جستجو کردن

خرید و فروش لوله پولیکا پودری در بازار آزاد

لوله پلیکای پودری در بازار داخلی و آزاد عرضه می‌ گردد؛ زیرا کیفیت این محصول توجه مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

لوله پولیکا پودری برای فاضلاب

لوله پولیکا پودری یکی از لوله های پلیمری است که از مواد اولیه با کیفیت تولید شده و برای انتقال مایعات و فاضلاب استفاده می شود.

این لوله ها برخلاف لوله های گرانولی از مواد دست اول و نو تولید می شوند که مواد اولیه این لوله ها درجه خلوص بالاتری نسبت به سایر لوله ها دارد؛ چرا که از مواد پی وی سی، پودر کربنات و غیره تولید می شوند.

لوله پولیکا های پودر نیز مانند سایر لوله ها بر اساس فاکتور هایی مانند: نوع کاربرد، میزان مقاومت و نوع اتصال دسته بندی می شوند.

لوله های پودری کاربرد بسیار زیادی در لوله کشی فاضلاب و هواکش ساختمانی، لوله کشی آب های سطحی، صنایع آب و فاضلاب، صنایع کشاورزی، صنایع دامداری، تاسیسات برقی و غیره دارند.

این لوله ها از نظر میزان تحمل فشار وارده در سه نوع فشار ضعیف، نیمه قوی و فشار قوی تولید و عرضه می شوند؛ از طرفی لوله های پودری به وسیله چسب، لوله های اورینگی و پوش فیت به یکدیگر متصل می شوند.

محصول مورد نظر در سایز های 20 الی 400 تولید می شود؛ البته ناگفته نماند این لوله ها با بهترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا و بر اساس استاندارد های جهانی تولید می شوند.

لوله پولیکا گرانول

سطح داخلی و خارجی این لوله ها صاف و یکدست می باشد که مایعات و سیالات به آسانی از آن عبور می کنند و دچار رسوب گذاری نمی شوند؛ همچنین خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالای این محصول موجب می شود تا به راحتی تغییر شکل دهد.

از سویی دیگر محصول مورد نظر قابل بازیافت بوده و از سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست برخوردار است و عمر مفید این لوله ها 100 سال است؛ زیرا از مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید، فشار، ضربه و غیره برخوردار می باشند.

لوله های پولیکا پودری در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند؛ زیرا این لوله ها از جنس پی وی سی بوده و نارسانا می باشند و در مقابل واکنش های شیمیایی نشات گرفته از اسید ها و نمک ها مقاوم هستند و دچار خوردگی نمی شوند.

همچنین این محصول با الکل ها، روغن ها و مواد نفتی واکنش پیدا نمی کند؛ چرا که از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار می باشد؛ و نکته مهم این است که وزن بسیار سبکی دارند، از این رو حمل و نقل آن ها آسان بوده و برای نصب به تجهیزات سنگین نیازی ندارند.

در نتیجه می توان گفت این لوله ها نسبت به سایر لوله های موجود در بازار از مقاومت و کیفیت بالاتری برخوردار می باشند و از هر لحاظ مورد تایید اند.

راهنمای انتخاب لوله پولیکا پودری

لوله ها و به خصوص لوله پولیکا های پودری جزو تجهیزات ضروری در صنایع ساختمان سازی، کشاورزی، آب و فاضلاب و تاسیسات برقی و مخابراتی به شمار می آیند؛ برای انتخاب مناسب این لوله ها باید به نکاتی که برای راهنمایی ذکر می شود، توجه کنید.

  • کیفیت لوله

در اولین مرحله برای شناسایی لوله پولیکا های پودری با کیفیت، باید به رنگ و ظاهر لوله توجه کنید؛ این محصول باید به رنگ خاکستری روشن باشد، همچنین باید سطحی براق صاف و صیقلی داشته باشد تا از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

  • اطلاعات تولید

برای انتخاب لوله های پودری مناسب، باید بر روی بدنه لوله اطلاعاتی مانند: نام و نام خانوادگی تولید کننده، تاریخ و شماره خط تولید و نوع مواد اولیه مورد استفاده، چاپ شده باشد؛ که این اطلاعات فقط توسط تولید کننده امکان چاپ، دارد.

  • استاندارد بودن

این لوله‌ ها در کنار داشتن اطلاعات تولید باید دارای مهر و نشان استاندارد نیز باشند، که معمولاً مهر استاندارد بر روی بدنه لوله هک شده است؛ لازم است بدانید که این مهر ها نیز فقط توسط شرکتی که این لوله را تولید می‌ کند، هک می‌ شود؛ با دارا بودن این مهر یعنی، محصول مورد نظر مطابق استاندارد تولید شده و دارای مجوز تولید می باشد.

  • برند تولید کننده

پس از موارد ذکر شده در آخرین مرحله باید به برند تولید کننده توجه کنید؛ پس از اینکه لوله دارای کیفیت مطلوب، مهر اطلاعات تولید و مهر استاندارد است؛ نکته مهم برند تولید کننده می باشد.

امروز برند های مختلفی وجود دارند که لوله‌ های پلیکا پودری را تولید می‌ کنند؛ اما همه برند ها معتبر نیستند، زمانی معتبر بودن یک برند ثابت می‌ شود که لوله مورد نظر دارای موارد ذکر شده باشد.

در نهایت نتیجه گیری می شود برای انتخاب یک لوله پلیکای پودری مناسب، این محصول باید از کیفیت مطلوب، مهر تولید، مهر استاندارد و برند تولید کننده معتبر، برخوردار باشد؛ به زبان ساده‌ تر این موارد با یکدیگر مکمل اند.

سفارش مستقیم لوله پولیکا پودری

فقط با خرید به روش مستقیم می توان لوله پولیکا های پودری را به صورت مستقیم سفارش داد که امروزه این روش یکی از پرطرفدار ترین روش برای خرید محصول مورد نظر شناخته شده است.

برای خرید و سفارش این لوله ها به صورت مستقیم باید به فروشگاه‌ های الکترونیکی که این محصول را عرضه می‌ کنند، مراجعه کنید؛  برای مراجعه به این فروشگاه‌ ها باید از طریق گوگل اقدام کنید تا به وب سایت‌ های اینترنتی و آنلاین دسترسی پیدا کنید؛ سپس می‌ توانید بدون محدودیت، خرید خود را انجام دهید.

لازم است بدانید، در این روش از خرید به فروشگاه‌ های زیادی در سراسر کشور دسترسی پیدا می‌ کنید و می‌ توانید با مقایسه کیفیت و قیمت محصول مورد نظر را خریداری کنید؛ نکته بسیار مهم این است که قیمت این لوله‌ ها در این فروشگاه‌ ها به نسبت فروشگاه‌ های حضوری مناسب تر است.

قیمت لوله پلیکای پودری بر اساس عواملی مانند: قیمت ارز جهانی، قیمت مواد اولیه، برند تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا، هزینه‌ های حمل و نقل و غیره تعیین می‌ گردد؛ عوامل ذکر شده نه تنها بر روی قیمت این لوله‌ ها تاثیرگذار است، بلکه بر روی قیمت تمامی محصولات در سطح بازار جهانی موثر می باشد؛ یعنی‌ می توان گفت، بین این عوامل و قیمت محصولات رابطه‌ ی مستقیمی وجود دارد؛ چرا که با افزایش و کاهش هر یک از این عوامل قیمت محصول مورد نظر نیز نوسان پیدا می کند.

قیمت این محصول در سطح بازار از کیلویی 26,000 تومان تا 37,000 تومان می باشد، که هر چه سایز این لوله ها بزرگ تر شود، به مراتب قیمت لوله نیز افزایش می یابد.

یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت‌ هایی که لوله پولیکا های پودری را در داخل کشور عرضه می‌ کند، مجموعه ما می باشد؛ که بدون محدودیت این محصول را به صورت مستقیم به مصرف کننده ارائه می‌ دهد؛ لازم است بدانید برای سفارش‌ های عمده مزایایی نیز در نظر گرفته شده است.

شما می توانید با کمک وب سایت ما و شماره های موجود در صفحه از مزایای خرید عمده برخوردار شوید.

 

تماس با ما