جستجو کردن

خرید لوله کاروگیت اسپیرال از کارخانه تولیدی

یکی از بهترین لوله ‌هایی که جهت انتقال آب شهری و فاضلاب مورد استفاده قرار می ‌گیرد، لوله کاروگیت می ‌باشد.

لوله کاروگیت چیست

در حال حاضر لوله‌ های کاروگیت جزو لوله ‌های پر استفاده در کشور به شمار می ‌روند که مصارف بسیار متعددی را شامل می‌ شود.

حال اگر این سوال برایتان پیش آمده که لوله کاروگیت چیست و چه کاربردی دارد، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا اطلاعات لازم و کامل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

این لوله ها، جز زیر مجموعه ‌های لوله ‌های پلی اتیلنی هستند که به صورت دو لایه یا همان دو جداره تولید گردیده است.

قسمت داخلی سطحی صاف و صیقلی به رنگ زرد یا آبی می ‌باشد و قسمت بیرونی آن حالت مواج به رنگ مشکی دارد که همین موج ‌دار و شیار دار بودن قسمت بیرونی مقاومت لوله را در برابر هر نوع ضربه و فشار را بالا برده است.

جالب است بدانید که این لوله ‌ها دارای دو نوع اسپیرال و لوله‌ های معمولی بوده که علت نامگذاری آن ها با توجه به نحوه تولیدشان می‌ باشد.

لوله‌ های کاروگیت اغلب جهت انتقال آب و فاضلاب، در برق کشی، آبیاری و در منهول به کار گرفته می ‌شود.

لازم است بدانید که محصول نام برده بعد از اینکه تست‌ های مقاومت روی آن انجام داده شد، استاندارد و تاییدیه ‌ها را دریافت کرده و سپس روانه بازار می ‌شود.

این تست‌ های آزمون شامل میزان چگالی لوله، مقاومت آن در برابر ضربه، حرارت، انعطاف پذیری و نوع شکل ظاهری که دارد، می ‌باشد.

لوله کاروگیت

زمانی که یک لوله از تمام آزمون‌ ها سربلند بیرون بیاید، تاییدیه ‌های لازم را دریافت می‌ نماید و این تاییدیه‌ ها نشان می ‌دهد که لوله مزایای استفاده بسیار زیادی دارد که از جمله مهم ‌ترین این مزایا می‌ توان موارد زیر را نام برد:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه
  • قابلیت استفاده از لوله در زیر زمین
  • تحمل فشار بار بالا
  • طول عمر طولانی بیش از ۵۰ الی ۱۰۰ سال
  • مقاومت در برابر اشعه نور خورشید و سایر عوامل جوی
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و قلیایی
  • داشتن سطح داخلی صیقلی و عدم ایجاد اصطکاک با سیالات
  • عدم کم شدن فشار سیالات و مواد انتقال یافته از طریق لوله
  • وزن سبک و مناسب جهت حمل و نقل راحت‌تر
  • تراکم بالای لوله‌ ها
  • ابعاد و اندازه ‌های متنوع
  • منعطف بودن و قابلیت چکش خواری مناسب
  • عدم ایجاد رسوب در قسمت داخلی لوله

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت مازندران

یکی از بهترین نوع از لوله ‌های کاروگیتی که در کشور وجود دارد، لوله کاروگیت مازندران است که با متریال با کیفیت تولید می ‌گردد.

این محصول با هدف انتقال بهتر سیالات در زمینه های مختلف با رعایت اصول و استاندارد های جهانی تولید گردیده شده است.

متریالی که در تولید این محصول به کار رفته تماماً با دستگاه‌ های خودکار و پیشرفته، ادوات با کیفیت و به روز، طبق استاندارد اروپا تولید گردیده و پس از تاییدیه مرحله نهایی، در اختیار مشتری قرار می‌ گیرد.

این محصولات با توجه به اینکه انواع مختلفی دارند، دارای قیمت ‌های گوناگونی هم می ‌باشند که در این میان لوله ‌های کاروگیت مازندران از نرخ فروش مناسبی برخوردار هستند.

