جستجو کردن

کارخانه تولید کننده لوله پلیکا گرانولی

کارخانه‌ های تولید کننده لوله پلیکا گرانولی در سراسر کشور دایر می‌ باشد که این محصول را در سایز های مختلفی به تولید می‌ رساند.

کاربرد لوله پلیکا گرانولی

لوله پلیکای گرانولی یکی از بهترین و پرمصرف‌ ترین لوله پلیکا های موجود در بازار می باشد که کاربردهای بسیار زیادی دارد.

لوله پلیکاهای گرانولی از ارزان‌ ترین لوله پلیکاهای موجود در بازار است که از مواد بازیافتی و یا همان پی‌ وی‌ سی‌ های گرانولی تولید می‌ شوند.

این لوله‌ ها به دلیل بازیافتی بودن مواد اولیه آن، معمولاً به رنگ مشکی و یا خاکستری می‌ باشد و تا حدودی شکننده نیز می‌ باشد.

به همین منظور برای انتقال آب و یا غلاف‌ های کابلی و یا خروجی و ورودی فاضلاب‌ ها مورد استفاده قرار نمی‌ گیرد، زیرا تحمل فشار بالا را ندارد.

این لوله، در قسمت‌ هایی که نیاز به تحمل فشار بالایی نباشد می‌ تواند بسیار کاربردی و عالی باشد به همین دلیل انتخاب بسیاری از افرادی  می‌باشد که برای تاسیسات و یا ساختمان سازی‌ های خود نیاز به لوله دارند.

لوله پلیکا‌ به طور کلی دارای دو مدل می‌ باشد که شامل لوله پلیکای پودری و لوله پلیکای گرانولی می‌ شود.

لوله پلیکا

لوله پلیکاهای گرانولی یا همان لوله پلیکاهای هواکشی به دلیل ماهیتی که دارند برای کانال‌ های جوی آب و یا کانال‌ های هوا مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

از این لوله‌ ها برای پوشش عایق کابل در ساختمان سازی نیز استفاده می‌ شود.

کاربرد دیگر این لوله‌ های پلیکا و یا همان لوله‌ های هواکشی در خروجی آشپزخانه‌ های خانگی و رستوران‌ ها می‌ باشد.

همچنین برای خروجی هوای سرویس‌ های بهداشتی و همچنین خروج گاز گرفتگی فاضلاب‌ ها نیز از لوله پلیکا های گرانولی استفاده می‌ شود.

به همین دلیل به لوله پلیکای گرانولی، لوله پلیکای هواکشی نیز می‌ گویند.

زیرا معمولا برای خروج هوا از این لوله‌ ها استفاده می‌ شود.

اگر در خرید خود دقت لازم را به کار ببرید می‌ توانید لوله پلیکای گرانولی خریداری کنید که در جای مناسبی که بدون فشار و زیاد است، تا سال‌ های سال همانجا باقی بماند و دچار شکستگی نشود.

تا به اینجای کار کاربرد این لوله‌ های پلیکای گرانولی را بیان نمودیم و امیدواریم که شما توانسته باشید دید کامل‌ تری نسبت به این لوله‌ ها داشته باشید، تا بتوانید با اطمینان خاطر لوله پلیکای گرانولی متناسب با کاربردی که برای آن در نظر دارید تهیه نمایید.

لوله پولیکا

فروش لوله پلیکا گرانولی

پلیکای گرانولی به دلیل نرخ مناسبی که دارد از فروش بسیار بالایی بهره‌مند است.

لوله پلیکاهای گرانولی دارای سه دسته می‌ باشند:

لوله پلیکا گرانولی معمولی یا فشار ضعیف

لوله پلیکا گرانولی فشار متوسط

لوله پلیکا گرانولی فشار قوی

هر کدام از انواع این لوله‌ های پلیکای گرانولی کاربرد منحصر به فرد خود را دارند.

در حال حاضر خرید و فروش لوله پلیکاهای گرانولی بسیار بالا می‌ باشد و همین می‌ تواند حاشیه سود زیادی را عاید فروشنده ها کند.

کارخانه ‌هایی که در داخل کشور مشغول به تولید انواع لوله‌ های پلیکا هستند، سعی دارند تا این محصول را با کیفیت بسیار عالی تولید نمایند.

زیرا محصول درجه یک همیشه خواهان و طرفداران زیادی دارد.

هر برند تولید کننده‌ ای با فرمول مخصوص خود اقدام به تولید لوله پولیکای گرانولی می‌ کند و این دانه‌ های گرانولی توسط فشار هوا، گرمای زیاد و توسط دستگاه‌ های مخصوص تولید می‌ شوند و در اشکال مختلفی به وجود می‌ آیند.

