جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی درجه یک به قیمت کارخانه

مزایای زیاده لوله‌ های کاروگیت فاضلابی از نوع درجه یک، موجب صادرات گسترده این محصول، به قیمت کارخانه می شود.

مزایای لوله کاروگیت فاضلابی

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی جزو لوله‌ های پلی اتیلن محسوب می‌ شوند که از نظر ساختاری، دو لایه بوده و کاربرد گسترده ای در انتقال مایعات و به خصوص فاضلاب دارند؛ همچنین از مزایای فراوانی نیز برخوردار هستند.

در ادامه مطالب می خواهیم به مزایای لوله‌ های فاضلابی بپردازیم.

  1. انعطاف پذیری: ساختار سطح خارجی لوله‌ های کاروگیت باعث سازگاری و انعطاف پذیری این لوله‌ ها می‌ شود؛ انعطاف پذیری این لوله‌ ها بیشتر در زمان نصب اهمیت پیدا می‌ کند؛ چرا که نیاز به اتصالات را به شدت کاهش داده، همچنین هزینه نصب را نیز کاهش می‌ دهد؛ بنابراین می‌ توان گفت سرعت نصب افزایش پیدا می‌ کند.
  2. وزن سبک: این‌ لوله ها از نظر وزن بسیار سبک هستند، به همین علت جابجایی و نصب این لوله‌ ها آسان است و نصب را سریع تر می کند، یعنی در زمان کوتاه نصب می شوند؛ از طرفی در قیمت لوله‌ ها نیز تاثیرگذار است؛ چرا که قیمت لوله‌ ها وزنی محاسبه می‌ کنند.
  3. زیست محیطی: لوله‌ های کاروگیت فاضلابی نسبت به سایر نمونه‌ های مشابه مساحت کربن کمتری داشته و نیاز کمتری نیز به انرژی در تولید حمل و نصب دارند؛ همچنین لوله‌ های کاروگیت یک ماده خنثی هستند که در فرایند تولید، نصب و استفاده هیچ سمومی را در محیط زیست انتشار نمی‌ کنند.

  1. طول عمر بالا: لوله‌ های کاروگیت عمر بسیار بالایی دارند که متخصصین عمر این لوله‌ ها را تا صد سال نیز تخمین زده اند؛ اما معتقدند که شرایط نیز در عمر این لوله‌ ها تاثیر دارد، به همین علت برای نگهداری این لوله‌ ها، محیط‌ هایی به دور از تابش مستقیم خورشید و جریان داشتن هوا در داخل لوله‌ ها پیشنهاد می شود؛ از طرفی نگهداری لوله‌ های کاروگیت در طولانی مدت زیر نور آفتاب، کیفیت آن را کاهش می دهد.
  2. مقاومت در برابر مواد شیمیایی: لوله‌ های دو جداره کاروگیت یکی از محصولات پتروشیمی می باشد که از واکنش پذیری کمتری نسبت به مواد شیمیایی برخوردار است و به شدت در برابر اسید های رقیق، الکل، بنزین و غیره مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود؛ اما باید بدانید در برابر اسید های اکسید، هیدروکربن‌ های کلردار و مواد شوینده مقاوم نیستند و علاوه بر تنش‌ های داخلی، مکانیکی و ساختاری، دچار ترک خوردگی می‌ شوند.
  3. تعمیر و نگهداری آسان: جنس و ساختار لوله‌ های کاروگیت به گونه‌ ای است که این لوله‌ ها دچار پوسته پوسته شدن، انجماد و تغییرات شیمیایی نمی‌ شوند، به همین علت نیازی به تعمیر و نگهداری منظم ندارد؛ اما برای بهبود کارایی بهتر است گاهی اوقات سطح لوله‌ ها را شستشو داده شود.
  4. اتصال آسان: اتصال این لوله‌ ها از طریق روش‌ های مختلفی صورت می گیرد، که این اتصالات شامل: جوشکاری پلی اتیلنی، الکتروفیوژن و اتصال مکانیکی می باشد؛ نوع روش اتصال به شرایط و سرعت عملیات بستگی دارد؛ باید در نظر داشته باشید، لوله های کوچک تا سایز 1000 با اتصالات نر و ماده به یکدیگر متصل می‌ شوند؛ همچنین سایز هایی با قطر بالای یک متر از طریق جوش لب به لب به یکدیگر متصل می‌ شوند.

