جستجو کردن

لوله پلی اتیلن کشاورزی قیمت مناسب در مشهد

جهت خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی با قیمت مناسب در شهر مشهد می‌ توانید با شماره‌ های درج شده تماس برقرار نمایید.

کاربرد لوله پلی اتیلن در کشاورزی

لوله ‌های پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله‌ ها در صنعت کشاورزی می‌ باشد که برای آبیاری گیاهان مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

این لوله‌ ها از جنس پلی اتیلن می‌ باشند که یک نوع ماده ترموپلاستیک محسوب می‌ شود و از پلیمریزاسیون اتیلن ساخته می شوند.

ماهیت و کیفیتی که این لوله‌ ها دارند موجب شده تا کشاورزان از این لوله‌ ها در زمین خود استفاده‌ های زیادی کنند و به همین دلیل به این لوله‌ ها گاهاً لوله‌ های پلی اتیلن کشاورزی نیز می‌ گویند.

همانطور که گفته شده است این لوله‌ ها از پلیمری ساده به وجود می‌ آیند و در انواع تک جداره دو جداره آبیاری لوله pEX و لوله PE-RT و عرضه می‌ شوند.

این لوله های پلی اتیلنی علاوه بر اینکه در صنایع مختلفی به کار برده می‌ شود در صنایع کشاورزی نیز بسیار پرکاربرد می‌ باشد.

این مدل لوله پلی اتیلن آبیاری مناسب برای این صنعت می‌باشد، زیرا با توجه به شرایطی که برای سیستم‌های آبیاری نیاز است تولید می‌ شوند.

در حال حاضر با توجه به شرایط جوی کره زمین، که به سمت کم آبی و خشکسالی می‌رویم، سرپا نگه داشتن صنعت کشاورزی بسیار مهم و حائز اهمیت می‌ باشد.

لوله پلی اتیلن

زیرا بقا به این صنعت مهم وابسته است به همین منظور طی سال‌های گذشته روش های زیادی برای این مقوله مهم در نظر گرفته شد.

موفق‌ ترین آنها سیستم‌ های آبیاری قطره‌ ای و یا پاششی بوده است.

در این روش‌ ها آب با کمترین میزان هدر رفت به گیاهان و درختان می‌ رسد و موجب آبیاری و رشد آنان می‌ شود.

لوله‌ های پلی اتیلنی که برای سیستم آبیاری مورد استفاده قرار می‌ گیرد دارای تحمل فشار بیشتری نسبت به سایر لوله‌ ها می‌ باشد.

زیرا فشار آب در این لوله ‌ها بالا است و این لوله‌ ها باید با کیفیت و مقاوم باشند تا بتوانند این فشار را تحمل کرده و آب را در تمامی لوله‌ ها و سیستم آبیاری به جریان بیندازد.

پس به عنوان یک خریدار باید به این نکته قابل توجه پیش از خرید اهمیت ویژه‌ای بدهید و در رابطه با آن تحقیقات بسیار زیادی انجام دهید.

مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید اتصالات مخصوص به این لوله‌ های پلی اتیلن می‌ باشد.

این لوله‌ ها در سایز و قطرهای مختلفی تولید می‌ شوند و با اتصالات مخصوص به یکدیگر متصل می‌ شوند.

بهتر است از جنس پلی اتیلن برای اتصالات استفاده نمایید زیرا موجب می‌ شود تا کیفیت کار کاملاً مرغوب بماند و سیستم آبیاری شما دچار اختلال نشود.

خرید عمده لوله پلی اتیلن کشاورزی

شما عزیزان اگر قصد خرید عمده این لوله‌ های پلی اتیلن کشاورزی را دارید ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم که قبل از هرگونه اقدام به خرید، به نکات مهم قبل از خرید این محصول توجه داشته باشید.

نکات مهم و متعددی در این بین وجود دارد که بهتر است از آن آگاه باشید.

ما در این مقاله سعی می‌ کنیم به چندی از مهم‌ ترین آنها بپردازیم تا بتوانید دید بازتری در رابطه با این موضوع داشته باشید.

اولین نکته‌ ای که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت محصول است.

لوله پلی اتیلن‌ های با کیفیتی که برای آبیاری در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می‌ گیرند دارای دیواره‌ های محکمی می‌ باشند و همین موجب می‌ شود تا نسبت به سایر لوله‌ های پلی اتیلن وزن بیشتری داشته باشند و این وزن بیشتر موجب افزایش نرخ فروش آنها و افزایش هزینه‌ های حمل و نقل می شود .

