جستجو کردن

صادرات لوله پلیکا گرانول اصفهان به عراق

در حال حاضر صادرات انواع لوله های پلیکا گرانولی اصفهان به سایر کشورها همچون عراق بسیار پررونق و پر سود می باشد.

کاربرد لوله پلیکا گرانولی

در این مقاله سعی داریم تا درباره کاربرد لوله پلیکای گرانولی و نحوه خرید و فروش و همچنین نرخ این محصول اطلاعات مفید و به روزی به شما عزیزان خواننده بدهیم.

لوله‌ های پلیکای گرانولی از جنس پی‌ وی‌‌ سی‌ های درجه ۲ و بازیافتی می‌ باشند که به همین دلیل در برابر فشار مقاومت پایین دارند و معمولا به رنگ مشکی و یا خاکستری می‌ باشند.

شاید در ذهن شما این سوال به وجود بیاید که اگر این لوله‌ های پلیکا بازیافتی هستند و مقاومت پایینی دارند  به چه کاری می‌ آیند و چه فایده ای دارند؟

در جواب این سوال باید بگوییم که شاید از این لوله‌ ها نتوان برای انتقال آب و کانال‌ های فاضلابی استفاده کرد اما در عوض در بسیاری از ساختمان‌ ها و صنایع برای پوشش و عایق کابل‌ های برق و مخابرات استفاده می‌ شود.

همچنین از این لوله پلیکاهای گرانولی برای انتقال هوا نیز استفاده می‌ شود.

در برخی از موارد ما شاهد انتقال گاز فاضلاب از طریق این لوله‌ ها هستیم و این مواردی که به عنوان کاربرد لوله پولیکای گرانولی بیان شده است، تنها بخشی از کاربرد های متنوع و متفاوت این لوله‌ ها می‌باشد.

لوله ‌های پلیکای گرانولی به دلیل بازیافتی بودنشان نرخ فروش بسیار مناسبی نیز دارند و انتخاب درستی  برای بسیاری از تاسیسات و صنایع می‌ باشد.

در حال حاضر لوله پلیکای گرانولی اصلی‌ ترین انتخاب برای سیستم آبیاری در صنعت کشاورزی می‌ باشد.

سیستم آبیاری پاششی و قطره‌ ای به دلیل مزیت‌ های بسیاری که دارد در تمامی نقاط کشور و حتی کشور های اطراف نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

همین موجب شده که صادرات لوله پلیکای گرانولی تولید شده در اصفهان، به دیگر کشورها همچون عراق رونق بسیار عالی داشته باشد.

صادرات می‌ تواند فرصت بسیار ویژه و سودمندی برای کارخانه‌ داران و فروشندگانی باشد که در زمینه خرید و فروش انواع لوله‌ ها فعالیت می‌ کنند.

کارخانه تولید لوله پلیکا گرانول

در حال حاضر کارخانه‌ های تولیدی لوله پلیکای گرانولی متعددی در سراسر کشورمان پابرجا می‌ باشد که یکی از به نام‌ ترین این کارخانه‌ ها در شهر اصفهان دایر می‌ باشد.

اصفهان یکی از استان‌ های صنعتی ایران می‌ باشد که کارخانه‌ های بسیار زیادی را در خود جای داده است.

لوله پلیکای گرانولی نیز به دلیل اینکه از فروش بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد نیازمند این است که کارخانه‌ های زیادی، تولید آن را در دست داشته باشند.

هر کارخانه‌ ای این لوله‌ ها را با کیفیت‌ های مخصوصی تولید می‌ کند و همین موجب شده تا تنوع کیفیت لوله پلیکای گرانولی در بازار بسیار بالا باشد و این برای خریدار می‌ تواند بسیار عالی باشد.

زمانی که تنوع کیفیت این لوله‌ ها در بازار بالا باشد خریدار می‌ تواند به راحتی از بین تمامی مدل‌ ها، مدلی از لوله پلیکای گرانولی را که متناسب با نیازش می‌ باشد را انتخاب کرده و خریداری نماید.

هر کارخانه‌ ای با فرمولاسیون و روش‌ های مخصوص به خود و توسط دستگاه‌ های خاص، اقدام به تولید لوله پلیکای گرانولی می‌ کند.

