جستجو کردن

کارخانه تولید لوله گاز اصفهان

در حال حاضر در کشورمان کارخانه‌ های متعددی مشغول به تولید لوله گاز هستند که یکی از آنها در استان اصفهان دایر می‌ باشد.

انواع لوله گاز خانگی و صنعتی

لوله گازهایی که ما امروز شاهد آن در بسیاری از خانه‌ ها و شرکت‌ های تولیدی هستیم انواع مختلفی دارد که بر اساس خانگی و صنعتی به دو دسته تقسیم می‌ شوند.

لوله گازها در دو جنس کلی تولید می‌ شوند، که عبارتند از :

لوله گاز فلزی

لوله گاز غیر فلزی

که لوله گازهایی که از جنس پلی اتیلن و پلیمری می‌ باشند از نوع لوله گازهای غیر فلزی می‌ باشند.

لوله گازهای فلزی نیز در دو دسته آهنی و غیر آهنی تولید می‌ شوند.

لوله‌ های گاز غیر آهنی معمولاً از جنس آلیاژ مس می‌ باشد.

آلیاژ مس در مقابل بعضی گازها مقاومت بالایی ندارد و ممکن است در واکنش با یک سری از گازهایی که انتقال داده می‌ شوند، واکنش نشان داده و دچار فرسودگی و یا خوردگی شود به همین دلیل کاربرد کمتری دارد.

لوله گازهای آهنی معمولاً از جنس فولاد و یا استیل ساخته می‌ شوند که هر کدام از انواع آن بر اساس نوع فشار گاز و نوع گازی که قرار است از درون آن منتقل شود کاربرد مخصوص به خود را دارند.

در بین لوله گازهای غیر فلزی، لوله گازهای پلی اتیلن طرفدارهای بیشتری دارد و در بازار عمده‌ ترین لوله گازهایی که دیده می‌ شود از جنس لوله گاز فولادی و یا لوله گازهای پلی اتیلن می‌ باشد.

 از بین این دو نوع لوله گاز فولادی و پلی اتیلنی، لوله گاز پلی اتیلنی از فروش بیشتری بهره‌ مند است.

زیرا در مقابل لوله گاز فولادی هم وزن کمتری دارد و هم از قیمت مناسب‌ تری برخوردار است و در عین حال از مقاومت بسیار بالایی نسبت به لوله گاز فولادی بهره‌ مند است.

در تولید لوله‌ های گاز باید استانداردهای بالایی رعایت شود، زیرا کیفیت این محصول بسیار مهم و حیاتی می‌ باشد و تضمین کننده جان افراد می‌ باشد.

از لوله‌ های گاز هم برای مصارف خانگی  استفاده می شود  و هم در بسیاری از صنایع مختلف مورد مصرف قرار می‌ گیرند.

لوله‌ گاز بر اساس کاربرد به دو مدل توکار و روکار تقسیم می‌ شود.

خریدار باید قبل از خرید با توجه به کاربردی که از این لوله‌ های گاز انتظار دارد مدل توکار و یا روکار آن را انتخاب نماید.

صادرات لوله گاز به پاکستان

در حال حاضر ما شاهد صادرات عمده لوله گازهای ایرانی به کشور پاکستان هستیم.

یکی از درآمدهای مهم و اصلی کشورمان ایران فروش گاز به دیگر کشورها می‌ باشد که پاکستان نیز یکی از آن کشورها می‌ باشد که ما گاز خود را به این کشور می‌ فروشیم.

فروش گاز به این کشور موجب شده است تا بسیاری از تاجرین پاکستانی لوله گازهای مورد نیاز خود را نیز از کشور ما تامین نمایند و این می‌ تواند فرصت بسیار مناسب و عالی برای تولید کنندگان و تاجرین این محصول باشد.

لوله گازهای پلی اتیلنی یکی از پرطرفدارترین لوله گازهای صادراتی می‌ باشد که سالانه تناژ بسیار بالایی از این محصول از طریق راه‌ های زمینی و مرزهای مشترک میان ایران و پاکستان به این کشور انتقال داده می‌ شود.