لوله کاروگیت

 قیمت لوله کاروگیت 1402

قیمت لوله‌ های کاروگیت در سال 1402 تحت عوامل متعددی تعیین می گردد که این عوامل شامل: مواد اولیه، ابعاد و اندازه، متراژ لوله، برند تولید کننده و غیره می‌ باشد، که در مطالب پایین این عوامل را مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

  • مواد اولیه

قیمت لوله‌ ها به ویژه لوله‌ های کاروگیت بر اساس کیفیت مواد اولیه تعیین می‌ شود؛ زیرا کیفیت محصول نهایی نیز به نوع مواد اولیه وابسته است؛ یعنی هرچه مواد اولیه لوله، با کیفیت باشد در نتیجه لوله تولید شده نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد؛ لازم به ذکر است که مواد اولیه با کیفیت از قیمت بالا تری نسبت به مواد اولیه درجه 2 دارد.

  • ابعاد و اندازه

این لوله ها در ابعاد و اندازه‌ های مختلفی تولید می‌ شوند که قطر و ضخامت هر یک با یکدیگر متفاوت است، به همین علت می‌ توان گفت مقدار مصرف مواد اولیه در هر لوله، متفاوت است؛ از این رو می توان گفت هر چه مقدار مواد اولیه استفاده شده در هر لوله بیشتر باشد قیمت آن نیز به مراتب بیشتر می‌ باشد؛ پس این مسئله نشان دهنده این است که ابعاد و اندازه نیز به طور مستقیم بر روی قیمت محصول تاثیر گذار است.

  • برند تولید کننده

لوله‌ های کاروگیت توسط برند های داخلی و خارجی تولید می‌ شود که برند های خارجی از قیمت بالاتری نسبت به برند های ایرانی برخوردار هستند، که این نشان دهنده کیفیت بالاتر برند های خارجی نمی‌ باشد؛ چرا که برند های خارجی به دلیل هزینه حمل و نقل بیشتر قیمت محصولاتشان نیز بیشتر می‌ باشد؛ اما باید بدانید که برند های تولید کننده داخلی کیفیت بیشتری نسبت به برند های خارجی دارند.

همچنین باید بدانید علاوه بر عوامل ذکر شده عوامل‌ های دیگری نیز وجود دارد، که تاثیر مستقیم و بسزایی در قیمت لوله‌ های کاروگیت دارند.

لوله کاروگیت

عرضه مستقیم لوله کاروگیت

با توجه به کاربرد گسترده لوله‌ های کاروگیت در صنایع آب و فاضلاب، این لوله ها در بازار به صورت مستقیم به غیر مستقیم عرضه می‌ شوند.

عرضه این محصول از طریق روش‌ های غیر مستقیم صورت می گیرد؛ یعنی شما می‌ توانید با مراجعه به بازار های سنتی از طریق فروشگاه‌ های عرضه کننده لوله‌ های کاروگیت اصل، این محصول را خریداری کنید.

همچنین می‌ توانید از طریق روش‌ های مستقیم با مراجعه به بازار های الکترونیکی این محصول را خریداری کنید؛ یعنی شما می توانید در هر جایی، با داشتن اینترنت به وب سایت‌ های فروش لوله‌ های کاروگیت دسترسی داشته باشید تا بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

لوله‌ های کاروگیت در بازار با قیمت شصت هزار تومان (60,000) تا سه میلیون تومان (3,000,000)  به فروش می‌ رسد، که قیمت ذکر شده متغیر می باشد؛ چرا که عوامل متعددی وجود دارد که قیمت لوله‌ ها را تغییر می دهد؛ برای مثال قیمت ارز، قیمت مواد اولیه، میزان تقاضا، مقدار صادرات و واردات، ابعاد و اندازه، ضخامت، متراژ و غیره جزو عوامل تغییر دهنده قیمت لوله‌ های کاروگیت به حساب می‌ آیند.

مجموعه ما جزو برترین عرضه کننده، لوله‌ های کاروگیت در داخل کشور شناخته شده است که با عرضه مستقیم این لوله‌ ها، قدرت خرید مصرف کننده را افزایش می‌ دهد؛ چرا که این محصولات را با قیمت بسیار مناسب و ارزان به صورت مستقیم عرضه می کند.

شما نیز می‌ توانید از طریق وب سایت و شماره‌ های درج شده در صفحه، لوله‌ های کاروگیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

تماس با ما