جستجو کردن

قیمت لوله کاروگیت دوجداره 500 در مشهد

لوله کاروگیت، از پر مصرف ترین لوله های دوجداره شیار دار در صنایعی که نیاز به مقاومت بالای لوله ها می باشد، است.

لوله کاروگیت چیست

اگر تا به حال نام لوله کاروگیت را نشنیده اید و این محصول برایتان نا آشنا است، با ما همراه باشید تا پاسخ سوال لوله کاروگیت چیست را، دریافت کنید.

لوله‌ های کاروگیت در واقع همان لوله‌ های پلی اتیلنی هستند که قسمت داخلی آن ها زرد رنگ بوده و قسمت بیرونی شان مشکی رنگ با شیار های مختلف می ‌باشد.

این لوله‌ ها با نام لوله ‌های موجدار پی ‌وی ‌سی هم شناخته شده و همین ویژگی کاربرد های بسیار گسترده‌ ای را برای محصول رقم می ‌زند.

شیار هایی که در سطح بیرونی لوله وجود دارد باعث می ‌شود زمانی که در داخل زمین مورد استفاده قرار می ‌گیرد، فشار وارد شده را به خوبی تحمل کرده و در اثر فشار زیاد ترک نخورده یا نشکند؛ در نتیجه دچار نشتی نشده و از طول عمر بالایی هم برخوردار خواهد بود.

این محصولات برای انتقال آب و فاضلاب بهترین گزینه هستند چون هم در سایز بالا تولید شده و هم از وزن کمی برخوردار می ‌باشند.

قسمت داخلی این لوله‌ ها بر خلاف شیار بیرونی کاملاً صاف و صیقلی است؛ بنابراین مایعات و هر نوع سیال موجود در لوله دچار اصطکاک نشده و باعث ایجاد رسوب نمی‌ شود.

لوله کاروگیت

این محصولات برای حفاری در عمق خاک مناسب هستند و اگر به طور حرفه ‌ای نصب آن ها شکل بگیرد، طول عمر بیش از ۱۰۰ سال دارد.

از مهمترین ویژگی ‌های این محصول می‌ توان به مقاومت بالای آن در برابر مواد اسیدی و قلیایی اشاره داشت که به هیچ عنوان دچار خوردگی نمی‌ شود.

صیقلی بودن قسمت داخلی لوله باعث می ‌شود جریان انتقال سیالات و گاز ها با افت فشار مواجه نگردد.

همچنین این لوله ‌ها در عین حالی که بسیار مقاوم هستند، انعطاف بالایی دارند و همین موضوع باعث شده زمانی که در زیر خاک دفن می ‌شوند، سنگریزه‌ ها آسیبی به آن نرسانند.

ویژگی دیگر این محصول عدم ارزش غذایی آن است که باعث شده خوراک جوندگانی مانند موش یا حشرات دیگر نشود.

لوله کاروگیت

شرکت لوله کاروگیت اصفهان

یکی از مهم ‌ترین دلایلی که باعث شده لوله‌ های کاروبیت در حال حاضر استفاده گسترده ‌ای داشته باشد، استفاده از متریال مرغوب در تولید آن ها است.

شرکت لوله کاروگیت اصفهان با در نظر داشتن نیاز مصرف کنندگان خود، این محصولات را با درجه کیفی بالا تحت نظر کارشناسان و متخصصان خبره با دستگاه ‌های فوق پیشرفته تولید گردانده و توانسته تمام تاییدیه‌ های لازم را دریافت کند.

همچنین این محصولات را در سایز، ابعاد و اندازه‌ های گوناگون تولید گردیده تا افراد متناسب با نیازی که دارند، آن را انتخاب و خریداری کنند.

تنوع بالای لوله های کاروگیت دست خریدار را باز گذاشته تا انتخابی هوشمندانه تر داشته که در نتیجه‌ اینگونه مشتری می تواند در هزینه های خود هم صرفه جویی کند.

