جستجو کردن

بازار صادرات لوله کاروگیت فاضلابی قیمت مناسب

لوله های کاروگیت فاضلابی نوعی از لوله های پلی اتیلن محسوب می شوند که در بازار و صادرات با قیمت مناسبی عرضه می شوند.

لوله کاروگیت اسپیرال صادراتی

لوله های کاروگیت اسپیرال نوع پیشرفته لوله کاروگیت هستند که با توجه به وزن بالا و هزینه‌ های بیش از اندازه لوله‌ های کاروگیت، لوله‌ های کاروگیت اسپیرال تولید شده اند و اکنون جز لوله های صادراتی به شمار می آیند؛ زیرا با بهترین متریال تولید شده اند و دارای مزایای گوناگونی هستند.

این لوله ها از لحاظ ساختاری از سه لایه ساخته شدند که هر یک کارایی و شکلی متفاوت دارند؛ برای مثال، لایه خارجی مانند حلقه های بهم چسبیده است که در ساختار آن کربن سیاه و برخی از پلیمر ها وجود دارد که به علت کاربرد فراوان در زیر زمین در برابر عوامل خارجی و محیطی از مقاومت بالایی برخوردار است‌.

لایه میانی این محصول سطح صافی دارد و حاوی مواد چسبنده بسیار قوی و منعطف می باشد که کاملاً استاندارد است و مسئولیت مقاومت لایه داخلی را بر عهده دارد.

همچنین لایه داخلی لوله‌ های اسپیرال سطحی صاف و صیقلی دارد که برای عبور مایعات بسیار مناسب است؛ چرا که سرعت جریان مایعات را بالا برده و میزان تماس سیال های اسیدی را با لایه داخلی به شدت کاهش می‌ دهد.

لوله‌ های اسپیرال به علت جنس پلی اتیلنی که دارند، نسبت به مواد خورنده مثل مایعات اسیدی و بازی موجود در خاک و مایعات انتقال دهنده از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

محصول مورد نظر با توجه به سطح خارجی شیاردار قدرت و استقامت بسیار بالایی دارد و در برابر فشار زیاد ضربات نیز مقاومت دارد؛ همچنین به دلیل ترکیبات ارگانیک، نسبت به ساییدگی مقاوم می‌ باشد.

از طرفی سطح خارجی این لوله‌ ها به دلیل دارا بودن کربن سیاه در برابر اشعه‌ های خورشید (UV) مقاوم هستند؛ همچنین سطح داخلی آن به دلیل صاف بودن، امکان ایجاد لجن و رسوب شدن پساب‌ های فاضلابی به شدت پایین است.

باید بدانید لوله‌ های کاروگیت اسپیرال برخلاف لوله‌ های کاروگیت از وزن بسیار سبکی برخوردارند؛ به همین علت برای نصب و حمل و نقل نیازی به تجهیزات و دستگاه‌ های مخصوص ندارد.

قطر نرمال و استاندارد این لوله‌ ها 800 تا 3000 میلی متر بوده و فشار کاری 16 تا 31.5 کیلو نیوتن را تحمل می کند و در پروژه‌ های عظیم برای انتقال سیالات مورد استفاده قرار می گیرد.

این لوله‌ ها با توجه به نوع کاربرد در قطر های مختلفی تولید می‌ شوند؛ همچنین لایه داخلی نیز با درخواست مصرف کننده در هر رنگی تولید می‌ شود.

لوله‌ های اسپیرال صادراتی برای تعمیر و نگهداری هزینه‌ های پایینی دارد و از هزینه‌ های جانبی بسیار پایینی برخوردار می‌ باشد و مسئله بسیار مهم این است که لوله‌ های کاروگیت اسپیرال صادراتی از قیمت مناسبی نسبت به نمونه‌ های دیگر برخوردار می‌ باشد.

لازم است بدانید لوله‌ های اسپیرالی که در بازار داخلی عرضه می‌ شود، از نظر: کیفیت، قیمت و مقاومت با لوله‌ های اسپیرال صادراتی هیچ تفاوتی ندارد.

لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت در ترکیه

ایران یکی از کشور های تولید کننده لوله کاروگیت در جهان است؛ زیرا لوله‌ های کاروگیت، با کیفیت بالا و حجم گسترده ای در این کشور تولید می شود و به سایر کشور ها از جمله ترکیه صادر شده  و به فروش می رسد.

این لوله‌ ها در ابعاد و اندازه‌ های مختلفی تولید می‌ شوند که اندازه این لوله‌ ها از 110 میلی‌ متر شروع شده و تا 1000 میلی‌ متر ادامه دارد؛ همچنین این لوله‌ ها از سایز 4 اینچ تا 40 اینچ تولید و عرضه می شوند.

لوله‌ های کاروگیت با استفاده از دستگاه‌ ها و تجهیزات فوق پیشرفته، با بهترین متریال تولید می‌ شوند؛ می‌ توان گفت مواد پی‌ وی‌ سی و پلی اتیلنی که در ساخت این لوله‌ ها استفاده می‌ شود از کیفیت بالایی برخوردار است.

کیفیت بالای لوله‌ های کاروگیت تولید شده توسط تولید کنندگان ایرانی، این محصول را کالایی صادراتی محسوب می کند؛ چرا که این لوله ها طبق استاندارد های جهانی تولید شده و با توجه به کیفیت بالا، دارای مهر تاییدیه صادرات می‌ باشد؛ در نتیجه به کشور هایی مانند ترکیه و سایر کشور ها صادر می شود.

این لوله‌ ها به دلیل حجیم بودن برای صادرات به کشور های وارد کننده از هزینه‌ های حمل و نقل بالایی برخوردار هستند؛ از طرفی کشور های وارد کننده به دلیل نداشتن تخصص و تجهیزات برای تولید این لوله ها از کشورهایی که تولید کننده هستند، وارد می‌ کنند.

بازار های ترکیه یکی از بازار های عالی برای دیده شدن و شناخته شدن محصولات ایرانی است؛ چرا که افراد زیادی برای خرید، کشور ترکیه را انتخاب می‌ کنند  به همین علت میزان فروش در این کشور بالا است.

خرید لوله کاروگیت سایز 500

سایز 500 لوله‌ های کاروگیت به منظور استفاده در آبرو های کوچک و پساب‌ های مسکونی کاربرد فراوانی دارد.

برای خرید لوله های کاروگیت باید به نکاتی مانند: ضخامت، ابعاد و اندازه، قطر، کیفیت و نوع تولید کننده توجه کنید؛ زیرا عوامل ذکر شده در تعیین قیمت این محصول دخیل می‌ باشد، برای خرید این لوله‌ ها باید با تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول تماس بگیرید تا از قیمت روز این لوله‌ ها مطلع شوید.

عواملی مانند: نرخ دلار، قیمت نفت، میزان تقاضا، صادرات و واردات، قیمت مواد اولیه و غیره در تعیین قیمت و قیمت گذاری این محصول در سطح بازار جهانی تاثیرگذار می‌ باشد؛ چرا که هر یک از این عوامل در نوسانات موجود در بازار دخیل می‌ باشد.

قیمت لوله‌ های کاروگیت در بازار متفاوت است؛ چرا که لوله‌ ها توسط تولید کنندگان مختلفی در داخل و خارج از کشور تولید می‌ شوند؛ بنابراین توسط عرضه کنندگان زیادی در بازار به فروش می‌ رسد.

این لوله ها با قیمت 60,000 تومان الی 3,000,000 تومان به فروش می رسد، که قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلف تغییر می کند؛ این عوامل به صورت مستقیم بر روی شرایط بازار تاثیر گذاشته و ایجاد نوسان می‌ کند؛ همچنین ابعاد و اندازه، ضخامت و قطر لوله نیز در قیمت تاثیر گذار است؛ پس می‌ توان گفت قیمت ذکر شده متغیر می‌ باشد.

برای خرید این لوله‌ ها می توانید به مراکز معتبر عرضه کننده این محصول در سراسر ایران به صورت حضوری مراجعه کنید؛ همچنین می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه‌ های اینترنتی به صورت آنلاین این محصول را با توجه به بودجه و کاربردتان خریداری کنید، که در این روش محصول با قیمت مناسب‌ تر به مصرف کننده عرضه می‌ شود؛ زیرا در این روش هیچ دلالی وجود ندارد.

مجموعه ما یکی از مطمئن‌ ترین عرضه کنندگان لوله‌ های گاروگیت در کشور می‌ باشد؛ زیرا این محصول را با قیمتی مناسب و با بالاترین کیفیت به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

شما می توانید برای تهیه این محصول با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما