جستجو کردن

خرید لوله کاروگیت کشاورزی با کمترین قیمت

لوله‌ های کاروگیت کشاورزی به دلیل وزن سبک و انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارند؛ برای زهکشی مزارع مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

مقایسه لوله کاروگیت و لوله پلیکا

لوله کاروگیت و لوله‌ پلیکا ها جزو لوله‌ هایی هستند، که امروزه کاربرد فراوانی در صنعت دارند؛ البته ناگفته نماند هر یک دارای ویژگی‌ ها و مزایای متفاوتی می باشند، که در این مقاله به مقایسه لوله کاروگیت و  لوله پلیکا می پردازیم.

  1. لوله‌ های کاروگیت از مواد پلی اتیلن ساخته می‌ شوند؛ اما لوله‌ های پلیکا از گرانول پی‌ وی‌ سی یا پودر ساخته می‌ شوند.
  2. لوله‌ های کاروگیت دارای سطح خارجی مارپیچ مانند یا شیاردار و سطح داخلی صاف و صیقلی هستند؛ اما، لوله‌ های پلیکا دارای سطح داخلی و خارجی صاف و یکدستی هستند.
  3. نمونه کاروگیتی این لوله‌ ها سطح خارجی مشکی رنگ و سطح داخلی زرد و آبی رنگ دارند؛ از طرفی لوله‌ های پلیکا به رنگ طوسی روشن تولید می شوند.
  4. برای تولید لوله‌ های کاروگیتی از مواد پلی اتیلن سخت استفاده می‌ شود، که با کمک دستگاه اکسترودر و افزودن رنگدانه ها لوله‌ های کاروگیت تولید می‌ شود؛ اما لوله‌ های پلیکا از مواد پر کننده، روان کننده، پایدار کننده، اصلاح کننده و رنگدانه تولید می‌ شوند.
  5. کاربرد اصلی نوع کاروگیتی این محصول در صنایع آب و فاضلاب می‌ باشد؛ همچنین نوع پلیکایی این محصول کاربردی چشمگیر در صنایع ساختمان سازی و انتقال آب و فاضلاب دارد.

لوله کاروگیت

  1. لوله‌ های کاروگیتی دارای ویژگی‌ هایی مانند: وزن سبک، تنوع بالا، عمر بالای 50 سال، مقاومت بالا در برابر فشار خارجی، قابلیت دفن شدن، مقاومت در برابر اشعه خورشید، مقاومت در برابر مواد اسیدی و شیمیایی خورنده می‌ باشد؛ اما لوله‌ های پلیکا دارای ویژگی‌ هایی نظیر: انعطاف پذیری، نصب آسان، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، ضریب انتقال حرارت کم، پایداری مناسب و رسوب گذاری کم می‌ باشد.
  2. در سیستم آبیاری قطره‌ ای، خطوط انتقال فاضلاب، انتقال آب باران، انتقال مواد شیمیایی، مخزن ذخیره مایعات و منهول ها از لوله های کاروگیت استفاده می‌ شود؛ همچنین از لوله پلیکا ها در سیستم‌ های هواکش ساختمان، سیستم تخلیه آب، سیستم آبیاری تحت فشار، انتقال کابل برق و مخابرات و سیستم فاضلاب شهری و ساختمانی استفاده می‌ شود.
  3. لوله‌ های کاروگیت با توجه به مزایا ی بی‌ شماری که دارد، دارای معایبی نیز می‌ باشد؛ که معایب این محصول شامل مواردی مانند: امکان خراش و بریدگی عمیق در زمان حمل و نقل و نصب، کاهش مقاومت در گذر زمان و افزایش دما، ناتوانی یافتن لوله توسط دستگاه فلزیاب، کاهش طول عمر در صورت تماس با آب‌ های کلردار و غیره می‌ باشد؛ از طرفی لوله‌ های پلیکا نیز دارای معایبی نظیر: شکستگی در برابر ضربه و فشار زیاد، تغییر حالت در مقابل حرارت زیاد، امکان شکستگی در سرمای شدید می باشد.

9.نکته بسیار مهم در لوله‌ های کاروگیت و پلیکا تفاوت قیمت آن ها می‌ باشد؛ لازم است بدانید لوله‌ های کاروگیت نسبت به لوله‌ های پلیکا قیمت بیشتری دارند.

لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت دست دوم

 لوله کاروگیت از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا تولید می‌ شود و کاربرد اساسی در انتقال مایعات با فشار قوی و با درجه حرارت بالا دارد.

لوله های کاروگیت به دلیل کیفیت بالا و تنوع بسیار بالایی که دارند معمولا به صورت دست دوم هم به فروش می رسند، که شما می توانید برای مصارف مورد نیازتان از لوله های کاروگیت دست دوم استفاده کنید.

لوله های کاروگیت دست دوم به لوله هایی گفته می شود، که در پروژه ای استفاده شده، سپس به دلیل تعویض سیستم‌ های انتقال دهنده مواد، از دسترس خارج می‌ شود؛ از این رو به فروش می‌ رسد.

همچنین امکان شکستگی، ترک و خراشیدگی در این محصولات وجود دارد؛ چرا که امکان استفاده از این محصول در شرایط سنگین وجود دارد.

لازم است بدانید که از این محصول در صنایع ساختمانی و کشاورزی استفاده می‌ شود، که برای تهیه این محصول باید به کیفیت، اندازه و شرایط استفاده از این محصول توجه داشته باشید.

این لوله ها نیز مانند: لوله های کاروگیت دست اول دارای مزایای مانند: طول عمر بالا، وزن سبک و مقاومت بالا هستند؛ از این رو می‌ توان گفت تغییری در ساختار این لوله‌ ها ایجاد نشده است پس می توان از این محصول مجدد استفاده کرد.

همچنین این محصول به دلیل استفاده در پروژه های سنگین، دارای مقاومت بالایی در برابر فشار، حرارت و شرایط آب و هوایی می باشد.

این محصول قیمت پایین تری از لوله های دست اول یا نو دارد به همین علت مصرف کنندگان می توانند برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها از این محصول در پروژه های خود استفاده کنند.

نکته بسیار مهم در استفاده از لوله های کاروگیت دست دوم، استفاده مجدد این لوله می باشد که در حفاظت از محیط زیست، نقش تاثیر گذاری دارد.

قیمت فروش لوله کاروگیت

قیمت فروش لوله های کاروگیتی به عواملی مانند: نوع و میزان مواد اولیه، کیفیت لوله و وزن لوله بستگی دارد؛ چرا که هر چه مواد اولیه با کیفیت باشد، محصول نهایی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است؛ همچنین هر چه قدر وزن محصول بالا تر باشد مواد اولیه بیشتری استفاده شده و قیمت لوله کاروگیت بیشتر می باشد.

همچنین می توان گفت نوسانات ارزی، میزان صادرات، حجم تقاضا و نوع تولید کننده از دیگر عواملی هستند که تاثیر بسزایی در تعیین قیمت لوله های کاروگیت دارند، که متفاوت بودن قیمت این محصول در بازار نیز به عوامل ذکر شده مرتبط می باشد.

باید در نظر داشته باشید با توجه به مقدار و نوع کاربرد محصول مورد نظرتان می توانید، با عرضه کنندگان این محصول در منطقه خود تماس بگیرید و لیست قیمت بروز این محصول را دریافت کنید.

قیمت تقریبی لوله های کاروگیت از 60,000 تومان الی 3,190,000 تومان می باشد؛ چرا قیمت های ذکر شده تقریبی گفته می شود؛ زیرا این محصول با توجه به وزن و کیفیت متفاوتی که دارد قیمت متغیری نیز دارد، یعنی هر چه وزن محصول بیشتر و کیفیت آن بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

رایج ترین روش خرید، خرید به صورت آنلاین می باشد که افراد می توانند محصول با کیفیتی را با قیمتی مناسب خریداری کنند، ناگفته نماند شما در این روش هیچ محدودیتی در خرید ندارید بلکه با خرید عمده از مزایای خوبی نیز بهره مند می شوید.

از طرفی مجموعه ما با عرضه لوله های کاروگیت مرغوب و با کیفیت جزو بهترین عرضه کننده این محصول در کشور شناخته شده است، که لوله هایی استاندارد و با ضمانت به مصرف کننده ارائه می دهد.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت، کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با شماره های موجود در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما