جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی با ابعاد مختلف

لوله های کاروگیت با توجه به کیفیت و مزایایی که دارند به عنوان محصول صادراتی در ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند.

 لوله کاروگیت برای انتقال گاز شهری

لوله‌ های کاروگیت، لوله‌ هایی هستند که از جنس پلی اتیلن و به صورت دوجداره تولید می‌ شوند؛ که به علت ویژگی کاربردی بسیار بالا به عنوان لوله‌ های انتقال دهنده گاز شهری مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

لوله‌ های کاروگیت سطح خارجی شیار دار و مارپیچ مانندی دارند و سطح داخلی آن ها صاف و صیقلی است؛ که به این لوله‌ ها، لوله‌ های خرطومی نیز گفته می‌ شود.

به علت صاف بودن سطح داخلی این لوله ها از مقاومت عبوری کمتری برخوردار هستند یا می توان گفت مقاومت عبوری را در این لوله ها به حداقل می رساند؛ همچنین موجب اصطکاک نیز می‌ شود؛ اما اگر سطح داخلی دارای ناصافی و زبری باشد، نه تنها باعث بروز اصطکاک می‌ شود بلکه باعث ایجاد گرما و شکست لوله نیز خواهد شد.

زمانی که سیالات در داخل لوله‌ ها در جریان اند، دارای فشار بار داخلی نیستند، اما سطح بیرونی تمامی فشار های وارده را تحمل می‌ کند؛ چرا که به صورت زیر زمینی استفاده می شود؛ همچنین لوله‌ های کاروگیت از سایز 110 تا 1000 تولید می‌ شود که هر یک کاربردی متفاوت دارند؛ برای مثال سایز 125 لوله های کاروگیت برای انتقال گاز بسیار مناسب اند.

لوله‌ های گاز رسانی در دو نوع معمولی و اسپیرال تولید می‌ شوند که نوع تولید هر یک متفاوت است؛ از این رو، از لوله کاروگیت اسپیرال برای انتقال گاز شهری استفاده می‌ شود که از مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و خورنده برخوردار است.

از آنجایی که این لوله ها از پلی اتیلن سخت با چگالی بالا تولید می‌ شوند، در برابر مواد شیمیایی و گازهای خورنده مقاوم هستند و واکنش پذیری کمتری نیز دارد؛ البته طول عمر این لوله‌ ها بالا بوده و قابل بازیافت هستند.

لوله‌ های کاروگیت وزن کمی دارد؛ زیرا از مواد پلی اتیلن کمتری در این لوله‌ ها استفاده شده است؛ بنابراین می توان گفت از قیمت پایین‌ تری نیز برخوردار می‌ باشند؛ لازم است بدانید این لوله‌ ها از طریق جوش الکتروفیوژن به یکدیگر متصل می‌ شوند، همچنین به وسیله فلنچی و رابط‌ های پلی اتیلن نیز اتصال در این لوله ها صورت می گیرد.

این لوله‌ ها به علت مقاومت و استحکام بالایی که دارند در برابر لرزش و ارتعاش مقاوم هستند؛ همچنین در برابر فشار های زیر زمینی و رانش زمین دارای مقاومت خوبی هستند.

لوله‌ های انتقال دهنده گاز از استحکام بالایی در برابر نور خورشید برخوردار هستند؛ از طرفی نیز در برابر سایش، خوردگی، پوسیدگی و جذب آب مقاومت خوبی دارند و دارای طول عمر بالای 50 سال هستند؛ به همین علت در بسیاری از کشور ها به ویژه کشور ایران برای انتقال گاز شهری و روستایی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی به طور مستقیم به قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید و ساخت این لوله‌ ها مرتبط می‌ باشد.ش

همانطور که در مطالب بالا گفته شده است این لوله‌ ها از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا تولید می‌ شود که با افزایش قیمت مواد اولیه همچون پلی اتیلن  موجب افزایش قیمت لوله‌ های کاروگیت فاضلابی نیز می‌ شود.

همچنین هزینه‌ های فرایند تولید که شامل: هزینه‌ های تجهیزات تولیدی، هزینه نیروی کار، حمل و نقل و سایر هزینه مرتبط به فرایند تولید هستند نیز تاثیر بسزایی در قیمت لوله‌ های فاضلابی دارند.

