جستجو کردن

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن در مشهد و قم

در مشهد و قم کارخانجات زیادی در جهت تولید لوله پلی اتیلن فعال هستند که این محصول را در سایز های مختلفی تولید می‌ کنند.

واحد اندازه گیری لوله پلی اتیلن

واحد اندازه‌ گیری لوله‌ های پلی اتیلن از نظر سازمان بین المللی، استاندارد متریک می‌ باشد، بنابراین، اندازه‌ گیری داخلی و خارجی لوله پلی اتیلن به صورت طول، قطر یا قطر داخلی و ضخامت دیواره با واحد های متریک انجام می‌ شود.

همچنین همه لوله‌ ها، اتصالات، شیر ها و اجزایی که در سیستم لوله کشی استفاده می‌ شوند، بر حسب واحد متریک اندازه‌ گیری می‌ شوند.

معمولاً قطر داخلی و خارجی لوله‌ های پلی اتیلن به سانتیمتر (سانتی‌ متر) اندازه گیری می‌ شود؛ مثلاً قطر داخلی و خارجی لوله ممکن است به صورت 20 میلیمتر (mm) یا 50 میلیمتر (mm) اعلام شود.

در مورد طول لوله، نیز معمولاً از واحد متر (متر) استفاده می‌ شود؛ مثلاً طول لوله ممکن است به صورت 1 متر (m) یا 3 متر (m) مشخص شود.

در نتیجه، واحد های متر و سانتی متر برای اندازه‌ گیری لوله‌ های پلی اتیلن استفاده می‌ شوند.

لوله‌ های پلی اتیلن و اتصالات آن بر حسب میلی متر نیز اندازه‌ گیری می‌ شوند، که برای اندازه‌ گیری سایز لوله ها از واحد میلی متر استفاده می شود.

برای محاسبه قطر لوله پلی اتیلن معمولاً از واحد میلیمتر (میلی متر) برای اندازه‌ گیری استفاده می‌ شود و در بسیاری از موارد، اندازه قطر لوله به صورت داخلی و خارجی مشخص می‌ شود؛ برای مثال، یک لوله پلی اتیلن ممکن است دارای قطر داخلی 20 میلیمتر و قطر خارجی 25 میلیمتر باشد.

در اینجا، قطر داخلی و خارجی لوله به واحد میلی متر اعلام شده است، با این حال، در محاسبات و تبدیل واحد ها می‌ توان از واحد سانتیمتر (سانتی‌متر) نیز استفاده کرد.

واحد اندازه‌گیری معمول برای طول لوله پلی اتیلن متر (m) است؛ بنابراین، طول لوله به صورت اعداد اعشاری یا عدد صحیح به واحد متر اعلام می‌ شود؛ به عنوان مثال، طول لوله ممکن است 1 (m) متر، 2,5 ( m) متر باشد.

در برخی موارد، ممکن است طول لوله نیز به واحد کیلومتر (km) اعلام شود، به ویژه در صورتی که طول لوله بسیار بزرگ باشد.

بنابراین، واحد اندازه‌گیری استاندارد برای طول لوله پلی اتیلن متر است.

همچنین برای اندازه‌ گیری این لوله‌ ها بر اساس سایز از واحد اینچ نیز استفاده می‌ شود، که در بازار به جای کلمه اینچ، از کلمه نمره نیز استفاده می‌کنند؛ برای مثال لوله های سایز 20 ، (0/5) ½ اینچ بوده و به آن نمره 2 نیز گفته می شود.

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن گرید a

لوله های پلی اتیلن به لوله هایی گفته می شود که از جنس پلیمر بوده و با درصد کمی از ناخالصی تولید می‌ شوند، که این لوله‌ ها با گرید های مختلفی تولید می‌ شوند، که لوله پلی اتیلن گرید a از نوع با کیفیت این محصول به شمار می آید.

لوله‌ های پلی اتیلن گرید a، لوله‌ هایی هستند، که از کیفیت بالای برخوردار بوده و هیچ گونه ناخالصی و ضایعاتی در آن ها وجود ندارد؛ به همین علت به آن ها لوله های درجه یک نیز گفته می شود.

این لوله‌ ها از نوعی پلاستیک حرارت یافته یا ترموپلاست ساخته شدند، که این محصول از چگالی بالا و میزان خلوص بالایی برخوردار است.

میزان خلوص بالای این محصول نقش بسزایی در صافی و نرمی سطح این لوله ها دارد؛ چرا که هر چه ناخالصی و ضایعات در لوله کمتر باشد سطح لوله نیز صاف تر است.

لوله پلی اتیلن گرید a با توجه به کیفیت بالایی که دارد، دارای ضخامت یکنواخت و استاندارد می باشد.

وزن و چگالی لوله های درجه یک به نسبت سایر نمونه های مشابه بیشتر است؛ برای مثال وزن یک متر از لوله های درجه یک که از کیفیت بالایی برخوردار است را اندازه گیری کنید، سپس وزن لوله مشابه را نیز اندازه بگیرید.

این لوله ها با توجه به کیفیت بالا و نداشتن ناخالصی در برابر فشار، تغییرات دما و خمش دچار آسیب کمتری می شوند: یعنی ترک و شکستگی در سطح این لوله ها کمتر اتفاق می افتد.

از این محصول می‌ توان در آب و خاک استفاده کرد که در صورت استفاده صحیح، طول عمر بالای ۸۰ سال دارد؛ همچنین این لوله دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی تولید می شود.

قیمت این لوله‌ ها نیز نسبت به سایر گرید های لوله‌ های پلی اتیلن بیشتر می‌ باشد؛ چرا که میزان ناخالصی در این لوله ها صفر است.

قیمت لوله پلی اتیلن ضایعاتی

قیمت لوله پلی اتیلن ضایعاتی نسبت به سایر لوله های پلی اتیلن پایین تر است؛ زیرا از مواد ضایعاتی برای ساخت این لوله ها استفاده شده است.

قیمت لوله های ضایعاتی به عواملی مانند: کیفیت لوله، سایز، وزن ،ضخامت و میزان فشار بار وابسته است؛ بهتر است برای دریافت لیست قیمت با عرضه کنندگان این محصول تماس بگیرید.

با توجه به عواملی که در بالا ذکر شده است عوامل های دیگری مانند: نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضا و برند تولید کننده، هزینه های جانبی و غیره وجود دارد، که در قیمت گذاری و تعیین قیمت لوله های پلی اتیلن نقش مهمی دارند.

این لوله ها توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند؛ بنابراین می توان گفت قیمت این محصول در بازار های داخلی و خارجی متفاوت می باشد.

اگر شما قصد خرید لوله‌ های ضایعاتی را دارید، باید به برند یا نام کارخانه تولید کننده، تاریخ تولید و شماره خط تولید این لوله ها دقت کنید و همچنین اتصالات مخصوص همان لوله را تهیه کنید.

لوله پلی اتیلن

لازم است بدانید که این لوله ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند، که قیمت تقریبی این محصول در بازار 12,000 تومان می باشد.

به شما توصیه می شود، لوله های پلی اتیلن ضایعاتی را با مراجعه به مراکز معتبر که یکی از توزیع کنندگان معتبر این محصول محسوب می شوند، خریداری کنید.

از سوی دیگر می توانید با مراجعه به وب سایت های فروشگاهی که یکی از تامین کنندگان اصلی این محصول به صورت غیر مستقیم هستند، محصول خود را بدون واسطه خریداری کنید.

یکی از تامین کنندگان معتبر و قابل اعتماد این محصول در کشور مجموعه ما می باشد، که در زمینه عرضه لوله های پلی اتیلن ضایعاتی فعال بوده و با کیفیت ترین لوله ها را به شما عزیزان ارائه می دهد.

برای اقدام به خرید این کالا شما می توانید با شماره های ثبت شده در این صفحه تماس بگیرید.

تماس با ما