جستجو کردن

فروش لوله پلیکا گرانول صادراتی در اصفهان

لوله پلیکا گرانول مرغوب یک نوع لوله پلی اتیلن است که به عنوان یک کالای مرغوب و با کیفیت بالا استفاده می شود.

بررسی لوله پلیکا گرانول مرغوب

همان طور که در ابتدای متن گفتیم، لوله پلیکا گرانول، یک محصول عالی و کاربردی با ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را برای کاربرد های مختلفی ایده آل می کند. در ادامه به بررسی درجه کیفی لوله پلیکا گرانول مرغوب می پردازیم:

لوله پولیکا پودری

  1. مقاومت در برابر خوردگی: لوله پلیکا گرانول مرغوب دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و تاثیرات شیمیایی است تا در محیط های خورنده و شرایط سخت تحت فشار عمل کند.
  2. مقاومت در برابر حرارت: این محصول دارای مقاومت بالا در برابر حرارت است که این ویژگی به لوله امکان می دهد در دماهای بالا و محیط های گرم عمل کند بدون اینکه شکل ظاهری و عملکرد آن تحت تاثیر قرار بگیرد.
  3. انعطاف پذیری و مقاومت در برابر ضربه: لوله گرانول دارای انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر ضربه بوده تا اگر تحت تاثیر فشار و ضربه های مکانیکی قرار گیرد بدون اینکه شکستگی یا تغییر شکل ناخواسته ای رخ دهد.
  4. مقاومت در برابر : UV این لوله ها دارای مقاومت بالا در برابر تابش UV خورشید هستند و همین موضوع باعث می شود در برابر خوردگی و زنگ زدگی ناشی از تابش UV خورشید محافظت شده و عمر مفید آن را افزایش دهد.
  5. سهولت در نصب و استفاده: لوله پلیکا گرانول به دلیل وزن سبک و انعطاف پذیری بالا، بسیار ساده و آسان در نصب و استفاده بوده و به کاربران امکان می دهد به راحتی از آن استفاده نموده تا زمان و هزینه نصب را کاهش دهند.
  6. مقاومت در برابر فشار و حفره سازی: یکی دیگر از ویژگی های خاص این لوله مقاومت بسیار زیاد آن بوده که در مقابل فشار وارده نشکسته و تغییر حالت نمی دهد؛ همچنین به دلیل عدم خوردگی، حفره روی آن ایجاد نمی شود.
  7. نداشتن ارزش غذایی: به دلیل اینکه ترکیبات این لوله هیچ ارزش غذایی برای حشارت و جوندگان ندارد، لوله در برابر خورده شدن توسط جانوران موذی در امان مانده و در نتیجه از طول عمر بالاتری هم برخوردار خواهد بود.

لوله پولیکا پودری

مصارف لوله پلیکا گرانول

لوله پلیکا گرانول یک نوع لوله پلاستیکی بازیافت شده است که از پلی اتیلن سبک تولید می ‌شود، این لوله ‌ها دارای وزن سبک و خواص فیزیکی و شیمیایی بسیار مناسبی هستند و دارای مصارف متعددی می باشد.

به دلیل خاصیت انعطاف ‌پذیری و مقاومت بالا در برابر ضربه، لوله ‌های پلیکا به عنوان یک جایگزین مناسب برای لوله‌ های فلزی و چدنی بوده، از این رو مصارف آن در بسیاری از صنایع مشاهده می شود.

سایز بندی لوله‌ های پلیکا هم معمولا بر اساس قطر داخلی آن ها صورت گرفته و اندازه‌ های متداول در بازار برای آن عبارتند از 20 میلی‌متر تا 250 میلی ‌متر.

همچنین لازم است ذکر کنیم، ضخامت دیواره لوله‌ ها نیز متفاوت است و معمولا بین 1 تا 5 میلی ‌متر متغیر می باشد که انتخاب سایز مناسب لوله پلیکا بستگی به نوع کاربری آن دارد.

