جستجو کردن

قیمت لوله گاز خانگی روکار در بازار امروز

لوله گاز خانگی روکار در بازار امروز، محصولی پرکاربرد به حساب می آید؛ چرا که این محصول در خطوط گاز رسانی بسیار کارآمد است.

لوله گاز زیر کار

برای لوله کشی گازها از دو روش زیر کار (تو کار) و رو کار استفاده می شود.

لوله گاز زیر کار، به لوله هایی گفته می شود که در کف و زیر دیواره ها، برای انتقال گاز از قسمتی به قسمت دیگر استفاده می شود که اصولا این لوله ها قابل دسترسی نیستند.

لوله گاز روکار به لوله هایی گفته می شود که در مراکز خانگی، روی سطح دیوار نصب می شوند، که این لوله ها به راحتی قابل مشاهده هستند.

خطوط لوله گاز زیر کار در حین ساخت و ساز و قبل از اتمام ساختمان در قسمت های مختلفی مانند: کف، دیوار ها و غیره استفاده می شود.

لوله هایی که به صورت زیر کار استفاده می شوند در برابر ضربه های ناگهانی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند؛ زیرا در صورت بروز مشکل به آسانی امکان تعمیر این محصول، وجود ندارد.

بهترین جنس این محصول، لوله هایی هستند که با استاندارد های ملی ساختمان سازی تولید می شوند که ظاهری سخت و محکم دارند و نسبت به نمونه های مشابه عمیق تر بوده و به لوله های فولادی مشکی معروف هستند.

لوله های فولادی مشکی نقش بسیار مهمی در حمل و نقل گاز دارند به همین علت برای گاز رسانی به کوره ها و آبگرمکن ها از این لوله ها استفاده می شود.

هم چنین برای گاز های تعبیه شده، لوله های مانیسمان و لوله های APi پیشنهاد می شود.

لوله های گاز زیرکار دارای خصوصیاتی مانند: مقاومت بالا در برابر ضربه، عدم خوردگی و زنگ زدگی هستند و هم چنین این محصول مقاومت یکسانی در برابر پیچش و خمش دارند.

برای استفاده از این محصول در زیر کار، بهتر است از تجهیزاتی که کیفیت بالایی دارند، استفاده شود؛ هم چنین رعایت استاندارد ها و حضور مهندسان ناظر در حین اجرا کار، بسیار مهم است؛ چرا که هرگونه سهل انگاری در حین کار باعث بروز فاجعه ای جبران ناپذیری می شود، به همین علت توصیه می شود با رعایت استاندارد های لازم  و به کارگیری افراد حرفه ای، لوله کشی زیر کار انجام شود.

لوله گاز

لوله گاز گالوانیزه

لوله گاز گالوانیزه نوعی از لوله هاست، که به طور متداول در انتقال آب آشامیدنی نقش اساسی دارد، هم چنین به علت عمل گالوانیزاسیون که بر روی این لوله ها انجام شده به لوله های گالوانیزه نام گذاری شده اند.

لوله های گالوانیزه همان لوله های سیاه ( فولادی) هستند، اما با این تفاوت که با استفاده از فلز روی تمام سطح این لوله ها پوشش دهی شده اند.

برای گالوانیزه کردن لوله های گاز از روش های مختلفی استفاده می شود که رایج ترین روش گالوانیزه کردن لوله ها، روش غوطه ور سازی گرم است که عمل گالوانیزاسیون با کیفیت بالایی انجام می شود.

این لوله ها به دلیل گالوانیزه بودن دارای خصوصیاتی چون: طول عمر بالا، مقاومت در برابر خوردگی، عدم زنگ زدگی و عدم رسوب گذاری مواد معدنی هستند که در انتقال آب آشامیدنی جز قطعات اصلی به شمار می آید.

لوله گالوانیزه ها در دو نوع درز دار و بدون درز تولید می شوند که این لوله ها به دو دسته، لوله گالوانیزه سرد و گرم تقسیم می شوند.

