش قرار داده ایم تا پاسخگو سوالات شما باشند.

لوله کاروگیت

تماس با ما