جستجو کردن

خط تولید لوله پلی اتیلن کشاورزی در اصفهان

لوله پلی اتیلن کشاورزی، از جمله تجهیزات بسیار مهمی است که برای آب رسانی و آبیاری در این صنعت استفاده می شود.

انواع لوله پلی اتیلن کشاورزی

کشاورزی یکی از مهمترین صنایع در کشور ما شناخته می ‌شود که بخش اصلی نیاز های غذایی انسان‌ ها را تامین می ‌کند و در این راستا تاسیسات مختلفی برای آسان نمودن کشاورزی تولید گردیده است.

لوله پلی اتیلن  یکی از همین محصولات بسیار پرکاربرد بوده که استفاده از آن مزایای بسیار زیادی را به همر اه دارد.

در زمان‌های گذشته بیشتر کشاورزان و باغداران برای آبیاری محصولات زراعی خود مدت زمان زیادی را صرف می ‌کردند و این کار را به صورت دستی انجام می ‌دادند؛ اما با تولید لوله‌ های پلی اتیلن این مشکل به طور کامل رفع شده، چون آبیاری از طریق لوله ‌ها به صورت قطره ‌ای انجام شده و با این روش آب به تمام قسمت ‌های خاک گیاه رسیده و به رشد بهتر آن کمک می ‌کند.

لوله‌ های پلی اتیلن از لحاظ سایز، اندازه و مصارفی که داشته تقسیم بندی می ‌شود.

لوله پلی اتیلن‌های کشاورزی اغلب قطره ‌ای هستند و در گرید ‌های مختلفی تولید شده است.

یکی دیگر از نمونه‌ های دیگر این لوله ‌ها می ‌توان به لوله‌های پلی اتیلن تحت فشار، رول لاین، بارانی و لینر اشاره نمود.

هر کدام از این لوله‌ ها به دلیل مشخصات و ویژگی ‌هایی که در ادامه به آن می ‌پردازیم توانسته در این صنعت استفاده زیادی داشته باشد.

پلی اتیلن‌ هایی که در کشاورزی مورد استفاده قرار می ‌گیرد در دست لوله ‌های نرم بوده که به کمک اتصالات پلی اتیلنی به لوله‌ ها متصل گردیده و علاوه بر مصارف کشاورزی، در گازرسانی، کابل کشی برق، انتقال آب و فاضلاب و شبکه‌ های زهکشی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

لوله پلی اتیلن گاز

مشخصات لوله پلی اتیلن کشاورزی

در حال حاضر لوله‌ های پلی اتیلنی در سراسر جهان به عنوان بهترین جایگزین برای لوله‌ های فلزی شناخته شده است.

این محصول دارای یک سری مشخصات بوده که همین ویژگی ‌ها آن را متمایز گردانده و باعث شده یک محصول کارآمد در صنایع مختلف باشد.

از مشخصات مهم این لوله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله های پلی اتیلن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که همین موضوع نشان از متریال درجه یک به کار رفته در تولید محصول می باشد.
  • محصول نام برده دارای سایز و اندازه های مختلفی است که افراد می توانند متناسب با نیاز و کاربرد خود آن را خریداری کنند.
  • این لوله ها انعطاف‌ پذیری  بسیار زیادی دارند؛ از این رو در حین استفاده نمی شکند.
  • دوام و طول عمر بالای آن از ویژگی های مهم این کالا بوده و طول عمر بیش از 30 سال از آن مشاهده شده است.
  • لوله پلی اتیلن اغلب روی زمین جهت آبیاری گیاهان استفاده می ‌شود و مستقیماً با نور خورشید و سرما و گرما در تماس است که مقاومت بسیار بالای این لوله ‌ها و ضخامت مناسبشان باعث شده در تماس با اشعه یووی و شرایط جوی دچار پوسیدگی نشود و همچنین تغییر شکل هم ندهد.
  • از آنجایی که آب دارای املاح و مواد معدنی مختلفی است، امکان دارد که در طولانی مدت لوله ‌ها دچار خوردگی و رسوب شوند اما این مشکل در لوله‌ های پلی اتیلن مشاهده نمی ‌شود و بهترین گزینه برای انتقال آب کشاورزی یا آب آشامیدنی می ‌باشد.
  • مواد اولیه ای که در تولید این محصول به کار رفته، برای جوندگان یا حشرات ارزش غذایی نداشته از این رو از تخریب در امان است.
  • این محصولات طبق استاندارد های جهانی تولید شده و نصب آن ها بسیار راحت و آسان است.
  • قابلیت جمعشوندگی لوله‌ ها و حمل راحتشان باعث می‌ شود شما به راحتی این محصول را جابجا کنید.
  • نسبت به لوله‌ های فلزی و فولادی، لوله‌ های پلی اتیلنی هزینه‌ های نگهداری بسیار ناچیزی دارد و سالیان طولانی بدون نشتی و خرابی قابلیت استفاده خواهد داشت.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی

قطعاً شما به عنوان یک خریدار حق دارید که به لیست قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی دست پیدا کرده تا متناسب با نیاز خود و بودجه ‌ای که دارید، این محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

لازم است بدانید که قیمت این محصولات تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر پیدا می ‌کند که از مهمترین موارد آن ها در ادامه نام می ‌بریم.

قیمت مهمترین مبحثی است که میزان خرید و فروش و موفقیت کسب و کارها را تعیین می ‌نماید و همه افراد در حین خرید یک کالا در کنار کیفیت به آن توجه ویژه‌ ای نشان می‌ دهند.

استراتژی ‌های قیمت گذاری معمولاً بر پایه یک چهار چوبی است که طبق این چهارچوب قیمت ‌ها تعیین می ‌گردد.

اولین عامل قیمت ارز می‌باشد: بسیاری از متریال به کار رفته در تولید لوله‌ های پلی اتیلن وارداتی هستند؛ بنابراین نوسانات قیمت ارز تاثیر مستقیم و بسزایی در تعیین نرخ نهایی این قبیل از محصولات دارد.

مورد بعدی کیفیت لوله‌ های پلی اتیلن است که هر چه درجه کیفی آن ها بالاتر باشد، محصول از قیمت بیشتری هم برخوردار خواهد بود.

لازم است این موضوع را هم ذکر کنیم که خرید لوله‌ های پلی اتیلن با کیفیت فقط از افراد معتبر امکان ‌پذیر است در غیر این صورت افراد سودجو محصولات نامرغوب را به جای نمونه ‌های با کیفیت با قیمت بیشتر به فروش می ‌رسانند.

لوله پلیکا

برند تولید کننده و کشور سازنده لوله ‌ها از موارد دیگری است که می ‌توان آن ها را نام برد؛ همچنین بر اساس نحوه تولید لوله، میزان تقاضا و سفارش مشتری، نوع دستگاه ‌ها و میزان پیشرفته بودنشان تعیین می ‌شود.

افرادی که معمولاً در میزان بیشتری به این محصولات نیاز دارند باید خرید خود را به صورت عمده انجام دهند تا این گونه بتوانند در هزینه ‌های خود صرفه‌ جویی کنند.

پس باید گفت که نحوه خرید مشتری در صورتی که به طور عمده باشد، قیمت ‌ها روند کاهشی خواهند داشت از طرفی نبود واسطه ‌گران در این میان هم نقش بسزایی را در کاهش نرخ فروش این محصول ایفا می‌ کند.

قیمت فروش این محصولات با توجه به سایز ضخامت و گریدی که دارد متفاوت است و فروش آن ها از متری ۱۶ هزار تومان شروع شده و تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم مشاهده شده است.

لازم است بگوییم که در چند سال اخیر این محصولات افزایش قیمت داشته ‌اند و این موضوع به دلیل بالا رفتن قیمت دلار و افزایش نرخ مواد اولیه آن ها است.

شما عزیزان در صورتی که می‌ خواهید تمام نمونه‌ های مختلفی از لوله ‌های پلی اتیلن کشاورزی را در سایز و اندازه ‌های مختلف مشاهده کرده و از مشاوره تخصصی افراد با تجربه در این زمینه هم بهره‌مند شوید، می‌توانید از طریق وب سایت اینترنتی ما اقدام به خرید کنید.

تماس با ما