جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی به کردستان عراق

لوله های کاروگیت فاضلابی از مقاومت خوبی در برابر تغییر دما برخوردار هستند؛ که این مسئله موجب صادرات این محصول به، کردستان عراق شده است.

مشخصات لوله کاروگیت فاضلابی

لوله‌ های کاروگیت لوله‌ هایی هستند که برای انتقال آب و فاضلاب و گازرسانی استفاده می شوند؛ که نوع فاضلابی این محصول با توجه به مشخصات آن کارایی بیشتری دارد.

این لوله‌ ها از مواد پلی اتیلن مرغوب و با کمک دستگاه‌ های اکسترودر قوی و یک مدل، به صورت جدا گانه و هم زمان تولید می شوند و در نهایت به یک لوله تبدیل می شوند.

از مشخصات لوله‌ های کاروگیت فاضلابی باید به  دو لایه بودن این لوله ها اشاره کرد؛ چرا که لایه خارجی این محصول به شکل مارپیچ یا حلقه‌ های پیوسته به هم چسبیده می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار وارده برخوردار هستند و لایه خارجی این محصول به رنگ مشکی می باشد.

همچنین سطح داخلی این لوله ها صاف و صیقلی با زبری پایین می‌ باشد؛ زیرا مایعات بتواند به راحتی و با سرعت بالایی از داخل لوله عبور کند و از همه مهم تر این است که سطح صاف این محصول از رسوب گذاری و انباشته شدن مواد موجود در لوله جلوگیری می‌ کند و لایه داخلی معمولا به رنگ نارنجی تولید می شود.

از همه مهم تر انعطاف پذیری بسیار بالای این لوله می باشد؛ چرا که این لوله‌ ها با قابلیت انعطاف پذیری در مسیر های دارای انحراف، به خوبی عمل می کنند؛ یعنی بدون  هیچ شکستگی و ترک خوردگی در سطح، خمیده می شوند.

از این لوله ها به صورت توکار استفاده می‌ شود که شیار موجود در سطح خارجی این لوله‌ ها باعث مقاومت این لوله در برابر فشار های خارجی می‌ شود؛ از این رو شیار ها باعث قرارگیری بهتر لوله‌ ها در داخل خاک یا زمین می‌ شود و از حرکت لوله در زمین جلوگیری می کند.

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی به وسیله جوش الکتروژن و اتصالاتی مانند: واشر و کوپلر ساده، کوپلر موفه دار و کمربند و واشر به یکدیگر متصل می‌ شوند؛ همچنین این لوله‌ ها از سایز 110 تا 1000 تولید می شوند که با توجه به کارآیی و نیاز، سایز مورد نظر آن انتخاب می شود.

از مشخصات این لوله‌ ها می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر مواد شیمیایی و خوردگی، مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر میکروارگانیسم‌ ها اشاره کرد؛  همچنین باید بدانید این لوله‌ ها دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌ شوند؛ زیرا از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا تولید شدند و نکته بسیار مهم مقاومت مکانیکی 31.5 کیلو نیوتنی این لوله ها می باشد.

مطالب موجود در بالا، تماماً به مشخصات لوله های کاروگیت فاضلابی مربوط می‌ باشد که با کمی دقت متوجه می‌ شوید که این لوله‌ ها دارای نقاط مثبت فراوانی هستند؛ به همین علت می‌ توان گفت یکی از مناسب‌ ترین لوله‌ ها برای انتقال فاضلاب به شمار می‌ آیند.

وزن استاندارد لوله کاروگیت فاضلابی

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی از لوله‌ های مقاوم و مستحکم می‌ باشد که در انتقال سیالات و به خصوص در جمع آوری و انتقال آب و فاضلاب نقش بسزایی دارد؛ به همین علت این لوله ها در سایز های مختلف تولید می‌ شوند که طبق استاندارد هر یک وزنی متفاوت و معین دارند.

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی در سایز های 110، 125، 160، 200، 250، 315، 350، 400، 500، 600، 700، 800، 900، 1000 میلی متر تولید و عرضه می شود، که هر یک با توجه به وزن استاندارد، از نظر نوع و مکان استفاده با یکدیگر متفاوت اند‌.

  • سایز 110 و 125: این سایز لوله ها با طول شاخه ی 1 متری به ترتیب دارای وزن استاندارد 1,000 و 1,150 کیلوگرم می باشند.
  • سایز 160: این سایز لوله با طول شاخه 1 متری دارای وزن استاندارد 1,800 کیلو گرم می باشد.
  • سایز 200 : این سایز لوله با طول شاخه 1 متری دارای وزن استاندارد 2,500 کیلو گرم است.
  • سایز 250 : این سایز لوله با طول شاخه 1 متری دارای وزن استاندارد 3,650 کیلو گرم می‌ باشد.
  • سایز 300 لوله کاروگیت فاضلابی در شاخه های 1 متری دارای وزن استاندارد 5,000 کیلو گرم است.
  • سایز 315 و 350 و 400 : این سایز لوله ها با طول شاخه 1 متری، به ترتیب دارای وزن استاندارد 6,000 و 6,700 و 9,000 کیلو گرم هستند.
  • سایز 500 و 600 و 700: این سایز لوله ها با طول شاخه 1 متری، به ترتیب دارای وزن استاندارد 14,500 و 20,000 و 28,000 کیلوگرم می باشند.
  • سایز 800 و 900 و 1000: این سایز لوله ها با طول شاخه 1 متری، به ترتیب دارای وزن استاندارد 38,000 و 55,000 و 58,000 الی 62,000 کیلوگرم می باشند.

نرخ فروش لوله کاروگیت فاضلابی

نرخ فروش لوله های کاروگیت فاضلابی، بر اساس نرخ عوامل موثر در قیمت این محصول، تعیین و تایید می گردد؛ در قسمت پایین صفحه چند نمونه از این عوامل شرح داده می شود.

نرخ مواد اولیه: قیمت لوله های کاروگیت فاضلابی به طور مستقیم تحت تاثیر قیمت مواد پلیمری قرار می‌ گیرد؛ چرا که قیمت مواد پلیمری به عنوان مواد اولیه این محصول، در سطح بازار جهانی تحت تاثیر عوامل مختلف قرار دارد؛ از این رو با نوسان موجود در قیمت مواد پلیمری، قیمت این لوله‌ ها نیز دچار نوسان می‌ شود.

نرخ دلار: دلار ارزی جهانی به شمار می آید که به صورت مستقیم قیمت لوله های کاروگیت فاضلابی را تحت تاثیر قرار می دهد؛ چرا که دلار به عنوان ارزی که تمام معاملات خارجی و صادرات و واردات با آن انجام می شود، تاثیر شگفت انگیزی در قیمت این محصول دارد؛ یعنی با ایجاد نوسان در قیمت دلار، قیمت محصول مورد نظر نیز دچار نوسان می شود.

نرخ یا هزینه های تولید: هزینه های تولید لوله کاروگیت فاضلابی شامل: هزینه های تولید، هزینه های حمل و نقل، نگهداری و سایز هزینه ها می باشد؛ که تاثیر بسزایی در تعیین قیمت این محصول دارد.

لوله کاروگیت

پیشنهاد می شود برای خرید لوله های کاروگیت فاضلابی، بهتر است با تامین کنندگان اصلی و معتبر آن مشورت کنید و لیست قیمت محصول مورد نظر را از این تامین کنندگان دریافت کنید.

از این رو مجموعه ما همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره های لازم به شما می باشد؛ پس شما می توانید بدون محدودیت در خرید، لوله مناسبتان را به راحتی انتخاب کنید.

شماره تلفن های موجود در صفحه راهی برای برقراری ارتباط مستقیم با کارشناسان ما می باشد تا خریدی آسان را تجربه کنید.

به طور میانگین بازه قیمتی که برای فروش لوله های کاروگیت فاضلابی در نظر گرفته شده است؛ قیمت متری 45,000 تومان الی 1,700,000 تومان می باشد.

تماس با ما