جستجو کردن

فروشگاه لوله گاز پلی اتیلن در اصفهان

یکی از لوله هایی که استفاده گسترده ای داشته و در دسته تاسیسات پر کاربرد است، لوله گاز پلی اتیلن می باشد.

انواع لوله گاز رسانی

قطعاً می‌دانید که برای گازرسانی یکی از مهم ‌ترین تجهیزات لوله‌ های گاز می ‌باشد که در حال حاضر انواع مختلفی از این محصولات تولید گردیده و در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله ی گاز بر اساس نحوه استفاده ‌ای که داشته به دو گروه خانگی و صنعتی تقسیم بندی شده که البته بر اساس روش تولید، جنس و اندازه ‌ای که دارد هم، انواع مختلفی را شامل می ‌شود.

لوله‌ های گاز معمولاً در سه گروه ساختمانی، نفت و گاز و آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌ گیرد و بر اساس جنس دارای دو نوع فلزی و غیر فلزی می‌باشد

لوله گاز فلزی شامل لوله‌ های فولادی استیل و مسی بوده که بسته به شرایط و نوع فشار گازی که در لوله وجود دارد این جنس ‌ها انتخاب می ‌شود.

لوله‌ های گاز غیر فلزی معمولاً از جنس پلیمر های پلی اتیلنی هستند که این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد.

لوله گاز

در حالت کلی لوله‌ های پلی اتیلنی و فولادی استفاده گسترده ‌ای داشته که لوله‌ های فولادی به صورت ضد زنگ رنگ آمیزی شده و قابل استفاده در شرایط جوی مختلفی خواهد بود.

تا اینجا به جنس لوله‌های گازرسانی اشاره کردیم حال این لوله‌ ها بر اساس روش تولیدی که داشته هم تقسیم بندی می ‌شود که می ‌توان به لوله‌ های درزدار و لوله‌ های بدون درز اشاره داشت.

لوله‌ های درزدار به لوله‌ هایی گفته می ‌شود که از طریق جوشکاری به هم متصل شده و یک خط جوش روی آن وجود دارد.

لوله‌های گاز بدون درز هم به لوله‌های مانیسمان معروف هستند و اغلب در مکان‌ هایی که از حساسیت بالاتری برخوردار هستند یا جهت انتقالات سیالاتی با فشار بالا در محیط ‌های صنعتی به کار گرفته می شود.

جالب است بدانید که لوله ‌های مانیسمان از ایمنی بیشتری برخوردار هستند و هزینه تولید آن ها نسبت به لوله‌ های درزدار بیشتر است.

همچنین باید بدانید که با توجه به نوع پروژه، لوله‌ ها به صورت روکار و توکار تقسیم بندی می‌ شوند که لوله‌ های توکار اغلب برای انتقال گازها در مسافت ‌های طولانی به کار گرفته شده است.

برای مثال زمانی که گاز از یک پالایشگاه به پالایشگاه دیگر انتقال پیدا می ‌کند، برای اینکه لوله ‌ها در برابر آسیب‌ها و خطرات احتمالی مانند ضربه‌، شرایط جوی مانند سرما و گرما در امان بماند در زیر خاک دفن می شود.

لوله های رو کار هم اغلب در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می ‌گیرد و طبق استانداردهایی که برای تولید این محصول تعیین شده، برای مسافت ‌های طولانی قابل استفاده نمی ‌باشد.

لوله گاز

نشتی لوله گاز

اگر لوله گاز دچار نشتی شود، خطرات بسیار زیادی را در پی خواهد داشت ؛ پس این موضوع را نباید نادیده گرفت و حتما در اولین فرصت باید اقدام به درست کردن آن نمود چون عدم توجه به این موضوع خطراتی مانند انفجار و مرگ را در پی دارد.

معمولا نشتی لوله گاز به دلیل  سوراخ شدن لوله، مسدود شدن دودکش ها،بی کیفیت بودن لوله ها، عدم نصب درست و استفاده از اتصالات نامناسب و بی کیفیت می باشد.

قبل از هر کاری باید شیر گاز را ببندید، برای این که متوجه شوید لوله گاز از کدام قسمت نشت کرده ابتدا باید از نشت یاب الکتریکی استفاده کنید یا از کف مایع کمک بگیرید؛ در صورتی که مایع کف کند، یعنی در آن قسمت لوله نشتی دارد.

