جستجو کردن

فروش لوله کاروگیت در اصفهان و شیراز

لوله کاروگیت به لوله های شیار دار دو جداره ای گفته می شود که به دلیل مقاومت بالا در آب و فاضلاب استفاده می شود.

فرق لوله کاروگیت با پلی اتیلن

قبل از اینکه فرق بین لوله پلی اتیلن و لوله کاروگیت را بدانید، لازم است که اطلاعاتی راجع به هر کدام از این لوله‌ ها کسب نمایید.

لوله‌ های پلی اتیلن جز لوله ‌های پرطرفدار با کاربرد های گسترده بوده که از طول عمر بالایی برخوردار است و در دو نوع دو جداره و تک جداره به فروش می ‌رسد.

این لوله ‌ها نصب راحتی دارد، وزن سبکی داشته و در برابر خوردگی ضربه و سایش بسیار مقاوم است، از طرفی لوله های دو جداره پلی اتیلن به دو دسته اسپیرال و کاروگیت تقسیم می ‌شود.

پس در واقع باید گفت که لوله کاروگیت به نوعی لوله ی پلی اتیلنی است که به دلیل دو جداره بودن با نام لوله پلی اتیلن فاضلابی هم شناخته می ‌شود که همین دوجداره بودن مهم ‌ترین فرق این دو لوله می ‌باشد.

لوله‌های کاروگیت دوجداره هستند و همین موضوع باعث شده جهت انتقال سیالات با فشار بالا، آب و فاضلاب مورد استفاده قرار بگیرد.

تفاوت دیگر این دو در قیمت آن ها است که لوله‌ های کاروگیت به دلیل دو جداره بودن و مقاومت بیشتر، از قیمت بالاتری برخوردار می ‌باشد.

تفاوت دیگر آن ها در نحوه استفاده‌ و کاربردشان می ‌باشد که لوله ‌های پلی اتیلن اغلب روی زمین مورد استفاده قرار گرفته و لوله‌ های کاروگیت به دلیل دو جداره بودن و مقاومت بیشتر در زیر زمین به کار گرفته می ‌شود؛ زیرا می ‌تواند فشار زیادی را تحمل کند.

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت سبک

لوله ‌های کاروگیت ساختار خاصی دارند و همین موضوع باعث شده، وزن کمتر داشته باشند اما در عین حال از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

در تولید لوله کاروگیت سبک، از پلی اتیلن کمتری استفاده شده که باعث سبب کاهش هزینه های تولید محصول می ‌گردد.

این لوله ‌ها در عین حال که سبک هستند، کمترین میزان واکنش پذیری را با سیالات داشته و از مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی برخوردار هستند.

لوله‌های کاروگیت به هیچ عنوان در برابر مواد اسیدی یا بازی واکنش نشان نداده از این رو طول عمر بالایی دارند.

این لوله‌ها به دلیل نصب راحت و سرعت نصب بالا، بسیار مقرون به صرفه هستند که هزینه ‌های نصب و راه اندازی آن را کاهش داده است.

مزیت دیگر استفاده از این محصول مزایای زیست محیطی است که لوله‌ های کاروگیت به دلیل نداشتن کربن و مواد سمی در ساختار خود، هیچ آسیبی به محیط زیست نرسانده و حتی بعد از اینکه طول عمر آن به پایان رسید، قابل بازیافت است.

خرید لوله کاروگیت 200

یکی از لوله های بسیار پرطرفدار که قیمت مناسبی هم دارد، لوله کاروگیت 200 است و خرید این محصول به همه افرادی که قصد دارند یک لوله با کیفیت و با طول عمر بالا داشته باشند، توصیه می شود.

تقریباً لوله های کاروگیت در هر سایز و اندازه ای فروش بالایی را از آن خود کرده و در صورتی که بتوان آن را از مکان معتبر و یک برند شناخته شده خریداری نمود، امکان تقلبی بودن آن به صفر خواهد رسید.

