جستجو کردن

خرید اینترنتی لوله کاروگیت فاضلابی

با خرید اینترنتی لوله کاروگیت فاضلابی به صورت عمده می‌ توانید تا حد زیادی در زمان و هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی نمایید.

کارخانه تولید لوله کاروگیت فاضلابی

کارخانه‌ های تولید کننده لوله کاروگیت فاضلابی در سراسر کشور دایر می‌ باشند که مشغول به تولید انواع لوله کاروگیت می‌ باشند.

طی فرایند تولید لوله کاروگیت ‌های فاضلابی، مواد اولیه در مرحله اکستروژن و در دستگاه‌ های اکسترودر قرار می‌ گیرند و سپس با حرارت بسیار بالا ذوب می‌ شوند.

میزان حرارت مخصوص لوله‌ های کاروگیت با سایر لوله‌ های پلی اتیلنی فرق دارد و باید در دمای مخصوص به خود قرار بگیرد.

پس از ذوب شدن، این پلی اتیلن‌ ها در قالب‌ های مخصوصی قرار می‌ گیرند و به صورت لوله‌ های بزرگ با قطر و سایز مختلف تولید می‌ شوند تا بر روی سطح آنها سطوح مواج و مدور و موجدار به وجود آید و تبدیل به اسپیرال بشوند.

این مراحل در تمامی کارخانه‌ های تولید کننده یکسان است و تنها تفاوت در کیفیت مواد اولیه و دستگاه‌ های هر کارخانه‌ ای می‌ باشد.

تمامی این مراحل توسط آزمایشگاه‌ های دقیق و حساس چک می‌ شود و پس از دریافت مهر استاندارد به مرحله بعدی می‌ رود.

لوله کاروگیت

تنوع در کیفیت و برند های سازنده موجب می‌ شود که خریدار گزینه‌ های بیشتری داشته باشد و راحت‌ تر محصول مورد نظر خود را خریداری نماید.

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی همانطور که از نامشان پیداست برای فاضلاب و شبکه‌ های آبرسانی استفاده می‌ شود.

تنها کاربرد لوله‌ کاروگیت به فاضلاب‌ ها ختم نمی‌ شود و از این لوله‌ های کاروگیت برای انتقال سیالات نفتی و پتروشیمی نیز استفاده می‌ شود.

در بسیاری از شبکه‌ های آبرسانی شهری و روستایی نیز از این لوله‌ ها بهره‌ برداری می‌ شود.

این لوله‌ های کاروگیت فاضلابی از دو لایه تشکیل می‌ شوند.

لایه خارجی از جنس پلی اتیلن سخت می‌ باشد و لایه داخلی آن نیز معمولا از جنس فولادی می‌ باشد.

سطح داخلی این لوله‌ ها صاف و صیقلی است و چگالی درون آن تقریبا صفر می‌ باشد و به همین دلیل سیالات و مایعات بدون در نظر گرفته شدن نیروی گرانش زمین از آن عبور می‌ کنند.

رنگ لایه بیرونی این لوله کاروگیت‌ های فاضلابی به رنگ مشکی است و لایه داخلی فلزی آن معمولا به رنگ آبی و یا زرد می‌ باشد.

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی

به دلیل تولید عمده لوله کاروگیت ‌های فاضلابی درجه یک توسط کارخانه داران و تولید کنندگان ایرانی، ما امروزه شاهد صادرات انبوه این محصول به سایر کشورها هستیم.

و همین موجب شده تا این صنعت پیشرفت چشمگیری را طی چند سال اخیر تجربه نماید.

لوله کاروگیت فاضلابی دارای دو نوع کاروگیت پلی اتیلنی و لوله کاروگیت اسپیرال می‌ باشد که تقریباً مشابه به هم هستند و تفاوتشان در روند تولید آنها  می‌ باشد.

معمولاً لوله کار رو گیت اسپیرال دارای ابعاد و وزن بیشتری نسبت به لوله کاروگیت پلی اتیلنی می‌ باشد.

صادرات هر دو مدل لوله‌ های کاروگیت فاضلابی به دیگر کشور ها رایج می‌ باشد.

بسیاری از کشور هایی همچون عراق، افغانستان و پاکستان خواهان خرید عمده لوله کاروگیت فاضلابی از تولید کنندگان و تاجرین ایرانی  می‌ باشند.