خرید لوله کاروگیت

طبق کاربرد ها و مصارف متعددی که از لوله کاروگیت بیان کردیم، قطعا شما هم به عنوان افراد فعال در هر یک از صنایع ذکر شده، به دنبال خرید بهترین نوع لوله کاروگیت خواهید بود.

لازم است ذکر کنیم که این لوله ها با روش های مختلفی در سطح کشور خرید و فروش می شود.

در حال حاضر روش های معامله این محصول نشان دهنده میزان عرضه آن می باشد و تاثیر مستقیمی را در تعیین نرخ محصول خواهد داشت.

به طور کلی فرایند خرید به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌ شود:

روش غیر مستقیم همان روشی است که واسطه‌ گران حضور داشته و باعث می‌ شوند شما نتوانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید چون باعث افزایش چند درصدی قیمت ‌ها می‌ شوند و همین موضوع برای خریدار به صرفه نیست و باعث می‌ شود مشتری هزینه ‌های گزافی را بابت خرید محصول بپردازد.

حال تصور کنید شما به عنوان خریدار بدون هیچ واسطه و دلالی محصول مورد نظر را خریداری کنید، به این صورت شما با تولید کننده یا تامین کننده اصلی این محصول در کشور ارتباط برقرار کرده و در نتیجه دست هر واسطه ‌گری کوتاه شده و دیگر هیچ فردی نمی‌ تواند محصول را با نرخ بالا به فروش برساند.

بلکه شما محصول را به قیمت اصلی و واقعی خریداری می‌ کنید که این موضوع برای مشتری سود بسیار زیادی خواهد داشت.

اگر شما عزیزان هم می خواهید به عنوان خریدار از معامله خود بیشترین سود را دریافت کنید، همین حالا می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر، با کمپانی ما در تماس باشید.

مجموعه ی ما در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین مراکز تامین کننده انواع لوله کاروگیت در کشور بوده که شما عزیزان می توانید خرید خود را به راحتی، با دقت و تسلط بیشتری انجام دهید.

ما محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رسانیم، پس شما می توانید متناسب با شرایط خود خریدتان را انجام دهید.

البته پیشنهاد ما به عنوان فروشنده، انتخاب خرید آنلاین است؛ چون شما با دست باز تری نسبت به انتخاب و خرید محصول اقدام خواهید کرد؛ از طرفی امکان مقایسه کیفیت و قیمت کالا هم وجود خواهد داشت.

تمام اطلاعات لازم راجع به محصول از جمله کاربرد، مشخصات، مزایای استفاده، سایز بندی و غیره در سایت به طور دقیق درج شده و به بیشتر سوالات شما پاسخ داده شده است؛ ولی چنانچه جواب سوال خود را دریافت نکرده باشید، می توانید با شماره هایی که در صفحه مشاهده می کنید، تماس بگیرید.

همچنین می توانید با پر کردن فرم و درج شماره تماس، از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید.

قیمت لوله های کاروگیت از 79 هزار تومان شروع شده و فروش آن ها تا 675 هزار تومان ادامه پیدا می کند.

لازم است ذکر کنیم، این قیمت ها کاملا تقریبی هستند و فقط برای اطلاع رسانی شما عزیزان درج شده است.

قیمت ها با توجه به عوامل مختلفی تغییر پیدا می کنند که می توان از این عوامل مهم، موارد زیر را نام برد:

  • میزان تقاضا مشتری
  • نحوه عرضه محصول
  • اندازه لوله
  • قطر و سایز لوله و ضخامت آن
  • برند تولید کننده محصول
  • کشور سازنده آن
  • نوسانات ارز

لولا ها جز محصولاتی هستند که نرخ متریال آن ها با نوساناتی که در بازار موجود است، ارتباط مستقیم داشته و با افزایش  یا کاهش قیمت ارز، نرخ فروش آن ها هم تغییر پیدا می کند.

شما عزیزان و سروران گرامی برای اطلاع از نحوه خرید محصول و دریافت آخرین قیمت فروش آن می توانید با شماره هایی که در پایین صفحه مشاهده می کنید، تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تخصصی کارشناسان ما هم بهره مند شوید.

 

تماس با ما