لوله های سرد گالوانیزه شده، همان لوله های سیاه درزدار هستند که دو سر آن رزوه شده اند،  هم چنین لوله های گرم گالوانیزه شده هم لوله های سیاه درز دار یا بدون درز هستند که رزوه دار نیستند.

این محصول نسبت به لوله های سیاه خصوصیاتی مانند: عمر طولانی، مقاومت بالا در برابر خوردگی، مقاومت در برابر زنگ زدگی و قیمتی مناسبی دارد، از این رو می توان گفت، عمل کرد بهتری نیز دارد.

لوله های گالوانیزه به دلیل پوسته پوسته شدن دیواره داخلی این لوله ها برای انتقال گاز پیشنهاد نمی شود؛ اما برای حمل گاز قابل استفاده هستند، از این رو میتوان گفت این محصول در انتقال آب آشامیدنی کارایی بهتری دارد.

با بکار گیری از ورق های فولادی، این لوله ها ساخته می شوند و لازم است بدانید که هر نوع از این لوله ها از مزایا و معایب خاصی برخوردارند.

از طرفی لوله گاز گالوانیزه به نسبت لوله های سیاه یا فولادی، دمای کمتری را تحمل می کند از این رو از این لوله ها در مسافت های کوتاه استفاده می شود.

هم چنین این محصول در فعالیت های ساده استفاده می شود چرا که از مقاومت کمتری برخوردار است.

لوله گاز

خرید لوله گاز پلی اتیلن

شما می توانید با خرید لوله گاز پلی اتیلن، در هزینه ها و زمان اجرا صرفه جویی کنید؛ چرا که این لوله ها قیمت پایین تری نسبت به نمونه های موجود در بازار دارند.

امروزه عوامل مختلفی مانند: کیفیت مواد اولیه، جنس لوله، نوع تولید کننده، میزان ضخامت، ابعاد و قطر لوله، شرایط بازار و قیمت ارز جهانی در تعیین قیمت لوله گاز پلی اتیلن دخالت دارند.

امروزه تولید کنندگان، لوله های گازی متنوعی را تولید می کنند که هر یک از آن ها کاربرد و مزایای خاص خود را دارد، مصرف کنندگان می توانند با توجه به کاربردشان این لوله ها را انتخاب کرده و برای دریافت لیست قیمت با عرضه کنندگان تماس بگیرند.

با توجه به بازار فروش، قیمت لوله های گازی پلی اتیلن به عوامل مختلفی مانند: میزان عرضه و تقاضا، واردات صادرات، قیمت ارز جهانی و غیره وابسته است که به جرات می توان گفت، با افزایش نرخ ارز جهانی ( دلار ) قیمت لوله های گازی نیز افزایش پیدا می کند، پس قیمت این لوله ها متغییر است.

به طور کلی قیمت این لوله ها، با توجه به  ابعاد و اندازه، ضخامت، کیفیت و کاربردی که دارند، متفاوت هستند، هم چنین شرکت های تولیدی و توزیعی، می توانند قیمت متفاوتی را برای این محصول تعیین کنند.

لوله گاز

برای مثال در بازار ایران لوله گازی پلی اتیلن از سایز 25 الی 225 عرضه می شود که قیمت این لوله ها از 56000 تومان الی 13800000 تومان به فروش می رسد، که با افزایش قطر و ضخامت آن، قیمت لوله ها نیز افزایش می یابد، باید توجه داشته باشید که این قیمت ها با توجه به وجود تغییرات نرخ دلار متغیر می باشد.

شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر این محصولات را به صورت حضوری خریداری کنید و هم چنین می توانید به صورت غیر مستقیم با مراجعه به سایت های فروشگاهی این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید که در این روش محصولات با قیمت کمتری عرضه می شود‌.

مجموعه ما یکی از معتبر ترین فروشگاه های انلاین است که لوله های گازی پلی اتیلن را با کیفیت بالایی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما