جستجو کردن

فروش لوله پولیکا فاضلابی در غرب تهران

لوله پولیکا فاضلابی نوعی از لوله پولیکا نیمه قوی می باشد که با اندازه های مختلفی در غرب تهران عرضه می شود.

سایز لوله پولیکا ظرفشویی

لوله پولیکا ظرفشویی به لوله‌ هایی گفته می شود که برای دفع آب مصرفی و مواد نیمه جامد که بوی بدی نیز دارد، در زیر زمین استفاده می‌ شود که در سایز های مختلفی تولید و عرضه می‌ شود.

لوله پولیکا ظرفشویی نوعی از لوله پولیکا فاضلابی به شمار می‌ آید که در سایز های 10 تا 125 تولید می‌ شود، که هر یک کاربردی متفاوت دارند.

  • سایز 10: سایز 10 لوله پولیکا ها در کف توالت‌ های ایرانی استفاده می‌ شود، معمولاً در توالت‌ های ایرانی برای خروج مواد دفعی از لوله سایز 10 استفاده می‌ شود.

همچنین از سایز 10 لوله‌ های پولیکا در کف توالت‌ های فرهنگی نیز استفاده می‌ شود که برای خارج شدن مواد دفعی در کاسه توالت‌ های فرنگی از این لوله استفاده می‌ شود؛ اما با این تفاوت که در این اتصال به شتر گلویی نیازی ندارد.

  • سایز 63 یا 75: از سایز 63 یا 75 این لوله‌ ها استفاده گسترده‌ ای می‌ شود که در ادامه ارائه داده می‌ شود.

○ از این سایز برای لوله کشی روشویی بکار برده می‌ شود که به صورت توکار، در دیوار و یا کف سرویس بهداشتی نصب می‌ شود.

○ همچنین برای دفع آب مصرفی حمام در کف حمام به عنوان کف شویی نصب می‌ شود.

لوله پولیکا

○ در بعضی از توالت های ایرانی و فرنگی در کف سرویس بهداشتی برای راحت‌ تر خارج شدن مواد دفعی، از این سایز لوله استفاده می شود.

○ در آشپزخانه نیز برای نصب کف شوی از این لوله استفاده می‌ شود؛ چرا که گاهی وقت‌ ها نیاز به شستشوی آشپزخانه می‌ باشد.

○ این سایز از لوله پولیکا جزو پرکاربرد ترین لوله مورد استفاده در سینک آشپزخانه به شمار می آید؛ چرا که از این لوله برای دفع مایعات و مواد نیمه جامد یا پسماند های غذایی در دیوار و کف آشپزخانه در زیر زمین استفاده می‌ شود.

○ همچنین آب مورد استفاده ماشین لباسشویی و ظرفشویی را، به سمت فاضلاب‌ های اصلی هدایت می‌ کند که این لوله‌ ها در دیوار نصب می‌ شود.

○ در خارج از کشور از سایز ذکر شده لوله پولیکا ها در کف شوی لاندری و رخت شوی خانه‌ ها در کف یا داخل دیواره‌ ها استفاده می‌ شود.

  • سایز 63 تا 125: از سایز 63 تا 125 این لوله‌ ها کاربرد بسیار گسترده‌ ای در فاضلاب ساختمان دارند.

برای مثال، در پارکینگ، پشت بام، زیرزمین، حیاط خلوت، تراس و بالکن به عنوان کف شوی در کف به صورت زیرزمینی استفاده می‌ شود.

پس به جرات می‌ توان گفت لوله پولیکا های فاضلابی کاربرد وسیعی در صنعت ساختمان سازی دارند؛ همچنین نقش بسزایی در دفع مواد دفعی پسماند و گاز های موجود در فاضلاب دارد.

لوله پلی اتیلن

بهترین لوله پولیکا برای فاضلاب

یکی از بهترین لوله‌ هایی که می‌ توان در ساختمان برای لوله کشی فاضلاب انتخاب کرد لوله پولیکا می باشد؛ چرا که این لوله ها از ویژگی‌ هایی برخوردارند که موجب کاربرد بسیار زیاد این محصول می شود.

پولیکا ها دارای خاصیت اصطکاکی در سطح لوله هستند، یعنی سطح داخلی و خارجی لوله‌ ها صاف و صیقلی می‌ باشد؛ از این رو مایعات به راحتی در لوله‌ ها حرکت کرده و از رسوب کردن مواد زائد جلوگیری می‌ کند تا لوله‌ ها دچار گرفتگی و بوی بد نشوند.

لوله‌ های پلیکا در رده لوله‌ های پلاستیکی قرار دارند، به همین علت در برخورد با مواد اسیدی و شیمیایی از نظر خوردگی دارای مقاومت بالایی هستند؛ همچنین طول عمر این لوله ها به نسبت لوله‌ های فلزی بیشتر می باشد.

این لوله‌ ها از مواد پلیمری ساخته شده‌ اند که با توجه به ساختار پلیمری این محصول باید گفته شود از وزن پایینی برخوردار هستند؛ به همین علت به راحتی از نقطه ای به نقطه دیگر جابجا می‌ شوند، همچنین به تنهایی قادر به نصب این لوله‌ ها هستید.

لوله مورد نظر در سایز های 10 تا 125 تولید و عرضه می‌ شود، که سایز بندی این محصول موجب کارایی بیشتر آن می‌ شود؛ چه بسا می‌ توان گفت کاربرد آن را دو چندان می کند.

لوله‌ های فاضلابی با توجه به مقاومت زیاد و ساختار با کیفیتی که دارند در برابر مایعات و رطوبت دچار پوسیدگی و آسیب پذیری نمی‌ شوند.

لوله‌ های پولیکا فاضلابی با توجه به وزن سبک و کاربرد گسترده آن از قیمت مناسبی نسبت به لوله‌ های فولادی برخوردار می باشد؛ این لوله‌ ها به صورت متری و شاخه‌ ای تولید می‌ شود.

با این تفاسیر می‌ توان گفت این لوله‌ ها به طور کلی از بهترین لوله‌ های قابل استفاده در فاضلاب به شمار می‌ آید، که مزایای گسترده این لوله‌ ها توجه متقاضیان و مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

قیمت لوله پولیکا فاضلاب

قیمت لوله پولیکا فاضلابی به عواملی مانند: کیفیت مواد، برند لوله، سایز لوله، وزن لوله، ضخامت لوله، مقاومت بالا و استحکام زیاد وابسته است، شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت لوله های فاضلابی با عرضه کنندگان تماس داشته باشید.

همچنین عواملی مانند: نرخ ارز جهانی، قیمت نفت، صادرات و واردات، میزان عرضه و تقاضا و قیمت مواد اولیه در قیمت گذاری این محصول بسیار موثر می باشد؛ چرا که هر یک از این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت محصولات دارد.

هم اکنون این لوله ها توسط تولید کنندگان فراوانی در کشور تولید می شود که توسط عرضه کنندگان در بازار عرضه می شود، شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه، نوع کاربرد و محل مورد استفاده لوله، لوله ای متناسب با نیازتان را از مراکز معتبر تهیه کنید.

لوله پولیکا فاضلابی هر شاخه 6 متری با قیمت 165,000 تومان الی 3,250,000 تومان به فروش می رود؛ شایان به ذکر است که این لوله ها به علت تنوع بالایی که در سایز بندی دارند از قیمت مختلفی نیز برخوردارند، که باید در نظر داشته باشید هر چه ابعاد، قطر و ضخامت لوله بیشتر شود، مقدار مواد اولیه استفاده شده در لوله نیز بیشتر می شود و در نهایت قیمت لوله نیز افزایش می یابد.

چنانچه شما قصد خرید لوله پولیکا فاضلابی را دارید می توانید از دو روش، آن را تهیه کنید.

روش اول، به صورت مستقیم به فروشگاه ها و مراکز فروش لوله های پولیکا مراجعه کنید و با توجه به مصرف خود این محصول را خریداری کنید؛ اما حتما از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شوید تا محصولی با کیفیت دریافت کنید.

روش دوم، می توانید به صورت غیر مستقیم از طریق گوگل به فروشگاه های اینترنتی دسترسی پیدا کنید و با مراجعه به وب سایت های فروشگاهی محصول مورد نظر را بدون محدودیت و با قیمتی مناسب خریداری کنید.

هم اکنون در سراسر ایران مجموعه ما از معتبر ترین عرضه کنندگان لوله پولیکا های فاضلابی شناخته شده است، که این لوله ها را با مهر تولید و نشان استاندارد به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما نیز جهت خرید و کسب اطلاعات مورد نیاز می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید که شماره درج شده در صفحه، راه ارتباطی با مشاوران می باشد.

 

تماس با ما