جستجو کردن

خرید انواع لوله کاروگیت به صورت عمده

برای خرید انواع لوله‌کاروگیت مرغوب به صورت عمده، شما عزیزان می‌ توانید به فروشنده‌ای که در این زمینه فعالیت می‌ کند مراجعه کنید.

کاربرد لوله کاروگیت

در حال حاضر شاهد کاربردهای متنوع و زیاد لوله‌های کاروگیت در صنایع مختلف هستیم.

این لوله‌ها متشکل از دو لایه می‌ باشد که لایه درونی و لایه بیرونی را به وجود می‌ آورد.

لایه درونی معمولا از جنس فولاد و دارای سطحی صاف و صیقلی می‌ باشد.

و لایه خارجی از جنس پلی اتیلن سخت می‌ باشد و دارای سطح موج‌دار و به اصطلاح اسپیرال می‌ باشد.

از این لوله‌ها در بسیاری از شبکه‌های آب و فاضلاب و انتقال کانال‌های آبی استفاده می‌ شود.

گاهاً از این لوله‌ها در صنایع پتروشیمی برای انتقال سیالات نیز استفاده می‌ شود.

فشار درون لایه داخلی این لوله‌ها تقریباً صفر می‌ باشد و باعث می‌ شود که مایعات بدون اینکه تحت تاثیر نیروی گرانش زمین قرار بگیرند از این لوله‌ها عبور کنند.

به همین دلیل از این لوله‌های کاروگیت در صنایع نفت پتروشیمی استفاده می‌ شود.

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت به دلیل جنس مقاوم و محکمی که دارد در برابر بسیاری از فشارهای خارجی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌ دهد و می‌ توان گفت که این لوله‌ها به خوبی می‌ توانند تا ۵۰ سال نیز عمر کنند.

از این لوله‌ها برای انتقال آب از معابر نیز استفاده می‌ شود و به خوبی تحمل وزن زیادی را دارند.

به همین دلیل هنگام عبور وسایل نقلیه و یا آدم‌ها از روی این لوله‌‌ها، دچار شکستگی نمی‌ شوند.

تمامی فشارهای وارد شده را لایه خارجی این لوله‌ها تحمل می‌ کند، به همین دلیل سطح بیرونی آن را به صورت مسطح و حالت مارپیچی می‌ سازند تا مقاومت این لوله‌ها را بالاتر ببرند و از مواد درجه‌یک برای ساخت آن استفاده می‌ کنند.

لایه‌های درونی این لوله‌های کاروگیت معمولاً به رنگ آبی و یا زرد می‌ باشد و رنگ لایه خارجی آن ثابت است و همیشه به رنگ مشکی می‌ باشد.

تولید کنندگانی که در داخل کشور مشغول به تولید این لوله‌های کاروگیت هستند، تمام تلاش خود را می‌ کنند تا این محصول را با کیفیت عالی و درجه یک تولید کنند.

زیرا این لوله‌ها با توجه به آنچه بیان شده است کاربردهای بسیار زیادی دارد و طی سال‌های طولانی باید عمر کند، بنابراین کیفیت در ساخت آنها اولویت اول می‌ باشد.

لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت در رشت

لوله‌ های کاروگیت به دلیل کاربردهایی که دارد از فروش بسیار خوبی برخوردار است و در بسیاری از شهرهای شمالی کشور مانند رشت نیز تقاضا برای خرید آن بسیار بالا است.

زیرا در نواحی شمالی کشور، میزان بارش باران زیاد می‌ باشد و همچنین آب‌های زیرزمینی در سطح بالاتری قرار دارد و به دلیل نزدیک بودن موقعیت جغرافیایی به سطح دریا، برای انتقال آب‌آشامیدنی، آب‌سفره‌های زیر زمینی و حتی برای انتقال آب از شبکه‌های زیرزمینی و فاضلابی از این لوله‌های کاروگیت استفاده‌های بسیار زیادی می‌ کنند.

به همین دلیل میزان فروش در این استان‌ها بالاتر از سایر استان‌ها می‌ باشد.

همانطور که گفتیم کارخانه‌های متعددی در سراسر کشور مشغول به تولید این لوله ‌های کاروگیت می‌ باشند.

لوله‌ های کاروگیت در سایز و قطرهای متنوعی تولید و به بازار روانه می‌ شوند.

هر کدام از این نوع لوله‌های کاروگیت کاربردهای مختص به خود را دارند و شما باید قبل از خرید عمده لوله ‌های کاروگیت، به خوبی از تمامی مدل‌های این لوله اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را از میان تنوع مدل‌های آن، داشته باشید.

