جستجو کردن

کارخانه تولیدی لوله پولیکا گرانول کشاورزی

کارخانه‌ های تولیدی لوله پلیکای گرانول کشاورزی، از گرانول تهیه شده از مواد پلاستیکی بازیافت شده برای تولید این لوله ها استفاده می‌ کند.

مواد اولیه لوله پولیکا گرانول

لوله پلیکا گرانول جزو پر مصرف ترین و ارزان ترین نوع لوله پولیکا می باشد که با استفاده از مواد بازیافتی همچون: ضایعات پلاستیکی و لاستیک‌ های فرسوده تولید می‌ شود، که کاربرد گسترده‌ ای در کانال هوا و جوی آب دارد.

مواد اولیه لوله پولیکا های گرانول شامل: گرانول‌ های پی‌ وی‌ سی، پر کننده‌ ها، روان کننده‌ ها، پایدار کننده‌ ها، کمک فرایند، اصلاح کننده و رنگدانه‌ ها می‌ باشد؛ در قسمت زیر مواد اولیه این لوله‌ ها به صورت کامل توضیح داده شده است.

گرانول یا PVC

برای ساخت لوله پولیکا ها از پی‌ وی‌ سی گرانول یا پودر استفاده می‌ شود، که برای تولید لوله پولیکا های گرانول، از گرانول به دست آمده از مواد بازیافتی استفاده می‌ شود: لازم است بدانید برای تولید این لوله‌ ها ضایعات پلاستیکی مانند: لاستیک فرسوده، روکش سیم و کابل و بطری‌ های پلاستیکی استفاده می‌ شود.

پر کننده‌ ها یا FILLER

برای استحکام بخشیدن به لوله پولیکا ها از پر کننده‌ ها استفاده می‌ شود؛ رایج‌ ترین پرکننده‌ هایی که نقش بسزایی در افزایش استحکام این لوله‌ ها دارند، کربنات کلسیم است؛ همچنین میزان استفاده از پرکننده‌ ها باید محاسبه شده باشد؛ چرا که استفاده بیش از حد از این مواد باعث افت کیفیت این لوله‌ ها می‌ شود.

لوله پلی اتیلن

روان کننده‌ ها یا LUBRICANT

از روان کننده‌ ها به منظور ایجاد اصطکاک و مقاومت لوله پولیکا ها استفاده می شود؛ روان کننده‌ ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند که به دو دسته، روان کننده‌ های داخلی و خارجی دسته‌ بندی می‌ شوند؛ همچنین رایج‌ ترین روان کننده‌ های داخلی شامل: الکل‌ های چرب، استارت کلسیم، اسید های استر چرب می‌ باشند: از طرفی بهترین روان کننده های خارجی نیز شامل: پلی اتیلن واکس و پارافین وکس هستند.

پایدار کننده های فرآیند یا STABILIZER

پایدار کننده‌ ها نقش بسیار مهمی در تولید این لوله‌ ها دارند؛ چرا که مدیریت دمای تخریب و دمای انجام فرآیند بر عهده پایدار کننده‌ ها می باشد و نکته بسیار جالب تاثیر گذاری پایدار کننده‌ ها در تعیین رنگ لوله هاست.

کمک فرآیند یا PROCESSING

کمک فرایند هایی که در فرایند تولید لوله پلیکای گرانول استفاده می‌ شوند؛ کوپلیمر متیل کربنات و آلکیل آکریلات هستند؛ می‌ توان از خواص این مواد به افزایش براقیت سطح، کاهش ضایعات و یکنواخت سازی سطح لوله اشاره کرد.

مواد اصلاح کننده یا IMPACT MODIFIER

پر مصرف ترین مواد های اصلاح کننده‌ ای که در فرایند تولید این لوله‌ ها استفاده می‌ شود، می توان به پلی اتیلن کلرین شده اشاره کرد؛ که باعث افزایش میزان مقاومت در برابر ضربه می شود؛ لازم به ذکر است این مواد قدرت مقاومت این لوله‌ ها را در برابر مواد شیمیایی تا حدودی دو چندان می‌ کند.

رنگدانه ها یا PIGMENT

برای رنگ‌ دار کردن و رنگ آمیزی این لوله‌ ها از رنگدانه‌ های معدنی و آلی استفاده می‌ شود که تیتانیوم دی اکسید یکی از این رنگدانه هاست که از خاصیت میکروب زدایی نیز برخوردار است.

لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پولیکا گرانول

امروز قیمت لوله پولیکا های گرانول وابسته به عوامل مختلف می باشد؛ که مواد اولیه یکی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت این محصول می‌ باشد؛ که ادامه این مقاله به عوامل موثر در قیمت لوله پولیکا های گرانول اختصاص داده می‌ شود.