شرایط جوی و جغرافیایی که شامل آب و هوا، دما و رطوبت است نیز در تولید، حمل و نقل و نگهداری محصول تاثیرگذار است؛ از این رو می توان گفت بر قیمت محصول نیز موثر است.

نوسانات عرض و قیمت دلار نیز می تواند در تعیین نرخ فروش لوله‌ های کاروگیت فاضلابی موثر باشد؛ چرا که با افزایش نرخ دلار، این محصول نیز دچار افزایش قیمت می‌ شود؛ همچنین افزایش مالیات، میزان صادرات و واردات، قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می دهد.

برند تولید کننده این لوله ها از عواملی می باشد که در قیمت لوله‌ های کاروگیت دخیل است؛ یعنی لوله‌ هایی که توسط برند های داخلی تولید می‌ شوند نسبت به لوله‌ هایی که توسط برند های خارجی تولید می‌ شوند، قیمت کمتری دارند؛ پس می‌ توان گفت برند تولید کننده لوله ها در تعیین قیمت آن ها موثر است.

هزینه حمل و نقل نیز تاثیر چشمگیری در قیمت این محصول دارد؛ چرا که هزینه حمل و نقل محصولات داخلی به مراتب کمتر از هزینه حمل و نقل محصولات خارجی می‌ باشد؛ پس می توان گفت قیمت لوله های کاروگیت فاضلابی که در داخل کشور تولید می شود مناسب تر است؛ لازم است بدانید هزینه حمل و نقل در قسمتی از، قیمت این لوله ها دخیل است.

خط تولید لوله کاروگیت

در خط تولید لوله‌ های کاروگیت از دستگاه‌ ها و تجهیزات جداگانه استفاده می‌ شود؛ این دستگاه‌ ها به صورت جداگانه و با هماهنگی بالا به بهترین شکل لوله‌ های کاروگیت را تولید می‌ کنند.

در خطوط تولید این لوله‌ ها، از دو دستگاه اکسترودر استفاده می‌ شود که باید هر دو، هم مدل و قوی باشند؛ یکی از آنها لایه خارجی و دیگری لایه داخلی این لوله‌ ها را تولید می‌ کند؛ لازم است بدانید که مواد هر یک از دستگاه‌ ها به صورت جداگانه ریخته شده و مواد هر یک با دیگری متفاوت است.

هزینه‌ هایی شامل: هزینه مواد اولیه، هزینه حمل و نقل، نیروی انسانی و غیره در قیمت این محصول موثر بوده و باید بدانید که قیمت این محصول با عواملی مانند: قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا و میزان صادرات مشخص می‌ شود.

همچنین باید بدانید تفاوت قیمت این محصول در بازار های داخلی به علت تولید این محصول توسط تولید کنندگان مختلف می‌ باشد.

لوله کاروگیت

امروزه افراد زیادی برای خرید محصول مورد نظر به روش خرید مستقیم روی آورده‌ اند؛ چرا که اکثریت بر این باورند، این روش یکی از بهترین روش‌ های خرید است؛ زیرا متقاضیان می‌ توانند در هر مکانی به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنند و محصول را مستقیماً از عرضه کنندگان اصلی بدون واسطه خریداری کنند؛ که در این روش محصول با قیمت مناسب‌ تری در اختیار مشتری قرار می‌ گیرد.

لازم است بدانید قیمت لوله‌ های کاروگیت در بازار های داخلی از متری 12,000 تومان الی 2,450,000 تومان می باشد که با توجه به ابعاد و اندازه و سایز های مختلف این محصول با قیمتی متفاوت عرضه می‌ شود؛ پس می‌ توان گفت قیمت این محصول متغیر است.

مجموعه ما به عنوان عرضه کنندگان اصلی این محصول در ایران فعالیت دارد؛ شایان به ذکر است لوله‌ های کاروگیت را با قیمتی بسیار مناسب به صورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده عرضه می‌ کند، تا محصول با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به شما مشتریان عزیز ارائه می‌ شود.

شما می‌ توانید جهت خرید لوله‌ های کاروگیت با مشاوران ما از طریق شماره‌ های درج شده در تماس باشید و یا از طریق وب سایت مجموعه ما خریدی آسان را تجربه کنید.

تماس با ما