ولی باید این موضوع را ذکر کرد که عوامل مختلفی مانند سایز، اندازه، قطر لوله، متریالی که در تولید محصول به کار رفته، نوع دستگاه ‌هایی که در تولید آن دخیل بوده و نوع تست و آزمون‌ های انجام شده در مرحله آخر همگی در تعیین نرخ این محصول تاثیرگذار هستند.

در این میان، باید مهم ‌ترین عامل که نوسانات ارز است را هم در تعیین قیمت لوله‌ های کاروگیت نام ببریم که این مورد در حال حاضر به شدت نرخ فروش آن ها را تحت تاثیر قرار داده و سبب افزایش یا کاهش قیمت می‌ گردد.

لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت در رشت

لازم است بدانید که فروش لوله کاروگیت در شهر های مختلفی از کشور ما از جمله شهر بزرگ رشت انجام می ‌شود.

مشتریان عزیزی که در این شهر زندگی می‌ کنند به راحتی می ‌توانند لوله کاروگیت را سفارش داده و به کار بگیرند.

تنوع، کاربرد لوله ‌ها و سایز بندی‌های مختلفشان کمک می‌ کند طبق نیازی که دارید، آن ها را خریداری کنید.

در مناطق مختلفی از کشور کارخانجات متعددی هستند که در زمینه تولید لوله‌ های کاروگیت فعالیت می‌ کنند؛ از این رو، این محصولات با برند های گوناگون وارد بازار می‌ شود ولی در این میان فقط محصولی با کیفیت است که در تولید آن بهترین و با کیفیت ‌ترین مواد استفاده شده باشد.

قطعاً با توجه به این موضوع، انتخاب و خرید لوله‌ ها دشوار خواهد بود؛ پس نیاز است که ابتدا کاربرد محصول را در نظر داشته و متناسب با این موضوع آن را در سایز و اندازه ‌های گوناگون مشاهده کرده و پس از بررسی نام کارخانه، برند تولید کننده، شماره استاندارد و غیره آن را خریداری کنید.

چنانچه شما عزیزان در شغلی فعالیت می‌ کنید که همواره نیازتان برای این محصولات بالا است، بهتر است که خرید خود را به صورت عمده انجام دهید که این گونه بسیار به صرفه ‌تر می ‌باشد.

توجه داشته باشید که تعیین نرخ لوله‌ های کاروگیت به صورت کیلویی است و یکی از مهم ترین دغدغه صنعت گران این محصول نرخ فروش آن می ‌باشد و همان طور که گفتیم، عوامل مختلفی می ‌توانند در تعیین نرخ فروش این محصول دخیل باشند.

مجموعه ‌ای که در حال حاضر مشاهده می‌ کنید، خدمات خود را به تمام نقاط کشور انجام می ‌دهد و شما عزیزان در هر شهر و هر مکانی که باشید، محصولات ما برایتان ارسال می‌ گردد فقط کافی است که وارد وب سایت اینترنتی ما شده، محصولات را از لحاظ قیمت و کیفیت و اطلاعاتی که داشته بررسی کرده و در نتیجه سفارشات خود را انجام دهید.

همچنین لازم است بگوییم که ما در این مجموعه کارشناسانی داریم که به شما کمک می‌ کنند تا خرید خود را با آگاهی بیشتر انجام دهید؛ فقط کافی است که با شماره‌ های زیر تماس گرفته و نیاز خود را با آن ها بازگو نمایید تا بهترین تصمیم گیری را انجام دهید.

قیمت فروش لوله‌ های کاروگیت در هر سایز متفاوت است و از ۹۰ هزار تومان الی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروش آن ها مشاهده شده است.

این نرخ ‌ها کاملاً تقریبی بوده و فقط جهت اطلاع رسانی برای شما سروران گرامی درج گردیده است؛ پس برای دریافت آخرین قیمت محصول و سایر اطلاعات لازم، با ما تماس بگیرید.

 

تماس با ما