این محصول در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد و همین موضوع باعث شده افراد متعددی بتوانند قدرت خرید آن را داشته باشند تا از مزایی که دارد، نهایت بهره را ببرند.

در سطح بازار، خرید و فروش لوله ها به روش های متعددی انجام می شود، روش اول فروش مستقیم و بدون واسطه بوده و روش دوم، فروش از طریق واسطه گران و دلالان است.

روش اول، به علت قیمت بسیار مناسب و ارزان، طرفداران بیشتری دارد و همواره میزان خرید و فروش بالاتری را هم به خود اختصاص داده است.

نبود واسطه گران در هر معامله‌ ای، باعث کاهش سود فروش آن ها گردیده و در نتیجه قیمت محصول را هم مناسب تر خواهد گرداند.

فروشندگان منصف، همواره با حذف واسطه گران توانسته اند، هزینه ‌های جانبی مشتری را کاهش داده تا اینگونه بتوان با اطمینان خاطر بیشتر محصول را تهیه کرد و از طریق خرید عمده و تجارت آن به سود بالایی دست پیدا نمود.

البته لازم به ذکر است بدانید، فروش این قبیل از محصولات به صورت حضوری یا غیر حضوری هم انجام می ‌شود و از آنجایی که یکی از سرمایه‌ های ارزشمند انسان ها، زمان است، انسان همواره برای دستیابی به اهداف خود، سریع ترین مسیر را انتخاب می کند.

مسیری که سبب عدم اتلاف وقت می شود، نقش بسیار مهمی را در کاهش هزینه های مشتریان خواهد داشت.

این روش، خرید آنلاین و اینترنتی است که در حال حاضر افراد در هر جای دنیا که باشند می ‌توانند، محصول مورد نظر را با دریافت اطلاعات لازم و کافی خریداری نموده و انتخابی شایسته و مطمئن داشته باشند.

مفتخریم، مجموعه خود را به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان اصلی انواع لوله های کاروگیت به شما معرفی کنیم.

این محصول به قدری پر استفاده است که همه صنعت گران باید برای انتقال سیالات خود، آن را خریداری کنند.

با استعانت از خدای متعال و تکیه بر رضایت شما عزیزان توانستیم، در زمینه فروش این محصول موفق باشیم که رضایتمندی شما همواره مسیر ما را پرقدرت تر کرده تا بتوانیم با انرژی بیشتر، در زمینه تولید محصولات با کیفیت تر، فعالیت نماییم.

ما با در نظر گرفتن روش های خرید حضوری و غیر حضوری، این امکان را برای همه شما مصرف کنندگان عزیز فراهم آورده ایم تا بتوانید محصول را به صورت عمده یا جزئی در تعداد دلخواه، سایز و وزن مورد نیاز، در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

لوله کاروگیت

همچنین تمام محصولاتی که کمپانی ما برای فروش در نظر گرفته، قیمت مناسب و به صرفه تری نسبت به بازار دارد و از آن جایی که بهترین متریال در تولید شان استفاده شده و تمام فرآیند تولید آن تحت نظر کارشناسان و متخصصان است، دارای نشان استاندارد بین المللی می باشد.

لازم است ذکر کنیم قیمت لوله های کاروگیت از متری 58 هزار تومان شروع شده و فروش آن تا متری 2.890.000 تومان هم ادامه می یابد.

با توجه به نیاز بالای صنایع به لوله های کاروگیت، ما می توانیم نیاز طرح های آب و فاضلاب کشور را به خوبی تامین کرده و محصولات را با قیمتی مناسب به فروش برسانیم.

فقط توجه کنید که قیمت ها متغیر هستند و به طور روزانه با توجه به نوسانات ارز، تغییر پیدا می کند و قیمت ذکر شده هم جهت اطلاع رسانی است، برای کسب آخرین نرخ فروش این محصول  می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با ما