جستجو کردن

فروش لوله پلی اتیلن در شمال غرب

لوله پلی اتیلن به دلیل طول عمر بالا و مقاومت خوب، در بین لوله ها مصارف گسترده تری را به خود اختصاص داده است.

کاربردهای لوله پلی اتیلن

لوله ها از جمله مهم ترین تجهیزاتی است که در همه صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از انواع پر استفاده آن می توان به لوله پلی اتیلن اشاره کرد که کاربرد های بسیار گسترده ای را داشته و در ادامه می خواهیم به اختصار به این موضوع بپردازیم.

سیستم تهویه هوا

یکی از کاربردهای مهم لوله پلی اتیلن در هوارسانی است که جهت تهویه مطبوع ساختمان ‌ها به کار گرفته می ‌شود.

امروز سیستم تهویه در همه ساختمان‌ ها یک سیستم بسیار مهم شناخته می‌ شود که نداشتن تهویه مطبوع می‌تواند مشکل ساز باشد.

یکی از لوله‌ هایی که امروزه جایگزین لوله‌ های فلزی شده و بدون هیچ نوع تغییر شکل ظاهری به کار گرفته می‌ شود، لوله‌های پلی اتیلن است.

این لوله‌ها بدون اینکه دمای درون لوله را تغییر دهد، هوای تازه را به محیط انتقال داده، مشکلاتی برای کولر آبی به وجود نیاورده و باد گرم را به داخل خانه نمی ‌آورد؛ همچنین در سیستم‌ های هوا رسانی استفاده از لوله ‌های پلی اتیلن سرعت و دقت اجرای بسیار زیادی دارد.

این محصول میزان فشاری که روی سیستم ‌های تهویه وجود داشته را با حفظ دما کاهش داده همچنین به دلیل اینکه لوله هایی با ظاهر زیبا هستند، نیاز به رنگ آمیزی ندارد.

وزن سبک این محصول باعث شده در هر نوع مکانی قابل نصب باشد، نصب این لوله‌ها بسیار راحت و آسان است و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، خوردگی و پوسیدگی دارد.

لوله پلی اتیلن

آبیاری باغات و کشاورزی

کاربرد بعدی این محصول در آبرسانی و آبیاری باغات است که در کشاورزی می ‌توان به وفور این محصول را مشاهده نمود.

در چند سال اخیر که با بحران کمبود آب روبرو هستیم، این موضوع معضل بسیار بزرگی برای کشاورزان به وجود آورده، از این رو کشاورزان کاربلد برای اینکه مصرف آب را بهینه کنند و از طرفی کیفیت و بهره‌وری از محصولات خود را هم افزایش دهند، از لوله‌های پلی اتیلن در ابعاد مختلف برای آبیاری قطره ای استفاده می ‌کنند.

این لوله‌ ها در سریع ‌ترین زمان ممکن نصب شده و هزینه بسیار کمتری دارد؛ از این رو هر نوع استفاده از لوله های قدیمی از بین رفته است.

با این لوله،دیگر  نیاز به نیروی انسانی برای آبیاری وجود ندارد به دلیل اینکه به تمام گیاهان به صورت یکنواخت آب می‌ رسد، گیاهان رشد مناسبی خواهند داشت.

همچنین املاح و مواد کود های خاک از بین نرفته در نتیجه صرفه ‌جویی در مصرف آب و هزینه ‌ها هم بسیار پایین می ‌آید.

لوله ‌های پلی اتیلن جز مقاومترین لوله ‌ها در برابر فشار، سرما، گرما و نور خورشید شناخته شده که به هیچ عنوان دچار نشتی و رسوب نمی ‌شود.

این لوله در سرما یخ نبسته، نمی ‌شکند و در گرما هم لوله ‌ها دچار تغییر شکل نخواهند شد.

نور خورشید هم به هیچ عنوان به لوله نفوذ نکرده، در نتیجه لوله ‌ها کاملاً سالم خواهند ماند.

در واقع دلیل دیگری که کشاورزان این لوله‌ ها را انتخاب می ‌کنند عدم جذابیت جنس پلی اتیلن برای جوندگان است.

این لوله‌ها در برابر هر نوع حشرات موذی و جوندگان مقاوم است و همچنین به دلیل اینکه سازگاری کامل در هر شرایط محیطی را دارد، اگر روی زمین یا روی سنگ‌ ها کشیده شود، دچار خراشیدگی یا شکستگی نمی ‌شود.

