جستجو کردن

خرید لوله گاز پلی اتیلن از کارخانه اصفهان

لوله گاز پلی اتیلنی که توسط کارخانه اصفهان تولید می‌ شود جزو محصولی با کیفیت و مرغوب به شمار می آید.

چه نوع لوله گازی مورد تایید نظام مهندسی است؟

برای انتقال گاز طبیعی از لوله‌ هایی استفاده می‌ شود که به لوله‌ های گازی معروف هستند این لوله‌ ها در جنس‌ های فولادی، برنجی، مسی و پلی اتیلن تولید می شوند.

اگر برایتان این سوال پیش آمده که چه نوع لوله گازی مورد تایید نظام مهندسی است، با ما همراه باشید.

  • برای استفاده از لوله‌ هایی با جنس فولادی در لوله کشی گاز می‌ توان از نوع بدون درز و درزدار آن استفاده کرد.
  • لوله‌های گاز فولادی باید از نظر ساخت، مواد، وزن و غیره مطابق با استاندارد های EN 10255 و IGS_M_PL_001 و غیره باشد.
  • برای بکار بردن از لوله‌ های پلی اتیلن در شبکه‌ های گازرسانی شهرک‌ ها و مجتمع های مسکونی و صنعتی، باید از روش دفنی استفاده کرد.
  • زمانی که از لوله‌ های پلی اتیلن برای لوله کشی گاز به روش دفنی استفاده می‌ شود؛ باید لوله ها در کانال های حفاری شده قرار بگیرد.
  • در سیستم گازرسانی استفاده از این لوله‌ ها به روش دفنی باید به گونه‌ ای باشد که از خوردگی، لوله و اتصالات جلوگیری شود.
  • لوله‌ های پلی اتیلنی که برای گازرسانی استفاده می‌ شود؛ باید از نظر مواد، ساخت، وزن و غیره مخصوص شبکه‌ های گازرسانی ساخته شده باشد؛ همچنین باید با استاندارد IGS_M_PL_014_1 مطابقت داشته باشد.

لوله گاز

  • در شبکه‌ های گازرسانی پلی اتیلن، به هیچ عنوان استفاده از لوله‌ های پلی اتیلن در داخل ساختمان مجاز و مورد تایید نمی‌ باشد.
  • برای تغییر مسیر لوله‌ های فولادی باید از اتصالات مناسب استفاده شود و یا از روش خم شدن استفاده کرد؛ که در این روش لوله‌ ها نباید دچار شکستگی، چین خوردگی و غیره باشند؛ بلکه باید سطحی صاف و صیقلی داشته باشند.
  • برای ایجاد سطحی صاف، در خمیدگی ها باید از وسایل و روش‌ های مخصوص خم کاری استفاده کرد و خمیدگی که در لوله‌ ها ایجاد می‌ شود نباید بیشتر از ۹۰ درجه باشد.
  • زمانی لوله‌ های پلی اتیلن و لوله‌ های فولادی به یکدیگر متصل می‌ شوند، که از طریق اتصال رابط 1 این دو لوله به یکدیگر متصل شده باشند و طبق استاندارد مجاز می باشند.
  • برای اتصال لوله‌ های گازی پلی اتیلن باید از اتصال الکتروفیوژن استفاده کرد، با این شرط که مطابق استاندارد ملی باشد.
  • فقط به عنوان اتصال لوازم گاز سوز، از لوله‌ های مسی استفاده می‌ شود، که باید دارای فشار حداکثر یک چهارم پوند بر اینچ مربع باشد و نکته مهم حداکثر طول لوله های مسی باید 5\1 متر باشد.
  • لوله‌ های مسی برای لوله کشی روکار و توکار مناسب نمی‌ باشند.

فروش لوله گاز در اصفهان

اصفهان جزو بزرگترین تولید کنندگان لوله های گازی در ایران محسوب می شود، که شرکت‌ های زیادی در این شهر در زمینه تولید لوله گاز فعالیت دارند که با فروش لوله های گازی سالیانه سود خوبی نصیب آن ها می شود.

لوله های گازی که در اصفهان تولید می شوند به دلیل استفاده از متریال درجه یک از کیفیت بالایی برخوردارند و این مسئله موجب عرضه این محصول در بازار های داخلی و خارجی شده است.

