جستجو کردن

دفتر فروش لوله پلی اتیلن اصفهان

از معتبر ترین لوله های موجود در ایران می توان به لوله پلی اتیلن اصفهان اشاره کرد؛ زیرا این محصول از کیفیت بالای برخوردار است.

مقاومت حرارتی لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن، محصولی پرکاربرد به شمار می آیند که در صنایع آب و فاضلاب، ساختمان سازی و کشاورزی از این لوله ها استفاده می شود، که در ادامه به مقاومت حرارتی لوله پلی اتیلن می پردازیم .

لوله ها با جنس های مختلفی تولید می شوند که هر یک از لوله ها، از مقاومت حرارتی متفاوتی برخوردار هستند، مطمئنا مقاومت حرارتی لوله های پلی اتیلن نسبت به نمونه های مشابه، یکسان نمی باشد.

مقاومت حرارتی لوله های پلی اتیلن به این گونه است که، وقتی دمای داخل لوله نسبت به دمای خارج لوله بالاتر باشد، دیواره آن دما را به محیط اطراف انتقال می دهد.

معمولا میزان مقاومت لوله های پلی اتیلن در برابر حرارت طبق معادله زیر محاسبه می شود:

W  /  m 0.4

در این رابطه، w نشان دهنده واحد یا مقدار اتلاف دما و m به معنای متر یا طول می باشد که برای محاسبه این رابطه با استفاده از مقدار دمای داخل لوله می توان به عددی مشخص دست پیدا کرد که عدد بدست آمده، مقاومت حرارتی لوله پلی اتیلن را نشان می دهد.

لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن با توجه به مقاومت حرارتی که دارند، کاربرد اساسی نیز در صنایع ساختمان سازی و آب و فاضلاب دارند، که کارایی این محصول باعث تولید آن در ابعاد و اندازه های مختلف می شود.

مقاومت حرارتی این محصول به عواملی چون: جنس لوله، مواد سازنده لوله و گرید لوله ها بستگی دارد که گرید بالا لوله های پلی اتیلن نشان دهنده، مقاومت حرارتی بالاتر این محصول می باشد‌.

زمانی که لوله های پلی اتیلن و کاروگیت در محیط بسته ای قرار می گیرند اگر، در یک خط لوله کشی شده باشند، انرژی کمتری از خود آزاد می کنند و هم چنین در پایان مسیر، آب گرم تری تحویل می دهند.

از لوله پلی اتیلن در مناطق سرد کوهستانی، مناطق گرم اهواز و مناطق کویری استفاده می شود که در مناطق سرد، آب آشامیدنی بدون یخ زدگی در اختیار مردم قرار می گیرد از طرفی در مناطق گرم با توجه به ضرورت ها، نور مستقیم آفتاب و اشعه UV، آب آشامیدنی با دمایی قابل شرب و بدون آلودگی به دست مردم می رسد.

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن یا لوله پلیکا

لوله ها از پرکاربرد ترین مصالح ساختمان سازی به شمار می آیند که در انواع، ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند که لوله پلی اتیلن یا لوله پلیکا از نوع پر مصرف این محصولات می باشند.

لوله های پلیکا که به لوله های پی وی سی نیز معروف هستند جزو لوله هایی کار آمد به حساب می آیند؛ چرا که این محصول از گذشته تا به امروز در صنعت ساختمان سازی مورد مصرف قرار می گیرد.

هم چنین لوله های پلی اتیلن، نوعی از لوله های پلاستیکی به شمار می آیند که امروزه پرکاربرد هستند.

از طرفی هر دو نوع این لوله در صنایع ساختمان سازی استفاده می شود که هریک، از ویژگی و مزایای خاص خود برخوردارند، که ساختار شیمیایی و فیزیکی هر محصول در موقعیت های مختلف متفاوت می باشد.

برای تولید لوله های پلاستیکی از موادی نظیر: پلی وینیل کلراید یا پلیکا، پلی اتیلن ترفتالات، پلی کربنات و غیره استفاده می شود، که لوله های پلی اتیلن نوعی لوله پلاستیکی هستند که با نام PE قابل شناسایی اند.

لوله های پلیکا از ترکیبات شیمیایی  مانند پلی وینیل کلراید به دست آمده که با نام تجاری لوله های PVC نیز معروف هستند، پلاستیک مصنوعی بکار رفته در این محصول از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است به همین علت در ساخت نمونه هایی از لوله های پزشکی استفاده می شود.

لوله های پلی اتیلن با چگالی متفاوتی تولید می شوند که هریک کاربردی متفاوت دارند؛ برای مثال این محصول با چگالی کم برای لوله کشی ساختمان مناسب نیست؛ اما چگالی متوسط این محصول، در ساختمان ها برای لوله کشی گاز استفاده می شود، از طرفی لوله هایی با چگالی بالا برای لوله کشی آب و فاضلاب استفاده می شود.

این محصول در نوع چگالی کم، متوسط و بالا تولید می شوند، که هر چقدر چگالی این محصول پایین تر باشد از مقاومت بالاتری برخوردار است.

لوله های پلیکا، انعطاف پذیری بالایی دارند؛ اما مقاومت کمتری نسبت به نمونه های پلی اتیلنی دارند؛ پس می توان گفت این محصول در صنایعی کاربرد دارد که انعطاف پذیری لوله اهمیت دارد.

این لوله ها در صنایع ساختمان سازی، کشاورزی و دریایی کاربرد دارند، هم چنین به منظور ساماندهی زیرساخت ها، پوشش کابل ها و معادن مورد استفاده قرار می گیرند.

باید بدانید لوله های پلی اتیلنی،  بسیار نرم بوده و در برابر ضربات، اشعه آفتاب و غیره مقاوم هستند، از طرفی لوله های پلیکا از نظر وزن سبک هستند که این امر نصب و جابه جایی این محصول را آسان می سازد.

فروش لوله پلی اتیلن کارخانه

امروزه کار خانه های زیادی در سراسر ایران وجود دارند که در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن فعال هستند که محصولات خود را با کیفیت مطلوبی وارد بازار می کنند.

عرضه کنندگان با فروش لوله های پلی اتیلنی که، به طور مستقیم از کارخانه ها خریداری می کنند، سود خوبی را به دست می آورند.

برای قیمت گذاری و فروش لوله پلی اتیلن عواملی مانند: نرخ دلار، میزان تقاضا، قیمت مواد اولیه و غیره موثر هستند، که با توجه به نوسانات موجود در نرخ ارز جهانی، می توان گفت قیمت این محصولات متغیر می باشد.

شرکت های زیادی هستند که این محصول را با قیمتی متفاوت به شرکت های تولیدی و توزیعی عرضه می کنند؛ به همین علت این لوله ها با قیمت متفاوتی در بازار، به فروش می رسد.

برای خرید لوله های پلی اتیلن باید به نکاتی چون: ابعاد و اندازه لوله ها، ضخامت، کیفیت مواد اولیه و نوع تولید کننده دقت کنید؛ چرا که این نکات در میزان مقاومت لوله تاثیر گذار است.

لوله پلی اتیلن

در تاریخ 17 مرداد 1402 لوله های پلی اتیلن، با قیمت 6000 تومان الی 430.000 تومان از سایز 20 الی 315 در بازار به فروش رسیده است، باید بدانید قیمت این محصول روزانه دچار تغییر و تحول می شود، چه بسا می توانید با تماس به شرکت های عرضه کننده از قیمت این کالا مطلع شوید.

امروزه افراد می توانند از مراکز معتبر و عرضه کنندگان موجود در بازار ها، لوله های پلی اتیلن را خریداری کنند یا از طریق گوگل به فروشگاه های اینترنتی دسترسی پیدا کنند و محصول مورد نظرشان را به صورت غیر حضوری و با قیمتی مناسب خریداری کنند.

لازم به ذکر است که برای خرید محصول مورد نظر، حتما به فروشگاه هایی مراجعه کنید که محصولات خود را با خدمات پس از فروش و ضمانت به مشتریان ارائه می دهند.

ما یکی از معتبر ترین عرضه کننده های لوله های پلی اتیلن در کشور هستیم، که شماره های درج شده به شما کمک می کند تا خریدی آسان را تجربه کنید.

 

تماس با ما