فروشندگانی که در خرید و فروش لوله‌های کاروگیت مشغول به فعالیت هستند می‌ توانند به شما راهنمایی و مشاوره‌های مفید و کاربردی بدهند.

بنابراین بهتر است جویای فروشنده‌ای مطمئن و حرفه‌ای باشید تا بتوانید علاوه بر اینکه اطلاعات و دیتای کامل و تخصصی در رابطه با این لوله‌ها به دست می‌ آورید، از قیمت مناسب نیز بهره‌مند شوید.

زیرا بسیاری از فروشنده‌ها به صورت دست اول این لوله‌های کاروگیت را از کارخانه تحویل گرفته و با حذف تمامی واسطه‌ها و میانگران، این لوله‌ها را با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌ رسانند.

بنابراین شما به عنوان یک خریدار بهتر است به فروشنده‌ای که این شرایط ویژه را دارد مراجعه نمایید تا بتوانید در هزینه‌ های خود صرفه‌جویی کنید.

لوله کاروگیت

قیمت لوله کاروگیت دوجداره

در حال حاضر تمامی لوله‌های کاروگیت موجود در بازار دو جداره می‌ باشند و از دو لایه تشکیل می‌ شوند که در بالاتر به صورت کامل به این مبحث و آناتومی این لوله پرداخته‌ایم.

قیمت فروش لوله‌های کاروگیت در بازار دچار نوسانات بسیار زیادی می‌ باشد.

زیرا برای تولید این لوله‌ها به مواد اولیه‌ ای نیاز می‌ باشد که تحت تاثیر جریانات نوسان ارز در بازار دچار افت و یا افزایش قیمت می‌ شوند و همین موجب می‌ شود که قیمت این لوله‌های کاروگیت نیز متغیر باشد.

علاوه بر این مورد که بازگو شده است، موارد دیگری نیز بر روی تعیین قیمت نهایی لوله‌های کاروگیت تاثیرگذار می‌ باشد، عواملی همچون:

سایز و قطر لوله‌های کاروگیت

برند تولید کننده

گارانتی ارائه شده از سوی شرکت تولید کننده

میزان سفارش مشتری

و غیره

تمامی این موارد می‌ تواند بر روی نرخ فروش این لوله‌ها تاثیرگذار باشد.

عامل دیگری که می‌ تواند هزینه‌ های خرید لوله کاروگیت را تا حد بسیار زیادی برای خریداران پایین بیاورد این است که بفروشندگانی که به صورت اینترنتی این لوله‌های کاروگیت را به فروش می‌ رسانند مراجعه کنید.

فروشنده‌ای که به صورت آنلاین فعالیت می‌ کند بسیاری از هزینه‌ های مازاد و استهلاکات فروشنده سنتی را ندارد در نتیجه این محصول را با حاشیه سود کمتری به فروش می‌ رساند.

لوله کاروگیت

لوله‌ های کاروگیت وزن نسبتا سنگینی دارند و برای حمل و نقل این لوله‌ها باید دقت بسیار زیادی داشت تا این لوله‌ها حین جابجایی آسیب نبینند.

زیرا در ترانزیت‌ های بزرگی که برای حمل و نقل این لوله‌ها مناسب می‌ باشد، نمی‌ توان تعداد زیادی لوله را بالای یکدیگر قرار داد چون فشار بر روی لوله‌های پایین‌تر وارد شده و ممکن است آنها را دچار آسیب کند.

بنابراین بهتر است تمامی این موارد مهم را با فروشنده‌ای که از آن محصول را خریداری می‌ کنید طی نمایید تا این لوله‌های کاروگیت در سلامت کامل به مقصد برسد.

قیمت حدودی این لوله های کاروگیت از متری ٩٠٠ هزار تومان تا ٢۵٠٠ میلیون تومان می باشد که این قیمت کاملا متغیر می باشد.

اگر به عنوان یک خریدار قصد دارید که بدانید قیمت روز این لوله‌های کاروگیت چه مبلغی می‌ باشد بهتر است با شماره‌های درج شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید.

کارشناسان مجرب و متخصص ما علاوه بر اینکه اطلاعات کاملی به شما در رابطه با این محصول می‌ دهند از قیمت روز این محصول نیز اطلاعات دقیقی به شما عزیزان خواهند داد.

کافی است فقط با شماره های درج شده ارتباط برقرار نمایید.

 

تماس با ما