جستجو کردن

خرید لوله گاز پلی اتیلن به نرخ درب کارخانه

لوله گاز جز تجهیزات بسیار مهمی است که در گاز رسانی به ساختمان ها یا شهر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع لوله گاز توکار

از مهم ترین و اساسی ترین موارد در ساختمان سازی، لوله کشی گاز است که اغلب این کار به دو روش توکار و روکار انجام می شود.

لوله گاز توکار با توجه به سایز، قطر، جنس و ضخامتی که داشته انواع مختلفی را شامل می شود و تمام این موارد، مصارف لوله را تعیین می کند.

استفاده از لوله گاز با توجه به اهمیت بسیار بالای آن در صنایع مختلفی از جمله ساختمان‌ ها به وفور مشاهده می‌ شود.

برای به کار بردن لوله گاز حتماً باید تمامی نکات ایمنی را رعایت کرد و حتماً باید از لوله ‌های با کیفیت جهت جلوگیری از خسارات و خطرات استفاده نمود.

لوله ‌های توکار اغلب در صنعت استفاده می ‌شوند و در مصارف خانگی و ساختمانی استفاده از آن کمتر مشاهده می‌ شود؛ چون در صورت نشتی گاز، هزینه ‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

اغلب لوله‌ های توکار مقاومت بسیار بیشتری نسبت به سایر نمونه ‌ها دارند و همواره جهت انتقال گاز از شهری به شهر دیگر یا از پالایشگاه ‌های مختلف به پالایشگاه دیگر استفاده می‌ شود.

در واقع باید گفت که لوله کشی توکار برای مسافت ‌های طولانی مناسب است و البته به نسبت نوع لوله و نحوه استفاده از آن هم کاملاً متفاوت خواهد بود.

یکی از لوله ‌های که اغلب جهت لوله کشی توکار مورد استفاده قرار می ‌گیرد، لوله مانیسمان می‌ باشد که در کارخانه ‌های پتروشیمی، نیروگاه ‌ها، سوله‌ های صنعتی و غیره مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

لوله گاز

با توجه به اینکه این لوله ‌ها در زیر زمین قرار می ‌گیرد و دسترسی به آن ها سخت است، کیفیت لوله ‌ها و همچنین طریقه نصبشان باید به درستی انجام شود؛ در غیر این صورت خطرات و هزینه‌ های تعمیر بسیار زیادی خواهد داشت.

لوله ‌های توکار مقاومت بالایی در برابر ضربه، فرسایش، نور خورشید و رطوبت زمین دارند و در هر شرایط جوی و در هر محیطی قابل استفاده می ‌باشد.

یکی از بهترین نوع از لوله ‌هایی که برای گاز کشی توکار مورد استفاده قرار می ‌گیرد، لوله ‌های فولادی سیاه با قطر ۱ اینچ می ‌باشند.

همان طور که گفتیم لوله ‌های بدون درز مانیسمان و لوله‌ های api جز بهترین و مناسب ‌ترین لوله‌ها برای گازکشی توکار می ‌باشد.

توجه داشته باشید در گاز کشی توکار باید یک سری نکات و قوانین رعایت شود، از جمله مهم ‌ترین موارد عایق ‌بندی لوله ‌ها است.

برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، لوله‌ ها با استفاده از یک عایق مناسب مانند بنزین عایق کاری شده در نهایت روی آن با یک  نوار پوشانده شده و سپس روی لوله ‌ها ملات قرار می‌ گیرد.

لوله گاز

لوله گاز درزدار

همان طور که در بالا اشاره کردیم، لوله‌ های گاز تنوع بسیار بالایی داشته و به دو دسته لوله درزدار و بدون درز تقسیم بندی می ‌شود که این قسمت از مقاله مختص لوله گاز درزدار می ‌باشد؛ پس برای آشنایی بیشتر با این محصول پر کاربرد حتماً با ما همراه باشید.