تولید کنندگانی که در داخل کشور مشغول به تولید انواع لوله گازهای متنوع می‌ باشند، سعی می‌ کنند تا این محصول را با کیفیت بسیار عالی و متریال درجه یک به تولید و عرضه برسانند.

به دلیل حیاتی بودن کیفیت این لوله‌ های گاز بسیاری از تولید کنندگان بایستی محصولات خود را توسط آزمایشگاه‌ های تعیین استاندارد و سطح کالا به رسمیت بشناسند و نمی‌ توان لوله گازی را تولید کرده و بدون بررسی کیفیت محصول به بازار روانه کرد.

یکی از عوامل مهمی که می‌ تواند برای خریدار از بابت کیفیت این لوله‌ های گاز اطمینان خاطر حاصل کند، برند تولید کننده است.

معمولاً شرکت‌ های برند و نام آور، محصولات با کیفیت ارائه می‌ دهند و طی سال‌ های گذشته توانسته‌ اند رضایت و نظر مشتریان داخلی و صادراتی خود را به خوبی جلب نمایند.

بنابراین اگر شما خریدار عمده لوله گازهای پلی اتیلنی و یا فولادی هستید بهتر است قبل از خرید تمامی این نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید لوله گازی با کیفیت عالی و با توجه به کاربردی که برای آن در نظر دارید خریداری نمایید.

قیمت لوله گاز در بازار

قیمت فروش لوله گاز در بازار داخلی و بازار صادراتی بسیار متنوع است و نمی ‌توان قیمت ثابتی برای این محصول در نظر گرفت.

لوله‌ های گاز همانطور که گفتیم با جنس‌ های مختلفی تولید می‌ شود و طبیعتاً هر نوع جنس آن قیمت مخصوص به خودش را دارد.

عوامل متعددی بر روی نرخ فروش لوله‌ های گاز تاثیرگذار است. عواملی همچون:

برند سازنده

طول لوله‌های گاز

قطر لوله‌های گاز

کیفیت متریال مورد استفاده شده

نوع جنس لوله گاز

قیمت ارز در بازار

میزان سفارش مشتری

و غیره

تمامی مواردی که گفته شده است در تعیین قیمت نهایی لوله‌ های گاز تاثیر مستقیمی می‌ گذارد.

اگر شما قصد دارید لوله‌ های گاز را با هر نوع جنس و کیفیتی به صورت عمده خریداری نمایید، پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ فروشنده‌ ای بروید که لوله‌ های گاز را به صورت مستقیم از خط تولید کارخانه به دست شما عزیزان می‌ رساند.

زیرا در این صورت حاشیه سود فروشنده بسیار پایین‌ تر می‌ باشد و در واقع با حذف دلالان و واسطه‌ ها، لوله‌ های گاز به دست شما می‌ رسد و این می‌ تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد.

ما در این مقاله سعی کردیم تمامی نکاتی که قبل از خرید می‌ تواند به شما عزیزان کمک کند را بیان نماییم.

شما عزیزان بهتر است اطلاعات کامل و جامع تری راجع به لوله‌ های گاز داشته باشید تا بتوانید با دید کاملاً باز خرید خود را انجام دهید.

برای خرید و فروش‌ های عمده نیاز به اطلاعات و دیتای بسیار بالا و تخصصی‌ تری می‌ باشد.

لوله‌ های گاز همانطور که گفته شد با قیمت‌ های مختلفی به فروش می‌ رسد.

اما اگر بخواهیم یک محدوده قیمتی برای این محصول در نظر بگیریم باید گفت این لوله‌ ها از کیلویی ۱۴۰ هزار تومان شروع و گاهاً تا ۳ میلیون تومان نیز می‌ رسد و همانطور که گفته شد این قیمت بر اساس موارد نام برده شده کاملاً متغیر می‌ باشد.

این قیمت کاملاً حدودی است و شما عزیزان چنانچه قصد دارید از قیمت روز لوله‌ های گاز مطلع شوید بهتر است با شماره‌ های درج شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید و پس از کسب قیمت دقیق این محصول را سفارش داده و در شهر مورد نظرتان و یا حتی کشور مورد نظرتان تحویل بگیرید.

تماس با ما