جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن گازی ۲۵ در تهران

لوله پلی اتیلن گازی 25، جزو پر کاربرد ترین لوله پلی اتیلن محسوب می شود، که از مزایا و کاربرد فراوانی برخوردار است.

لوله پلی اتیلن گازی چیست

لوله پلی اتیلن گازی یکی از انواع لوله های پلی اتیلن به شمار می آید، که از مواد اولیه با کیفیت برای تولید این محصول استفاده می شود.

این لوله ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب با گرید PE100 تولید می شوند، که این محصول در حین تولید نیاز به دقت و حساسیت زیادی دارد.

این محصول کاربرد فراوانی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دارد، که اولین کاربرد این لوله ها در سیستم های گازرسانی بوده، که برای گاز رسانی شهر ها و روستا ها نیز از لوله های پلی اتیلن گازی استفاده می شود.

همچنین این محصول کاربرد فراوانی در انتقال آب، مواد شیمیایی، سیالات خنک کننده و گرم کننده دارد، از طرفی در انتقال گاز ها، هوای فشرده و سیستم های آتش نشانی نقش مهمی دارد.

لوله پولیکا

لوله های پلی اتیلن گازی با استفاده از دستگاه اکسترودر، مواد اولیه با کیفیت و اعمال همزمان گرما و فشار تولید می شوند و با فرآیند جوش گرمایی یا اتصالات مکانیکی به طور دائم به سایر لوله ها متصل می شوند.

از طرفی برای گاز رسانی از روش الکتروفیوژن برای اتصال این لوله ها استفاده می شود؛ از این رو فرآیند اصلی جوش به این صورت است که، محل جوش و اتصال پس از برخورد با گرما به حالت نرم و خمیری در می آید، که بعد از خنک شدن به طور کامل به یکدیگر می چسبند؛ لازم به ذکر است، گرمایی که در روش الکتروفیوژن به کار برده می شود توسط دستگاه الکتروفیوژن به لوله ها وارد می شود.

مواد پلی اتیلن موجود در لوله های پلی اتیلن گازی موجب: مقاومت بالای این محصول در برابر اشتعال، فشار های محیطی و شیمیایی می شود.

با توسعه علم و فناوری امروزه لوله های پلی اتیلن گازی توانسته اند جایگزین مناسبی برای لوله ها فلزی شوند؛ زیرا این محصول از نظر وزن، مقاومت، استحکام و غیره به نسبت نمونه های فلزی برتری دارند.

لوله پلی اتیلن

 مشخصات لوله پلی اتیلن گازی

لوله های پلی اتیلن گازی همان طور که از نامش پیداست، از مواد پلی اتیلن یکدست و خودرنگ برای تولید این نوع لوله استفاده می شود؛ همچنین هیچ مواد افزودنی و رنگدانه ای در روند تولید این لوله بکار برده نشده و از مشخصات لوله پلی اتیلن گازی به رنگ مشکی این لوله می توان اشاره کرد.

این لوله ها از نظر ظاهری، به رنگ مشکی با نوار های آبی می باشند، که رنگ مشکی این لوله ها به دلیل افزودن رنگدانه در فرآیند تولید نمی باشد؛ بلکه، این لوله ها از مواد پلی اتیلن خود رنگ تولید شده اند.

این محصول به دلیل کاربرد فراوانی که در صنایع نفت و گاز و غیره دارد، در سایز های مختلفی از 16 تا 630 میلی متر طبق استاندار ها تولید می شوند.

لوله های پلی اتیلن، طبق استاندارد های ایزو 11233_2 و استاندارد جهانی IGS تولید می شوند، که در این استاندارد ها تمامی ویژگی ظاهری و ساختاری مشخص می شود، که ویژگی های ظاهری شامل : اندازه قطر، ضخامت، طول بسته بندی و غیره می باشد.

در ادامه این مقاله می خواهیم به مشخصات لوله های پلی اتیلن گازی بپردازیم؛ از این رو به موارد نام برده نگاهی بیندازید.

  1. وزن پایین و خواص کشسانی: این محصول به دلیل وزن سبکی که دارد، حمل و نقل و جابه جایی آن بسیار آسان است؛ از این رو خاصیت کشسانی آن باعث می شود در مسیر های دارای انحنا به خوبی عمل کند‌.
  2. استحکام زیاد: این لوله ها در برابر اشعه خورشید و ارتعاشات زلزله مقاومت خوبی دارد.
  3. مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا: لوله های پلی اتیلن گازی به دلیل مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی که دارند، دچار پوسیدگی و سوراخ شدگی نمی شوند.
  4. مقرون به صرفه: این لوله ها به نسبت نمونه های مشابه، در پروژه های گازرسانی از قیمت پایین تری برخوردار هستند.
  5. مقاومت بالا: محصول مورد نظر در برابر اشعه UV، آتش سوزی، مواد خورنده، سیالات قلیایی و اسیدی، ضربه و جوش پذیری مقاومت بالایی دارد.
  6. دارا بودن نشان استاندارد: لوله های پلی اتیلن گازی طبق استاندارد های جهانی تولید می شوند، که نشان استاندارد بر روی بدنه لوله قابل مشاهده است.
  7. ماهیت اسیدی: این محصول در محیط های اسیدی، مقاومت بالایی دارند؛ زیرا دچار ساییدگی و خوردگی نمی شوند.
  8. نصب آسان: این لوله ها به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی جابجا می شوند، همچنین این محصول قابل تعمیر می باشد.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن گازی

قیمت لوله های پلی اتیلن به عواملی مانند: ابعاد و قطر لوله، سایز، ضخامت لوله و برند تولید کننده بستگی دارد؛ که شما می توانید برای اطلاع از بروزترین لیست قیمت لوله پلی اتیلن گازی با عرضه کنندگان تماس بگیرید.

امروزه لوله پلی اتیلن گازی در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شود، که بهتر است برای خریدی مناسب، قیمت و کیفیت محصولات مشابه موجود در بازار را ارزیابی کرده و با توجه به نتایج، محصولی مناسب را خریداری کنید.

برای قیمت گذاری محصولات عواملی همچون: میزان عرضه و تقاضا، نوسانات ارزی، نوع تولید کننده و قیمت مواد اولیه تاثیر گذار است؛ از این رو می توان گفت این عوامل در فروش لوله های پلی اتیلن گازی در سطح جهان تاثیر گذار می باشد، پس به جرات گفته می شود قیمت این محصول متغیر است.

امروزه در بازار ایران،با توجه به نوسانات ارزی و میزان عرضه و تقاضا قیمت این محصول به طور روزانه دچار تغییرات می شود؛ از این رو برای اطلاع از قیمت این محصول بهتر است از عرضه کنندگان استعلام قیمت بگیرید.

قیمت لوله های پلی اتیلن گازی در بازار امروز از 58,000 تومان الی 1,370,000 تومان عرضه می شود، که با توجه به سایز و ضخامت لوله ها، قیمت این محصول متفاوت می باشد.

یکی از رایج ترین و بهترین روش برای خرید لوله های پلی اتیلن گازی، خرید مستقیم این محصول می باشد؛ زیرا در این روش خرید، هیچ واسطه گر و هزینه ی جانبی وجود ندارد، با این تفاسیر می توان گفت محصول با قیمت واقعی به فروش می رسد.

مجموعه ما یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان این محصول در ایران می باشد، که محصول مورد نظر را به طور مستقیم و با قیمتی مناسب به مصرف کنندگان عرضه می کند.

در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید به شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید و از قیمت لوله های پلی اتیلن گازی مطلع شوید و خرید خود را سفارش دهید.

تماس با ما