لوله‌ پلیکای گرانولی در سایز و قطرهای متنوعی تولید می‌ شود که هر کدام از آنها کاربرد مختص به خود را دارند.

به طور مثال لوله پلیکای گرانولی که برای عایق انواع کابل‌ ها در ساختمان‌ ها استفاده می‌ شود، با لوله پلیکایی که برای سیستم آبیاری مورد مصرف قرار می‌ گیرد کاملا متفاوت هستند، بنابراین بهتر است خریداران عمده لوله پلیکای گرانولی این اطلاعات تخصصی را کاملاً جویا باشند و قبل از خرید مشاوره‌ های تخصصی را از فروشنده دریافت نمایند..

هر کارخانه‌ ای مشاور فروش مخصوص خود را دارد و خریداران می‌ توانند به راحتی به این افراد دسترسی پیدا کنند و اطلاعات دقیق‌ تری به دست بیاورند و بتوانند این محصول را با نرخ درب کارخانه خریداری نمایند.

در این صورت هم در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کرده‌ اند و هم جنس با کیفیتی خریداری نمودند.

خریدارانی که قصد خرید عمده لوله پلیکای گرانولی را دارند و تمایل دارند در صادرات این محصول فعالیت کنند، می‌ توانند این محصول را از کارخانه به صورت مستقیم خریداری نموده و به کشور مورد نظرشان صادر نمایند.

لیست قیمت لوله پلیکا گرانولی

در حال حاضر بسیاری از خریداران جویای لیست قیمت لوله پلیکای گرانولی به صورت عمده هستند.

باید بگوییم که در حال حاضر نمی‌ توان قیمت ثابتی برای لوله پلیکای گرانولی در نظر گرفت، زیرا قیمت این محصول با توجه به فاکتور های بسیار مهمی دچار نوسان می‌ باشد و دارای قیمت‌ های متنوع در بازه‌ های زمانی می‌ باشد.

در ادامه مقاله به تعدادی از این فاکتورهای مهم می‌ پردازیم.

یکی از اصلی‌ ترین فاکتور های تعیین قیمت لوله پولیکای گرانولی، برند سازنده آن می‌ باشد.

طبیعتا شرکتی که معتبر می‌ باشد قیمت فروش بالاتری نیز خواهد داشت.

مورد مهم بعدی کیفیت و جنس متریال مورد استفاده شده در ساخت این لوله پلیکاهای گرانولی می‌ باشد.

هرچه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد، قیمت تمام شده محصول نیز بیشتر خواهد بود.

طبیعی است که کارخانه‌ هایی که اقدام به تولید لوله پلیکای گرانولی بی‌ کیفیت می‌ کنند، قیمت پایین‌ تری نیز برای فروش این محصول در نظر می‌ گیرند.

یکی دیگر از فاکتور هایی که در تعیین قیمت این محصول تاثیر می‌ گذارد، سایز و قطر لوله پلیکای گرانولی می‌ باشد.

طبیعتا هرچه سایز و قطر این لوله‌ ها بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

لوله پولیکا پودری

عامل مهم بعدی میزان سفارش مشتریان می‌ باشد.

هرچه مشتری تعداد بالاتری از این لوله‌ های پلیکا را سفارش دهد، می‌ تواند از تخفیفات و شرایط ویژه فروش بهره‌ مند شود و فروشنده تخفیفات بیشتری به خریداران عمده خواهند داد.

تمامی این موارد تنها بخشی از عواملی بود که بر روی تعیین قیمت نهایی لوله پولیکای گرانولی، تاثیر می گذارد.

اگر بخواهیم یک بازه قیمتی حدودی برای این محصول در نظر بگیریم باید گفت این محصول را می‌ توان از متری ۱۵ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان با توجه به سایز قطر و برند تولید کننده مشاهده نمود.

چنانچه شما عزیزان قصد دارید از لیست قیمت لوله پلیکای گرانولی به صورت به روز مطلع باشید، می‌ توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

همچنین شما عزیزان با شماره‌ گیری شماره‌ هایی که در همین صفحه موجود می‌ باشد می‌ توانید سفارش خود را با اطمینان خاطر ثبت نمایید.

تماس با ما