توجه داشته باشید اگر از لوازم و لوله های مناسب و استاندارد استفاده کنید، خطر احتمال نشتی گاز کمتر می شود، پس حتما از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید و متناسب با نیاز خود، اقدام به خرید لوله کنید.

همانطور که اشاره کردیم، لوله ها بر اساس محل استفاده و میزان فشار گاز انواع مختلفی دارند.

لوله گاز

نمایندگی لوله گاز سپاهان

نمایندگی لوله گاز سپاهان، یکی از بزرگترین تامین کنندگان این محصول در کشور می باشد که در تلاش است قیمت ها را کاهش داده و محصول را با نرخ مناسبی به فروش برساند.

جالب است بدانید، قیمت این محصول دستخوش تغییرات مختلفی است و از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت محصول را، می توان موارد زیر را نام برد:

  • نوع لوله
  • جنس و اندازه لوله گاز
  • میزان سفارش و تقاضا از جانب مشتری
  • نحوه فروش محصول
  • هزینه های تولید

زمانی که میزان تقاضا از جانب مشتری بالا باشد، چون، خرید به صورت عمده شکل می پذیرد، هزینه‌ های جانبی مانند هزینه بسته بندی و حمل و نقل کاهش یافته و مشتری با قیمت کمتری روبرو خواهد بود.

همچنین در هنگام خرید مشتری به شکل عمده، ارتباطی مستقیم بین او و فروشنده به وجود خواهد آمد و با این کار، واسطه گران حذف شده و قیمت محصول، کاهش می یابد.

قطعا هر خریدار و مصرف کننده ای، حق دانستن آخرین قیمت لوله گاز از نمایندگی را دارد و باید این موضوع را هم بداند که، هیچ فروشنده ای با نام فروش بی واسطه، حق ندارد، محصول را از قیمت مصوب بالاتر به فروش برساند و در صورت مشاهده همچنین موضوعی، با فرد متخلف، برخورد قانونی می شود.

مشتریانی که قصد استعلام قیمت محصول را دارند، می توانند این کار را به روش های حضوری و غیر حضوری انجام دهند.

لوله گاز

بهتر است این موضوع را هم بدانید، همیشه قیمت زیاد، نشان دهنده کیفیت بالا نیست و در صورتی که فروشنده محصول را با قیمتی گزاف تر و بیشتر نسبت به بازار ارائه دهد، مورد اعتماد نبوده، پس بهترین روش برای همه مشتریان، روش خرید مستقیم از نمایندگی های معتبر است تا اینگونه بتوان بدون واسطه محصول مورد نظر را با مرغوبیت بیشتر و بدون دست به دست شدن تهیه کرد.

اما تاثیر گذار ترین و مهمترین مورد در قیمت محصول، نحوه خرید آن بوده که اگر مشتری به تولید کننده مستقیما مراجعه کند و هیچ واسطه ‌ای در این میان نباشد، قیمت محصول به نفع مشتری کاهش پیدا کرده و اینگونه خریدی مقرون به صرفه را برای خود رقم خواهد زد.

قیمت فروش این محصولات از متری 11 هزار تومان الی 380 هزار تومان و حتی بیشتر هم می باشد.

خرید از یک مکان معتبر کمک می کند که محصول را بدون دغدغه و نگرانی خریداری کنید، چون این فروشگاه ها ارزش بسیار زیادی برای اعتبار خود و رضایت مشتریان قائل بوده و هیچگاه محصولات تقلبی را به مشتری عرضه نمی کند.

شماره تلفن هایی که در این صفحه مشاهده می کنید در خرید آسان و راحت شما کمک خواهد کرد و از این طریق می توانید یک محصول مرغوب را با قیمتی ویژه تهیه کنید.

تمام راه های ارتباطی که می بینید، شما را با کارشناسان تیم فروش ارتباط خواهد داد که افرادی با تجربه بوده و می توانند مشاوره ای تخصصی، طبق نیازی که دارید، به شما دهند، بنابراین از این بابت خیالتان آسوده باشد.

تماس با ما