جستجو کردن

مرکز پخش اصلی لوله پلیکا پودری

لوله‌ پلیکا پودری طبق استاندارد های جهانی تولید گردیده و در سه گرید فشار قوی، فشار متوسط و فشار ضعیف تولید شده است.

لوله پلیکا پودری چیست؟

اگر برایتان این سوال پیش آمده که لوله پلیکا‌ های پودری چیست و چه مصارفی دارد، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا این محصول بسیار مهم که جز تجهیزات اصلی به کار رفته در اکثر ساختمان‌ ها می ‌باشد را معرفی کنیم.

 لوله ‌های پودری پلیکا در واقع همان لوله ‌های طوسی رنگی بوده که همه ما آن ها را مشاهده کرده و می‌ شناسیم.

این  لوله اغلب جهت انتقال آب و فاضلاب به کار گرفته می ‌شود و معمولاً در سایز و اندازه‌ های گوناگون تولید گردیده است.

مواد پلیمری که در تولید محصول به کار گرفته شده همگی از متریال درجه یک بوده، بنابراین لوله ‌های تولید شده مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل جوی، ضربه، سایش و خوردگی خواهند داشت.

همانطور که اشاره کردیم، این لوله در سه گرید تولید شده که بنابر میزان تحمل فشار، مصارف مختلفی را شامل می ‌شود که در ادامه به این موضوع می ‌پردازیم.

این لوله‌ ها به دلیل مقاومت بسیار بالا در حین نصب و استفاده دچار آسیب ‌های احتمالی نمی ‌شود؛ بنابراین یک محصول با طول عمر بالا است که در اکثر خانه ‌ها سالیان طولانی استفاده مفیدی دارد.

این لوله ‌ها هم به صورت توکار و هم به صورت روکار استفاده می ‌شود که اگر به صورت توکار استفاده شود، در برابر ضربه و فشاری که به آن وارد می ‌شود، بسیار مقاوم بوده و بر اثر فشار وارده دچار شکستگی نخواهد شد.

اگر هم به صورت روکار استفاده شود عوامل جوی مانند سرما یا گرما و همچنین اشعه یووی نور خورشید به بافت لوله را آسیب نرسانده و آن ها را دچار پوسیدگی نخواهد کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌ های بسیار مهم این محصول، پلیمرهای به کار رفته در تولید آن بوده که یو پی وی سی و pvc بوده از این رو، این مواد تشکیل دهنده کیفیت بالایی داشته و از وزن سبکی هم برخوردار می ‌باشد.

مصارف اصلی لوله پلیکا پودری

همانطور که در بالا اشاره کردیم، لوله‌ های پلیکا پودری در گرید های مختلفی تولید شده و این گرید ‌ها تعیین می ‌کند که محصول در چه مکانی مورد استفاده قرار بگیرد.

اولین و اصلی‌ ترین مصارف لوله پلیکا پودری جهت انتقال آب و فاضلاب ساختمانی و شهری است.

برای آبرسانی علی الخصوص تامین آب آشامیدنی این لوله‌ها بهترین گزینه هستند؛ زیرا ویژگی رسوب نبستن این محصول را متمایز گردانده است.

از آنجایی که آب دارای املاح و مواد معدنی مختلفی است به مرور امکان دارد که لوله ‌ها دچار گرفتگی و رسوب شوند که این اتفاق در لوله پودری پلیکا نیفتاده و فشار آب با گذشت زمان همانند روز اول خواهد بود که عدم رسوب گرفتگی و جلبک بستن از تغییر طعم و مزه آب جلوگیری می ‌کند.

کاربرد دیگر این محصول برای فاضلاب ساختمانی است؛ چون لوله ‌های پلیکا در برابر مواد اسیدی و قلیایی و گاز های منتشر شده مقاومت بسیار بالایی دارد، دچار خوردگی نشده و برای انتقال فاضلاب بهترین گزینه هستند.

برای کابل کشی در ساختمان‌ ها از این لوله‌ ها استفاده می ‌شود که عدم رسانا بودن آن خطر برق گرفتگی را کاهش داده در نتیجه سلامت افراد به خطر نخواهد افتاد.

این لوله‌ ها به عنوان ناودان و دودکش هم مورد استفاده قرار می ‌گیرد و طبق ویژگی مقاومت بالای آن در برابر نور خورشید، سرما و گرما، دچار پوسیدگی و خرابی نمی‌ شود.

در اغلب موارد برای انتقال سیالات و مواد شیمیایی مانند اسید ها، هالوژن ‌ها و الکل‌ ها از لوله پلیکا به دلیل عدم واکنش با این مواد استفاده می‌شود که در مقایسه با لوله ‌های فلزی دچار تجزیه، خوردگی و احتراق نخواهد شد.

عدم زنگ زدگی لوله‌ های پلیکا آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب در تمام صنایع گردانده است که سهولت استفاده از محصول و مقاومت بسیار بالای آن باعث شده در عمران و ساختمان سازی استفاده بسیار گسترده‌ ای را به همراه داشته باشد.

خرید و فروش لوله پلیکا پودری

معمولا خرید و فروش لوله پلیکا پودری در داخل کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود، مشتریانی که بتوانند راه خرید و فروش مستقیم را در پیش بگیرند، قطعا موفق تر خواهند شد و آن را با نرخ کمتری دریافت خواهند کرد.

در فروش غیر مستقیم به علت وجود واسطه گران، به هیچ عنوان این روش به خریداران گرامی توصیه نمی شود چون، باید هزینه های اضافی برای تهیه محصول بپردازید و علاوه بر هزینه صرف شده برای خرما، لازم است که سود زیادی را به دلالان هم بپردازید.

فروش این محصول در حال حاضر به صورت حضوری و غیر حضوری هم انجام می شود و زمانی که امکان سفر به شهر های تولید کننده نباشد، مشتریان اقتصادی و کار بلد، خرید و فروش غیر حضوری را انتخاب می کنند تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل نداشته باشند.

توجه کنید که خرید عمده هر محصول موجب کاهش قیمت آن می شود، به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان، این روش از خرید را برای مصرف کنندگان فراهم می آورند تا سبب رضایت آن ها گردند.

خرید عمده لوله پلیکا با قیمت مناسب تری انجام پذیرد و تمام مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به مراکز فروش معتبر که به صورت مستقیم با کارخانه های تولیدی در ارتباط هستند، این محصول را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه نمایند.

همچنین می تواند به شما کمک نماید تا برای تهیه این محصول قیمت بسیار مناسبی پرداخت نمایید، در واقع با خرید عمده، از نوسانات بازار هم تا حدودی به دور خواهید ماند و اینگونه در وقت و انرژی خود هم صرفه جویی خواهید کرد.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع لوله پلیکا در دنیا می باشد و میزان قابل توجهی از این محصول را سالانه دیگر کشور های متقاضی صادر می نماید.

چنانچه از فروشندگان و تاجران لوله پودری پلیکا هستید یا در زمینه نصب و راه اندازی آن فعالیت می کنید و نیاز بالایی به این محصول دارید، حتما سفارشات خود را به صورت عمده ثبت کنید تا اینگونه از قیمت استثنائی که برای آن در نظر گرفته شده، بهره مند شوید و دیگر هزینه جداگانه بابت بسته بندی و حمل و نقل محصول نپردازید.

قیمت این محصولات معمولا بر اساس وزن، طول و ضخامتی که دارد متغیر است و فروش آن ها ز متری 11 هزار تومان الی 680 هزار تومان می باشد.

برای خرید این محصول پر کاربرد می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاوره تخصصی ما هم بهره مند شوید.

تماس با ما