آبرسانی شهری

در سیستم‌ های آبرسانی شهری و خطوط انتقال آب این لوله‌ ها بهترین گزینه هستند؛ چون به هیچ عنوان املاح موجود در آب در آن رسوب نبسته و به دلیل اینکه سبب تغییر طعم و مزه آب آشامیدنی نمی ‌شود، سلامت مصرف کننده را هم به خطر نینداخته بنابراین جهت انتقال آب شرب مناطق مختلف به کار گرفته می‌ شود.

لوله پلی اتیلن

آتش نشانی

لوله ‌های پلی اتیلن علاوه بر کشاورزی و مصارف آبرسانی شهری و خانگی در آتش نشانی هم استفاده می ‌شود.

این لوله‌ها برای اطفاء حریق بسیار کارساز است و به دلیل جنس خاصی که دارد، آب را با فشار بالا منتقل کرده در نتیجه از گسترش آتش سوزی جلوگیری می‌ کند.

معمولا لوه های پلی اتیلن آتش نشانی با گرید a که درجه یک هستند، تولید شده و با قابلیت تحمل فشار آب می ‌تواند در زمان بروز حادثه، نقش بسیار مهمی ایفا کند.

گازرسانی

در چند سال اخیر لوله‌ های پلی اتیلن در گازرسانی استفاده بسیار ویژه ‌ای داشته و توانسته در این صنعت مشاهده شود.

این لوله‌ ها انتقال گاز را بسیار ایمن ساخته و از نشتی گاز جلوگیری کرده؛ در نتیجه از بروز حوادث و آسیب‌ های بزرگ جلوگیری می ‌کند.

در حال حاضر در کشور هایی مانند آلمان، انگلستان، روسیه و بخش‌ هایی از ایران لوله‌های پلی اتیلن در گازرسانی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌ اند و حتی برای کاور کابل برق هم مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

در یک نگاه کلی می ‌توان کاربرد لوله‌های پلی اتیلن را در حوزه ‌های مختلف هوا رسانی و تهویه ساختمانی، شیلات، آتش نشانی، کاور کابل برق، آب و فاضلاب، کشاورزی، گازرسانی، آبرسانی، آبیاری‌های تحت فشار و غیره مشاهده نمود.

خرید لوله پلی اتیلن

ما به عنوان فروشنده بهترین روش خرید لوله پلی اتیلن را روش خرید مستقیم و بی ‌واسطه می ‌دانیم؛ چون شما دیگر نیازی نیست که هزینه ‌های زیادی را بابت خرید محصول بپردازید، بلکه براحتی می‌ت وانید به نمونه‌ های درجه یک و اصل دست پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را در قطر و سایز های مختلف با قیمتی منصفانه خریداری نمایید.

روش خرید غیر مستقیم همان روش خرید از واسطه‌ گران است که اصلاً به هیچ فردی توصیه نمی ‌شود؛ چون در این روش باید هزینه‌ های اضافی و گزاف به افراد واسطه ‌گر و دلال بپردازید؛ به این ترتیب خرید شما مقرون به صرفه نخواهد بود.

لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن شوفاژ

هر خریداری قبل از اینکه به تهیه یک محصول بپردازد، نسبت به دانستن قیمت آن اقدام می ‌کند که این موضوع از لوله پلی اتیلن شوفاژ مستثنا نبوده و خریداران این محصول می‌ خواهند که قیمت دقیق آن را بدانند.

قبل از هر چیزی باید به شما بگوییم که قیمت این قبیل از محصولات با توجه به برند تولید کننده، کشور سازنده، قطر، اندازه لوله، ضخامت لوله، تک جداره و دوجداره بودن آن تعیین می‌ شود.

لوله پلی اتیلن

لازم است نوسانات قیمتی را هم جز مهمترین عوامل تاثیرگذار در تعیین نرخ این قبیل از محصولات بدانیم.

حدوداً قیمت فروش لوله‌ های پلی اتیلن از متری 8000 تومان شروع شده و فروش آن ها تا یک میلیون و دویست هزار تومان هم مشاهده می ‌شود.

همانطور که گفتیم این قیمت‌ها کاملاً تقریبی است و قیمت این لوله‌ها به دلیل نوساناتی که در بازار وجود داشته، ثابت نیست.

شما عزیزان می ‌توانید با شماره‌ هایی که در صفحه وجود دارد، تماس بگیرید چون این قیمت ‌ها فقط صرفاً جهت اطلاع رسانی در صفحه درج شده است.

تماس با ما