در حال حاضر ما شاهد این هستیم که لوله پلیکای گرانولی در سراسر کشور موجود می‌ باشد و خریداران می‌ توانند به راحتی این محصول را خریداری نمایند.

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که کدام فروشنده‌ ها در سطح کشور مرغوب‌ ترین کالا و مناسب‌ ترین نرخ فروش را دارند؟

افرادی که به صورت اینترنتی مشغول فروش عمده لوله پولیکای گرانولی هستند این محصول را با حاشیه سود کمتری به بازار عرضه می‌ کنند.

پیدا کردن همچین فروشنده‌ هایی به خریداران مخصوصاً خریداران عمده لوله پلیکای گرانولی می‌ تواند بسیار کمک کننده باشد و در هزینه‌ های آنها صرفه‌جویی زیادی کند.

زیرا فروشنده آنلاین بسیاری از هزینه‌ ها و مشتقات فروشنده سنتی را ندارد و به همین دلیل لوله پلیکای گرانولی را که از درب کارخانه دریافت نموده را با حداقل سود به فروش می‌ رساند.

لوله پلیکا گرانول

صادرات لوله پلیکا گرانولی

همانطور که گفتیم تولید کنندگان ایرانی درصدد این هستند که با تولید لوله پولیکای گرانولی درجه یک بتوانند در حوزه صادرات این محصول نیز قدمی بردارند.

صادرات می‌ تواند بسیار کمک کننده باشد زیرا هم موجب ارزآوری به درون کشور می‌ شود و هم موجب می‌شود که کارگران زیادی مشغول به کار شوند و از طرفی میزان تولیدات نیز بیشتر شود.

با هر نگاه و هر دیدی که به این قضیه نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که صادرات به نفع کشور و مردم کشور می‌ باشد.

بنابراین بسیاری از تولید کنندگان قصد دارند تا با تولید لوله پلیکای درجه یک و با کیفیت، این محصول را به دیگر کشور های همسایه صادر نمایند.

در حال حاضر بسیاری از کشور های همسایه ما خواهان خرید لوله‌ های پلیکای گرانولی و دیگر لوازم صنعتی و مواد غذایی از کشور ما ایران هستند.

این تمایل آنها به دلیل این است که اولا ایران کشور تولید کننده‌ ای است و بیشتر کشور های همسایه‌ مان کشوری مصرف کننده هستند و خط تولید آنچنانی ندارند.

دوما خرید از ایران برای آنها بسیار مناسب‌ تر و ارزان‌ تر در می‌ آید زیرا هزینه‌ های تولید در ایران بسیار پایین می‌ باشد و از طرفی ارزش ریالی پولمان نیز کمتر از سایر کشورها می‌ باشد.

لوله پلیکا

همین موضوع موجب شده تا تمامی کشور های همسایه بسیاری از کالاهای خود را از کشور ما تهیه کنند.

پس این می‌تواند فرصت بسیار طلایی و ویژه‌ ای برای تولید کنندگان و فروشندگانی باشد که در زمینه تولید و خرید و فروش لوله پلیکاهای گرانولی مشغول به فعالیت هستند.

در حال حاضر این محصول دارای قیمت فروش متعددی در سراسر کشور می‌ باشد.

اگر شما عزیزان قصد صادرات لوله پلیکای گرانولی به دیگر کشورها را دارید باید این نکته مهم را بدانید که قیمت فروش لوله پلیکای گرانولی در داخل کشور با قیمت صادراتی آن کاملاً متفاوت است.

در صادرات قیمت محصول بالاتر از نرخ داخلی آن خواهد بود.

در حال حاضر قیمت لوله پلیکای گرانولی بسیار دارای نوسان می‌ باشد و هر برند تولید کننده قیمت مخصوص به خود را دارد.

اما اگر بخواهیم یک قیمت حدودی برای این کالا در نظر بگیریم، باید گفت از متری ۱۶ هزار تومان شروع و گاها تا ۶۰ هزار تومان نیز این محصول را می‌ توان در بازار خریداری نمود.

که این تفاوت قیمت در واقع تفاوت در برند تولید کننده لوله، سایز و قطر لوله پلیکا، میزان مقاومت آنها و دیگر عوامل می باشد.

شما عزیزان اگر قصد دارید این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم که با شماره‌ هایی‌که در همین صفحه می‌ بینید ارتباط برقرار نمایید و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی‌ تر، از قیمت روز دقیق این لوله پلیکاها نیز مطلع شوید و با دید کاملاً باز خرید خود را نهایی کنید.

تماس با ما