جستجو کردن

کارخانه تولید لوله پلیکا گرانولی در اهواز

در حال حاضر کارخانه‌ های متعددی در شهر اهواز دایر هستند که مشغول به تولید لوله پلیکا گرانولی درجه یک هستند.

لوله پولیکا گرانولی چیست؟

شاید برایتان سوال به وجود آید که لوله پلیکای گرانولی چیست؟

لوله پولیکای گرانولی یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ ترین لوله‌ های موجود در بازار می‌ باشد که از مواد بازیافتی تولید می‌ شود و از دانه‌ های گرانولی پی‌ وی‌ سی ساخته و تولید می‌ شوند.

این لوله‌ ها رنگی در طیف خاکستری تا مشکی دارند و به دلیل ماهیتی که دارند تا حدودی شکننده می‌ باشند.

معمولاً از این لوله‌ های پلیکای گرانولی برای انتقال کانال‌ های هوا و ساخت و سازها و گاها کانال های جوی آب استفاده می‌ شود.

لوله‌ های پلیکای گرانولی تحمل فشارهای زیاد را ندارند و ممکن است دچار فرسودگی و یا شکستگی بشوند.

بنابراین باید از آنها در موقعیت هایی که تحت فشار زیادی نیستند استفاده شود تا بتوان از کاربرد آنها به نحو احسن بهره برد.

بسیاری از ساختمان سازی‌ ها و پوشش انواع سیم و کابل‌ های ساختمان‌ ها می‌ توان از لوله‌ های پلیکای گرانولی استفاده کرد.

همچنین یکی از کاربردهای مهم و ضروری این لوله‌ ها استفاده از آنها در صنایع آبیاری پاششی و قطره‌ ای می‌ باشد.

لوله پولیکا گرانول

در ادامه تعدادی از صنایعی را که از این لوله‌ های گرانولی استفاده می‌ شود نام می‌ بریم تا شما عزیزان بتوانید شناخت کلی و اولیه‌ ای از این لوله‌ ها داشته باشید:

زهکشی

عایق کابل های مخابراتی

شبکه های آبرسانی کشاورزی

سیستم های هواکش ساختمان و فاضلاب ها

این لوله‌ های پلیکای گرانولی وزن به نسبت سبکی دارد و همین موجب می‌ شود که در هنگام جابجایی کارگران اذیت نشوند و همچنین میزان مصدومیت ناشی از حمل و نقل و نصب این لوله‌ ها نیز بسیار پایین می‌ باشد.

این لوله‌ ها به دلیل ماهیت جنسیتی که دارند باعث فرسودگی و یا آسیب دیدن به محتوایی که درون آنها عبور می‌کند نمی‌ گذارد.

نه بر روی آب‌ ها تاثیر می‌ گذارد و نه بر روی سیم و کابل‌ ها، به همین دلیل افراد تاسیساتی و افرادی که در صنعت‌ ها مشغول به کار هستند از این لوله‌ های گرانولی برای مصارف مختلفی بهره می برند.

تا به اینجای مقاله اطلاعات کلی و جامعی در رابطه با این لوله های پولیکای گرانولی در اختیارتان گذاشتیم و در ادامه درباره نحوه خرید و فروش و قیمت این محصول در بازار صحبت خواهیم کرد.

خرید لوله پولیکا گرانولی

در حال حاضر خرید و فروش لوله ‌های پولیکای گرانولی در بازار بسیار رایج می‌ باشد،زیرا بسیاری از افراد برای مصارف خود نیاز به این لوله‌ ها دارند.

تولید کنندگان زیادی در داخل کشور مشغول به تولید لوله‌ های پلیکا هستند.

همانطور که احتمالاً می‌ دانید لوله‌ های پلیکا در دو دسته عمده تولید می‌ شوند:

لوله پلیکای پودری

لوله پلیکای گرانولی

که هر کدام از آنها تقاضای مخصوص به خود را دارد و در صنایع مختلف، کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند.

هر کدام از کارخانه‌ های تولید کننده لوله‌ های پلیکا با دستگاه‌ های مخصوص خود و با روش‌ هایی که مخصوص خود آنها می‌ باشد این لوله‌ ها را تولید می‌ کنند.

همین تفاوت در نحوه تولید و مواد اولیه این لوله‌ ها موجب شده است تا کیفیت‌ های متنوعی در بازار موجود باشد و طبیعتاً نرخ خرید و فروش هر کدام از آنها با یکدیگر متمایز می‌‌ باشد.

چنانچه شما عزیزان قصد دارید لوله پلیکای گرانولی را به صورت عمده خریداری کنید بهتر است قبل از آن به کاربردی که از این لوله‌ ها انتظار دارید توجه کنید، تا بتوانید لوله پلیکایی متناسب با کاربرد خودتان خریداری نمایید.