بحث صادرات برای هر کشوری بسیار سودآور و مفید است و از لحاظ اقتصادی و اعتبار در منطقه بسیار تاثیرگذار می‌ باشد.

بنابراین تولید کنندگان و تاجرین تمام تلاش خود را می‌ کنند تا بتوانند این لوله‌ های کاروگیت فاضلابی را با بهترین کیفیت به دست مصرف کننده خارجی برسانند.

این لوله‌ ها دارای وزن بسیار سنگینی هستند و معمولاً هر کدام از آنها دارای سایز و قطرهای متنوعی می‌ باشد.

این لوله‌ های کاروگیت به دلیل کیفیت و مقاومت بسیار عالی که دارند بیش از ۵۰ سال عمر می‌ کنند و این دلیل بسیار خوبی است که خریداران خارجی بخواهند این لوله کاروگیت با کیفیت را از ایرانیان تهیه نمایند.

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی به دلیل وزن سنگینی که دارند معمولاً توسط کانتینرهای بزرگ و از طریق مرزهای زمینی و دریایی صادر می‌ شوند.

در حمل و نقل این لوله‌ های فاضلابی باید توجه زیادی داشت تا بتوان لوله‌ ها را در صحت و سلامت کامل به مقصد رساند.

بهتر است این محصول را از فروشنده‌ ای معتمد خریداری کنید که به تمامی این نکات واقف باشد و خرید شما را با ضمانت کالا به دستتان برساند.

لوله کاروگیت

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

قیمت فروش لوله کاروگیت فاضلابی با توجه به عوامل متعددی تغییر می‌ کند و نمی‌توان نرخ ثابتی برای آن در نظر گرفت.

عواملی همچون:

برند تولید کننده

سایز لوله کاروگیت

قطر لوله کاروگیت

میزان سفارش مشتری

و غیره.

چنانچه شما عزیزان قصد خرید عمده لوله کاروگیت فاضلابی را دارید بهتر است به فروشنده معتمد و معتبر مراجعه نمایید که بتوانید علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی از صحت و کیفیت جنس لوله کاروگیت فاضلابی نیز مطمئن باشید.

در حال حاضر فروشندگانی که مشغول به فروش عمده لوله کاروگیت فاضلابی هستند، این محصول را با کیفیت‌ های مختلفی به مشتریان خود عرضه می‌ کنند.

این مشتریان و خریداران هستند که باید از بین انواع لوله‌ های کاروگیتی جنس و کیفیت مورد نظر خود را خریداری نمایند و فروشنده تنها در این وسط می‌ تواند بهترین مشاوره را به آنها بدهد و تخفیفاتی بر روی قیمت فروش محصول اعمال نماید.

قیمت حدودی لوله‌ های کاروگیت از یک میلیون تومان شروع و گاهاً تا بیست میلیون تومان نیز بسته به وزن سایز و قطر و حجم سفارش مشتری متغیر است.

مجموعه ما سال‌ هاست که در زمینه فروش انواع لوله‌ های پلی اتیلن که یکی از زیر شاخه‌ های آن، لوله کار و گیت و لوله کاروگیت ‌های فاضلابی می‌ باشد مشغول به فعالیت است.

و شما عزیزان می‌ توانید با اطمینان خاطر به تیم ما اعتماد کرده و خرید خود را ثبت نمایید.

به عنوان خریدار عمده می‌ توانید با شماره‌ های درج شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید و از قیمت روز لوله کاروگیت ‌های فاضلابی مطلع شوید و پس از کسب اطلاعات تخصصی‌ تر و با دید کاملاً باز و اطمینان خاطر محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

اگر هنگام خرید لوله کاروگیت فاضلابی دقت بالایی داشته باشید می‌ توانید این محصول را در بالاترین کیفیتش خریداری نمایید و تا ۵۰ سال آینده از این لوله مرغوب و با کیفیت، بهترین بهره را ببرید.

اما اگر لوله کاروگیت انتخابی‌ تان از کیفیت پایینی برخوردار باشد طی سال‌ های متمادی باید دائماً آن را تعمیر کرده و طبیعتاً هزینه‌ های زیادی را نیز در بر خواهد داشت که اصلا به صرفه نیست.

تماس با ما