لوله درزدار معمولاً به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می ‌گیرد که می ‌توان به لوله ‌های گاز خانگی و api اشاره داشت.

علت نامگذاری این محصول به این دلیل است که در مسیر لوله، درز های جوش مشاهده می ‌شود؛ از این رو به آن ها لوله درز جوش هم گفته می‌ شود، به این صورت که یک ورق فلزی به شکل استوانه‌ ای به روش جوش به هم متصل می ‌شود که در طول لوله، درز جوش به وضوح قابل مشاهده است.

این لوله‌ ها از لحاظ نوعی که داشته با توجه به نوع جوش و ضخامت ورق تقسیم بندی می‌ شود که می‌ توان از لحاظ جوش به درز مارپیچ و مستقیم اشاره کرد.

عموماً زمانی که از لوله‌ های درزدار در لوله کشی روکار استفاده می‌ شود، به کار بردن تجهیزات مختلف مجاز بوده و برای گازکشی توکار این کار مجاز نمی ‌باشد.

در هنگام خرید کالا حتماً باید محصول را از لحاظ وزن، ضخامت و نحوه استفاده ‌ای که داشته، آنالیز نمود و سپس آن را در محل پروژه به کار برد و همچنین به نام برند تولید کننده لوله و اطلاعات درج شده لازم روی لوله دقت داشته باشید.

لوله گاز

قیمت لوله گاز روکار

در سطح کشور تولید کنندگان و کارخانجات بسیار زیادی هستند که در زمینه تولید و عرضه لوله گاز روکار و توکار فعالیت می ‌کنند و قیمت‌ های مختلفی را برای آن در نظر گرفته اند.

در این میان قیمت لوله گاز روکار به نسبت لوله‌های مانیسمان یا بدون درز کمتر می‌ باشد و لازم است موارد مختلفی را در تعیین نرخ این محصول دخیل بدانیم.

اولین عامل تعیین کننده قیمت این محصول، اندازه و قطر لوله است؛ همچنین ضخامت و سایز لوله هم می‌ تواند از جمله موارد تاثیرگذار دیگر باشد که هر چه ضخامت و ابعاد لوله بزرگتر و بیشتر باشد، محصول هم از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

برند تولید کننده، کشور سازنده لوله‌ ها و همچنین متریالی که در تولید این قبیل از محصولات به کار رفته همگی می ‌توانند قیمت نهایی محصول را تحت تاثیر قرار دهند.

اغلب متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید این لوله ‌ها وارداتی هستند؛ بنابراین قیمت این قبیل از محصولات را تا حدود بسیار زیادی با افزایش و کاهش قیمت دلار دستخوش تغییراتی می ‌گرداند.

لوله گاز

قیمت ‌های روز آهن تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصولات دارند و با توجه به اینکه نرخ فروش آن ها با قیمت دلار تعیین می ‌شود، پس می ‌توان قیمت ارز را یکی از عوامل تاثیرگذار اصلی در تعیین نرخ انواع لوله‌ های گاز رسانی بدانیم.

مجموعه ‌ای که در حال حاضر مشاهده می ‌کنید، در کنار کیفیت بالا و قیمت پایین همواره به دلیل مشتری مداری جز شرکت ‌های محبوب در بین مشتریان است که انواع برند های معتبر لوله گاز را در مدل ‌های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار می ‌دهد.

شما خریداران گرامی هم می ‌توانید خرید عمده انواع مختلف از این محصولات را انجام دهید.

تمام استاندارد های لازم با نظارت بالا جهت تولید این لوله‌ها رعایت گردیده و شما عزیزان که در حوزه لوله کشی فعالیت می ‌کنید، به هر آنچه که نیاز داشته باشید، می‌ توانید از طریق وب سایت ما با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

لازم است ذکر کنیم که قیمت لوله‌های گاز حدوداً از متری از ۳۸ هزار تومان، الی ۲ میلیون و چهار صد هزار تومان متغیر می باشد.

تماس با ما