لوله‌ های گازی تولید شده در اصفهان، از نظر سایز، ابعاد و اندازه بسیار متنوع هستند؛ همچنین این لوله ها دارای ویژگی‌ هایی مثل: کیفیت بالا، مقاومت در برابر خوردگی و انعطاف پذیری هستند؛ که این ویژگی ها تاثیر بسزایی در میزان فروش این محصول دارند.

تولید کنندگان این محصول در اصفهان توانسته اند؛ از تولید لوله های گازی با کیفیت بالا در بازار های خارجی و سطح جهان با تولید کنندگان بزرگ این محصول وارد رقابت شوند؛ چرا که لوله های گازی تولید شده در اصفهان از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و در بازار خارجی نیز عرضه می گردد و جزو محصولات صادر کننده محسوب می شود.

از لوله های گازی در بازار های خارجی و جهانی استقبال فراوانی می شود؛ چرا که این محصول از کیفیت بالا، مقاومت در برابر ضربه، عدم آلودگی به گاز و غیره برخوردار است؛ از این رو می توان گفت این لوله ها تحول عظیمی را سیستم های گاز رسانی ایجاد کرده اند؛ که قسمت عمده ای از متقاضیان این محصول از منطقه خاورمیانه و خارج از کشور هستند.

قیمت لوله گاز خانگی شاخه ای

قیمت لوله گاز خانگی به صورت شاخه‌ ای به عواملی مانند: ابعاد و اندازه لوله، جنس آن، نوع تولید کننده، کیفیت مواد اولیه و غیره بستگی دارد؛ از این رو پیشنهاد می شود برای دریافت لیست قیمت لوله گاز خانگی با تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول تماس بگیرید.

در بازار لوله گاز خانگی با قیمت‌ های مختلفی عرضه می‌ شود، که علت اصلی آن تولید کنندگان داخلی و خارجی این محصول می باشد؛ بهتر است قبل از خرید با توجه به اندازه مورد نیاز، ابتدا کیفیت و قیمت مختلف این لوله ها را بررسی کنید و سپس محصول مناسب را خریداری کنید.

عواملی مانند: قیمت نفت، نرخ دلار، میزان تقاضا، میزان صادرات، برنده تولید کننده و غیره در قیمت گذاری و فروش این محصول در سطح جهان تاثیر گذار می باشد؛ از این رو به جرات می توان گفت قیمت این لوله متغیر می‌ باشد.

قیمت لوله‌ های گازی با توجه به شرکت‌ های تولید کننده یا برند تولید کننده، همچنین تولید کنندگان داخلی و خارجی متفاوت می‌ باشد؛ شایان به ذکر است که ویژگی‌ های فنی و کاربردی نیز نقش مهمی در قیمت لوله های گازی دارد.

در چند ماهه اخیر لوله های گازی با قیمت 30,000 تومان تا 40,000 تومان در بازار عرضه می شود که باید توجه داشته باشید، این لوله ها از سایز 20 تا 315 موجود می باشد که با توجه به ابعاد و اندازه لوله، قیمت اصلی آن مشخص می شود؛ پس می توان گفت قیمت اعلام شده

تقریبی می باشد.

از نکات مهم در مورد قیمت لوله های گازی باید بدانید هر چه سایز، اندازه و ضخامت لوله بزرگ تر می شود، قیمت لوله نیز بیشتر می شود؛ زیرا از مواد اولیه بیشتری برای تولید این محصول استفاده می شود.

لوله گاز

یکی از آسان ترین روش برای خرید این محصول، خرید به روش مستقیم می باشد که شما می توانید در کنار مراجعه به مراکز معتبر از شرکت های تولیدی و توزیعی این محصول را تهیه کنید؛ از این رو این شرکت ها به شما به عنوان مشتری عمده، لوله های گازی را عرضه می کنند که، در صورت خرید عمده می توانید این لوله ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

شما می توانید از روشی دیگر نیز این محصول را خریداری کنید که به آن روش غیر مستقیم یا اینترنتی نیز گفته می شود؛ همچنین شما می توانید با مراجعه به وب سایت های فروشگاهی به صورت آنلاین یا غیر مستقیم این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید.

مجموعه ما نیز یکی از فروشگاه های اینترنتی می باشد که با توجه به نیاز مصرف کننده، لوله های گازی را با کیفیتی بالا، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

برای مشاوره و خرید این محصول می توانید با مشاوران فروش ما از طریق شماره های درج شده در تماس باشید.

تماس با ما