مواد اولیه: مواد اولیه‌ ای که برای تولید لوله پولیکا های گرانول استفاده می‌ شود، شامل مواردی می باشد که در مطالب بالا ذکر شده است؛ باید بدانید افزایش مواد اولیه و به خصوص گرانول پی‌ وی‌ سی موجب افزایش قیمت این محصول می‌ شود؛ پس می‌ توان گفت رابطه‌ ای مستقیمی بین قیمت مواد اولیه و قیمت نهایی این لوله‌ ها وجود دارد.

عرضه و تقاضا: با افزایش میزان تقاضا و ثابت ماندن میزان عرضه، کمبود این محصول در بازار رخ می دهد؛ از این رو قیمت این محصول افزایش پیدا می کند؛ همچنین این رابطه برعکس نیز می‌ شود؛ یعنی با افزایش میزان عرضه و کاهش میزان تقاضا، افزایش این محصول در بازار رخ می دهد؛ به همین علت قیمت این محصول کاهش پیدا می‌ کند.

نرخ ارز: نوسان موجود در نرخ ارز و تغییر قیمت ارز به مراتب تاثیر مستقیمی در قیمت لوله‌ پلیکا های گرانول دارد؛ از طرفی نیز افزایش مالیات، کنترل صادرات و واردات و حتی تسهیلات مالی باعث تاثیر گذاری در قیمت این محصول می شود.

هزینه‌ ها: در فرایند تولید این لوله‌ ها هزینه‌ هایی شامل: هزینه‌ های نیروی انسانی، حمل و نقل، مواد اولیه و سایر هزینه های مربوط به تولید انجام می‌ شود، که این هزینه‌ ها در قیمت نهایی این محصول موثر است.

لازم به ذکر است که عوامل موثر در قیمت با گذشت زمان و با توجه به نیاز بازار و شرایط اقتصادی و صنعتی ممکن است تغییر کند.

لوله پلیکا

مرجع خرید لوله پولیکا گرانول

بهترین مراجع‌ هایی که می توانید برای خرید لوله پولیک‌ های گرانول اقدام کنید، فروشگاه‌ های حضوری و اینترنتی می باشد؛ برای خرید این محصول می توانید از روش مستقیم و غیر مستقیم نیز استفاده کنید که توضیحات کامل در ادامه داده می شود.

خرید مستقیم

در این روش شما به طور مستقیم به مراکز و فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر جهت خرید این محصول مراجعه می‌ کنید.

در این روش شما می‌ توانید محصول مورد نظر را از نظر کیفیت و مهر استاندارد، مهر اطلاعات تولید بررسی کنید؛ همچنین می‌ توانید برای خرید این محصول مشاوره‌ های لازم را از کاشناسان فروش دریافت کنید و از طرفی از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه ای جهت خرید برخوردار شوید.

در این روش از خرید هیچ واسطه گر و دلالی وجود ندارد و مشتری مستقیماً محصول مورد نظر را از عرضه کننده و فروشنده اصلی خریداری می‌ کند.

لازم است بدانید روش خرید مستقیم یکی از رایج‌ ترین و پرطرفدار ترین روش‌ های خرید می‌ باشد؛ که محصول را با قیمتی بسیار مناسب‌ تر، به مصرف کننده عرضه می‌ شود.

خرید غیر مستقیم

در روش غیر مستقیم محصول توسط فروشندگان غیر رسمی به مصرف کنندگان ارائه داده می‌ شود.

این روش نسبت به روش مستقیم کاملاً متفاوت است؛ چرا که در این روش برای خرید محصول باید به فروشگاه عرضه کننده این محصول مراجعه شود؛ از طرفی محصول را با قیمت بالاتر تهیه می‌ کرد؛ همچنین برای پیدا کردن محصول باید زمان و هزینه‌ های زیادی صرف شود.

لازم است بدانید در این روش ممکن است محصولاتی جعلی و غیر استاندارد به شما عرضه شود؛ بنابراین در صورت استفاده از این روش حتماً باید از فروشگاه‌ های معتبر این محصول را خریداری کنید و لوله مورد نظر را از نظر دارا بودن  مهر استاندارد، اطلاعات تولید و کیفیت مورد بررسی قرار دهید.

توصیه ما به شما این است که همیشه برای تهیه این محصول به مراکز معتبر مراجعه کنید؛ لازم به ذکر است مجموعه ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان معتبر لوله پلیکای گرانول در کشور شناخته شده است، که این محصول را با ضمانت نامه و تاییدیه استاندارد به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهد.

برای اطلاع باید بدانید قیمتی که مجموعه با برای این لوله‌ ها در نظر گرفته است متری 25/000 تومان الی 420/000 تومان می باشد.

جهت تجربه خریدی آسان و مطمئن می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه و همچنین وب سایت مجموعه اقدام کنید.

تماس با ما