با توجه به خواص و قابلیت ‌های لوله ‌های پلیکا، کاربرد های مختلفی برای آنها وجود دارد که در زیر به برخی از کاربرد های این لوله‌ ها اشاره می ‌شود:

 

  1. سیستم ‌های آبیاری: لوله‌های پلیکا گرانول به عنوان یک راه حل اقتصادی و کارآمد در سیستم ‌های آبیاری استفاده می‌ شوند که این لوله ‌ها مقاوم در بقیه در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، اشعه ماوراء بنفش و حشرات هستند.
  2. سیستم‌ های آب و فاضلاب: این لوله به عنوان یک راه حل مطمئن برای سیستم ‌های آب و فاضلاب شهری و صنعتی بوده زیرا، مقاوم در برابر اثرات شیمیایی و مکانیکی و همچنین عدم آبگیری و رنگرزی هستند.
  3. سیستم‌های گازرسانی: لوله‌ های گرانول به عنوان یک جایگزین مناسب برای لوله ‌های فولادی در سیستم ‌های گازرسانی است؛ چون مقاوم در برابر فشار و اثرات محیطی و همچنین دارای تغییرات بسیار کمی در طول نصب و راه‌ اندازی هستند.
  4. سیستم‌ های خنک‌کننده: برای انتقال فلوئید ها در سیستم‌ های خنک ‌کننده اغلب از لوله گرانول استفاده می‌ شوند؛ زیرا این لوله‌ ها مقاوم در برابر حرارت و حشرات هستند و امکان انتقال فلوئید های گرم و سرد را دارا می ‌باشند.
  5. سیستم‌ های صنعتی: لوله‌ های پلیکا به عنوان یک جایگزین برای لوله ‌های فلزی در صنایع مختلف مانند صنایع شیمیایی، نفت و گاز، آب و فاضلاب، و… استفاده می ‌شوند که این لوله‌ها مقاوم در برابر شرایط سخت صنعتی و اثرات شیمیایی می ‌باشند و از آن ها می ‌توان برای انتقال مواد و سیالات مختلف استفاده کرد.

با توجه به کاربرد  های متنوع و خواص منحصر به فرد، لوله‌ های پلیکا به عنوان یک ماده ساختمانی مهم در صنایع مختلف شناخته شده‌ اند.

استفاده از این لوله‌ ها، علاوه بر افزایش کارایی و کاهش هزینه ‌ها، به حفظ محیط زیست نیز کمک می ‌کند.

فروشگاه اینترنتی لوله پلیکا گرانول

همان طور که مستحضر هستید، لوله پلیکا گرانول، کاربرد های زیادی داشته و همین موضوع باعث شده فروش بالایی را از آن خود کند.

مجموعه ‌ای که در حال حاضر مشاهده می‌ کنید به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر فعالیت داشته و این قبیل از محصولات را در سایز بندی ‌های مختلف به فروش می ‌رساند.

برای مشاهده محصولات فقط کافی است که با چند کلیک ساده در وب سایت به دنیای متنوعی از لوله‌ های پلیکا دست پیدا کرده و با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید.

چنانچه اطلاعات مربوطه راجع به محصول کافی نبود، می‌ توانید از طریق تماس با مشاوران فروش ما با آگاهی بیشتر محصول را انتخاب کنید.

لوله پولیکا پودری

قیمت تقریبی این محصول از ۷۰۰۰ تومان الی 38000 هزار تومان می ‌باشد و این قیمت ‌ها با توجه به نوسانات ارز، سایز بندی ‌های لوله، میزان کیفیت و مقاومت آن ها و برند تولید کننده شان تغییر پیدا می ‌کند.

مفتخریم بگوییم ما در این مجموعه بهترین ها را در اختبار شما عزیزان قرار داده ایم و با استعانت از پروردگار و لطف شما عزیزان، باعث گسترش بیشتر و پیشرفت این مجموعه شده ایم.

در این مجموعه ما همواره به رضایت مشتریان خود می ‌اندیشیم و در این راستا تلاش‌ های بی ‌وقفه داریم.

شما عزیزان برای خرید محصول و کسب اطلاعات لازم می توانید با شماره‌ های زیر تماس بگیرید؛ همچنین می ‌توانید در حین تماس از آخرین قیمت فروش محصول هم مطلع شوید تا اینگونه خرید خود را با آگاهی بیشتر انجام داده و تجربه یک خرید لذت بخش را داشته باشید.

 

تماس با ما