اما به عنوان یک خریدار و یا کشاورزی که قصد دارید از سیستم‌ های آبیاری استفاده کنید باید این نوع از لوله‌ های پلی اتیلنی را خریداری نمایید.

نکته ی مهم بعدی این است که شما بتوانید این لوله‌ های پلی اتیلن را متناسب با کاربردی که مدنظر دارید و اینکه در چه منطقه‌ ای هستید و چه گیاهی را پرورش می‌ دهید انتخاب نمایید.

طبیعتاً هر نوع گیاهی نیاز به حجم مشخصی از آبیاری دارد.

گیاهان و یا درختانی که نیاز به آبیاری بیشتری دارند باید توسط لوله‌ های پلی اتیلنی که قطر بیشتری دارند آبیاری شوند.

طبیعی است که لوله‌ هایی با قطر کوچکتر نمی‌ تواند پاسخگوی نیاز گیاهان بزرگتر به آب باشد و همین موضوع بالعکس نیز می باشد.

گیاهانی که جثه ضعیف‌ تری دارند و باید میزان آب کمتری به آنها برسد، اگر توسط لوله‌ های پلی اتیلنی با قطر زیاد آبیاری شوند موجب پوسیدگی و از بین بردن آنها می‌ شود.

پس باید از لوله پلی اتیلن‌ های کشاورزی با قطر کمتر برای آبیاری این دسته از گیاهان استفاده نمود.

مورد مهم بعدی این است که شما به عنوان یک خریدار عمده باید این لوله‌ های پلی اتیلن را از فروشنده ای خریداری نمایید که نرخ فروش مناسب‌ تری داشته باشد تا موجب شود که هزینه‌ های شما تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.

در رابطه با این موضوع ما در پاراگراف بعدی توضیحات بیشتری خدمت شما ارائه می‌ دهیم.

تمامی این موارد می‌ تواند به شما کمک کند تا بتوانید انتخاب بهتر و مناسب‌ تری داشته باشید و لوله پلی اتیلنی مناسب با کاربردتان خریداری نمایید.

لوله پلیکا

قیمت لوله پلی اتیلن ۶ اینچ کشاورزی

لوله پلی اتیلن ۶ اینچ یکی از پرکاربردترین لوله‌ ها در صنعت کشاورزی می‌ باشد که قیمت فروش متنوعی در بازار دارد.

نرخ فروش لوله‌ های پلی اتیلن بسیار نوسان دارد و همانطور که در پاراگراف قبلی گفته‌ ایم در این قسمت از مقاله قصد داریم تا بیشتر در رابطه با نرخ فروش این محصول بپردازیم.

لوله‌ های پلی اتیلن بر اساس وزن و سایزشان و همچنین کیفیتشان قیمت گذاری می‌ شوند.

طبیعی است که هرچه لوله پلی اتیلنی با کیفیت‌ تر و مرغوب‌ تر باشد، قیمت فروش آن نیز بیشتر خواهد بود.

به عنوان یک خریدار بهتر است به فروشنده دست اول مراجعه کنید که این لوله‌ های پلی اتیلنی را به صورت مستقیم از کارخانه دریافت نموده و با حذف دلالان و واسطه‌ ها، این محصول را به شما می‌ رساند.

لوله پلی اتیلن

طبیعتاً در این صورت قیمت تمام شده این لوله‌ های پلی اتیلن کمتر خواهد بود و برای شما در خریدهای عمده‌ تان می‌ تواند بسیار به صرفه باشد.

لوله‌ های پلی اتیلن ۶ اینچ که به ۱۶۰ هم معروف هستند از پرکاربردترین و پرفروش‌ ترین لوله‌ های موجود در بازار می‌ باشد که در سایز های مختلف و بنا به سفارش مشتری، به فروش می‌ رسد.

قیمت حدودی این محصول در بازار از ۹۰ هزار تومان شروع و گاهاً تا ۱۳۰ هزار تومان نیز می‌ رسد.

چنانچه تمایل دارید از قیمت به روز این لوله‌ های پلی اتیلن کشاورزی مطلع شوید، می‌ توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

همچنین شما عزیزان می‌ توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر با شماره‌ های درج شده در همین صفحه تماس برقرار نمایید و علاوه بر قیمت روز اطلاعات دقیق‌ تری نیز پیرامون این محصول به دست آورید.

تماس با ما