جستجو کردن

قیمت لوله کاروگیت تبریز در بازار بورس امروز

لوله کاروگیت تبریز، لوله ای به شکل خرطومی و با انعطاف پذیری بالا در ابعاد مختلف، که توسط کشور ما تولید می شود.

فرق لوله کاروگیت با پلی اتیلن

لوله های کاروگیت یکی از کاربردی ترین نوع لوله های استفاده شده در صنایع ساخت و ساز شهری، نفت، گاز و پتروشیمی می باشد، که در این مقاله به بررسی فرق لوله کاروگیت با پلی اتیلن می پردازیم.

  1. لوله های کاروگیت و لوله های پلی اتیلن هردو از مواد پلی اتیلن ساخته شده اند؛ اما لوله پلی اتیلن اغلب تک جداره هستند و لوله کاروگیت دوجداره مجزا دارد.
  2. کاربرد لوله های پلی اتیلن شامل مواردی مانند: انتقال و جابجایی سیالات شیمیایی، به عنوان عایق کابل های برق و هم چنین در انتقال آب و سیستم ها آبیاری می باشد؛ اما لوله های کاروگیت در انتقال مایعات به خصوص فاضلاب ها نقش دارد و از آن برای دیواره چاه ها، غلاف های برق و زهکشی استفاده می شود.

لوله کاروگیت

  1.  لوله های پلی اتیلن از نظر ظاهری، دیواره داخلی و خارجی صاف و یک دستی دارند و به رنگ مشکی با نوار های آبی قابل مشاهده است؛ اما دیواره خارجی لوله کاروگیت به شکل مارپیچ و حلقه های پشت سر هم بوده و دیواره داخلی آن صاف و صیقلی می باشد، رنگ سطح بیرونی این لوله مشکی و سطح داخلی این لوله ها به رنگ زرد و آبی می باشد.
  2. لوله های پلی اتیلن دارای مزایایی چون: مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر پوسیدگی، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر زمین لرزه می باشند؛ اما لوله های کاروگیت از مزایایی مانند: تنوع سایز، نصب آسان، وزن سبک، طول عمر بالای ۵۰ سال، مقاومت بالا در برابر فشار و مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی بر خوردار هستند.
  3. لوله های پلی اتیلن از نظر قیمت، قیمت بالاتری نسبت به لوله های کاروگیت دارند، که این موضوع کمی تعجب برانگیز است.
  4. لوله های پلی اتیلن اغلب تک جداره تولید می شوند که نوع تک جداره این لوله، در برابر فشار داخلی مقاوم است؛ اما لوله های کاروگیت از نظر فشار بیرونی مقاومت خوبی دارند.
  5. لوله های پلی اتیلن از ویژگی هایی مانند: مقاومت دربرابر سایش وضربه، مقاومت در برابر فشار، انعطاف پذیری و قابل تعمیر بودن برخوردار است؛ اما لوله های کاروگیت از ویژگی هایی چون: مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر فشار بیرونی، وزن کم، نصب آسان، مقاومت در برابر اشعه خورشید برخوردار هستند.

لوله کاروگیت

سایز لوله کاروگیت

قسمت عمده ای از بدنه لوله های کاروگیت در تماس با خاک قرار دارند؛ زیرا این محصول کاربرد فراوانی در ساخت و ساز شهر سازی دارند، به همین علت لوله های کارگیت در سایز های متنوعی تولید می شوند، که با توجه به نوع پروژه از این لوله ها با سایز متناسب استفاده می شود.

سایز بندی لوله های کاروگیت به شرح زیر می باشد:

  • سایز 200 لوله کاروگیت: سایز 200 این لوله دارای قطر داخلی 200 میلی متر و قطر خارجی 233 میلی متر می باشد که به آن لوله 8 اینچ گفته می شود؛ که برای آبرو های کوچک، انتقال فاضلاب و پساب های مسکونی و صنعتی استفاده می شود.
  • سایز 250 لوله کاروگیت: سایز 250 این لوله دارای قطر داخلی 250 میلی متر و قطر خارجی 291 میلی متر است که به آن لوله 10 اینچ گفته می شود؛ که در شبکه فاضلاب شهری، سیستم جمع آوری آب های سطحی و لوله های بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سایز 315 لوله کاروگیت: این سایز از لوله کاروگیت دارای قطر داخلی 315 میلی متر و قطر خارجی 367 میلی متر می باشد، که به نام لوله 12 اینچ شاخته می شود؛ این سایز برای هدایت سیالات و انتقال پساب های واحد های مسکونی و صنعتی استفاده می شود.
  • سایز 400 لوله کاروگیت: سایز 400 این لوله دارای قطر داخلی 400 میلی متری و قطر خارجی 468 میلی متر است که به نام لوله 16 اینچ شناخته می شود؛ کاربرد این سایز در امور کشاورزی است که آب با فشار کم، را به زمین ها انتقال می دهد.
  • سایز 500 لوله کاروگیت:این سایز لوله از قطر داخلی 500 میلی متر با قطر خارجی 584 میلی متر می باشد که این لوله ها 20 اینچ هستند؛ که در انتقال آب و فاضلاب با حجم متوسط، زهکشی زمین های کشاورزی و احداث شوتینگ زباله نقش دارد.
  • سایز 600 لوله کاروگیت: این سایز قطر داخلی 600 میلی متر و قطر خارجی 708 میلی متر دارد که به لوله های 24 اینچ شناخته شده اند؛ که در شبکه های جمع آوری فاضلاب و معابر آدم رو مخزن ها استفاده می شود.
  • سایز 700 لوله کاروگیت: این سایز قطر داخلی 700 میلی متری و قطر خارجی 827 میلی متر دارد که این لوله ها 28 اینچ هستند و کاربرد سایز700 لوله های کارگیت، در شبکه های اصلی فاضلاب و انتقال آب رودخانه می باشد‌‌.

لازم به ذکر است که برای تهیه این محصول، با توجه به نوع پروژه اجرای از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا لوله کاروگیت مناسب پروژتان را تهیه کنید.

قیمت لوله کاروگیت در تبریز

تبریز به شهر تولید کننده، لوله های کاروگیت با کیفیت معروف است؛ زیرا تولید کنندگان این محصول در تبریز از مواد اولیه مرغوب برای تولید این لوله ها استفاده می کنند.

قیمت لوله کاروگیت در تبریز به نسبت شهر های دیگر مناسب تر است؛ زیرا تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید لوله کاروگیت در این شهر فعال هستند.

برای خرید این لوله ها باید به نکاتی مانند: نوع پروژه، مکان مورد استفاده، سایز بندی و کارایی دقت کنید؛ چرا که این لوله ها باید طبق نوع پروژه اجرایی خریداری شوند، شما می توانید برای دریافت لیست قیمت لوله های کاروگیت با عرضه کنندگان این محصول تماس بگیرید.

برای تعیین قیمت این محصول عواملی مانند: برند تولید کننده، سایز، میزان عرضه و تقاضا و نرخ دلار دخالت دارند؛ که می توان گفت این لوله ها توسط تولید کنندگان زیادی تولید شده و به بازار عرضه می گردد، که هر یک قیمتی متفاوت دارند.

قیمت لوله های کاروگیت در ماه های اخیر از 550000 تومان الی 2800000 تومان می باشد که این قیمت با توجه به سایز های مختلف مطمئنا متفاوت می باشد، پس می توان گفت قیمت اعلام شده متغییر می باشد.

امروزه افراد برای سهولت در خرید از رایج ترین روش خرید استفاده می کنند که به آن خرید آنلاین یا غیر حضوری گفته می شود، شما می توانید در هر جایی محصول خود را به صورت آنلاین از فروشگاه های الکترونیکی خرید کنید که در این روش محصول مورد نظرتان را در تنوع زیاد مشاهده کرده و از قیمت های مختلف این محصول مطلع می شوید.

ناگفته نماند مجموعه ما تامین کنندگان معتبر لوله های کاروگیت در کشور هستند که این محصول را به طور مستقیم از شرکت های تولید کننده تهیه کرده و به مشتریان عرضه می کند، از طرفی این محصولات با ضمانت و خدمات پس از فروش در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

شما میتوانید از طریق شماره های موجود در این صفحه با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

تماس با ما