لوله پلیکاهای گرانولی در سایز و قطرهای مختلفی تولید می‌ شود و هر کدام از آنها کاربردهای ویژه‌ ای دارند.

پس به عنوان خریدار این محصول بهتر است به خوبی از کاربرد و انواع مدل‌ های این لوله پلیکاهای گرانولی اطلاعات داشته باشید تا بتوانید با دید کاملاً باز این محصول را خریداری نمایید.

بهتر از قبل از خرید به خوبی تحقیق نمایید تا بتوانید فروشنده‌ ای معتمد و منصف را پیدا کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر این محصول را با نرخی بسیار عالی و مناسب خریداری نمایید.

در حال حاضر بازار تهران یکی از عمده‌ ترین و بزرگترین بازارهای کشور می‌ باشد که این لوله‌ های پلیکای گرانولی با کیفیت‌ های متنوع و سایزهای مختلف و همچنین نرخ فروش متفاوتی در این بازار ارائه می‌ شود.

از طرفی فروشندگان هستند که به صورت آنلاین و اینترنتی لوله پلیکاهای گرانولی را به فروش می‌ رسانند و این محصول را با نرخ مناسب‌ تر از بازار تهران به فروش می‌ رسانند.

قیمت لوله پولیکا گرانولی درجه یک

همانطور که گفته‌ ایم قیمت لوله پلیکای گرانولی در بازار متنوع است و با توجه به کیفیت درجه یک و یا درجه دو بودن آن این قیمت فروش نیز متغیر می‌ باشد.

این قیمت در بازار با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌ شود.

زمانی که نرخ ارز دارای نوسانات بالایی باشد این محصول نیز قیمتش دستخوش تغییرات می‌ شود.

زیرا قیمت مواد اولیه جهت تولید این محصول نیز دچار نوسان می شود.

عامل دیگری که بر روی نرخ این محصول تاثیر می‌ گذارد درجه کیفیت محصول است.

هرچه محصول درجه یک‌ تر باشد طبیعتاً قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

همچنین سایز و قطر این لوله‌ ها نیز بسیار تعیین کننده می‌ باشد.

یکی دیگر‌ از عوامل مهمی که می‌ تواند بر روی مناسب بودن قیمت لوله‌ های پلیکای گرانولی تاثیر بگذارد این است که به جای خرید از فروشنده سنتی، به سراغ بازارهای اینترنتی و آنلاین بروید.‌

فروشنده اینترنتی بسیاری از استهلاکات و هزینه‌ های مازادی که فروشنده سنتی دارد را نخواهد داشت و همین موجب می‌ شود تا درصد سودی که از روی فروش لوله پلیکاهای گرانولی دریافت می‌ کند کمتر از فروشنده‌ های سنتی باشد.

فروشنده ای که به صورت آنلاین فعالیت می‌ کند هزینه اجاره مغازه و یا سوله را نخواهد داشت.

هزینه باربری و کارگران و کارمندان را ندارد.

مالیاتی بابت مغازه و جایگاهی که در آن مشغول است پرداخت نمی‌ کند.

فروشنده ی اینترنتی به صورت مستقیم و دست اول و با حذف واسطه‌ ها و دلالان لوله پلیکاهای گرانولی را از کارخانه دریافت و به دست مشتری می‌ رساند و موجب می ‌شود تا قیمت این محصول در بازار به حداقل برسد.

شما عزیزانی که قصد خرید عمده لوله پولیکای گرانولی درجه یک را دارید می‌ توانید به راحتی و با سرچ در گوگل و یا اپلیکیشن‌ های دیگر به این فروشندگان آنلاین دسترسی پیدا کنید و خرید خود را در کمترین زمان انجام دهید.

تا به اینجای مقاله سعی کردیم تمامی نکاتی که در هنگام خرید لوله پلیکای گرانولی نیاز است بدانید را بازگو کنیم.

پیشنهاد می‌ کنیم اگر سوالی در ذهنتان به وجود آمده است که جواب آن را نمی‌ دانید، با شماره ‌های درج شده در همین صفحه تماس برقرار نمایید و تمامی سوالات خود را بپرسید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید تا بتوانید با دید کاملاً بازتر خرید خود را انجام دهید.

شما عزیزان می‌ توانید با برقراری با کارشناسان مجرب ما پس از کسب اطلاعات لازم خرید خود را به صورت عمده و با مناسب‌ ترین قیمت انجام داده و در شهر مورد نظرتان تحویل بگیرید.

تماس با ما