جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی به کشورهای عربی و اروپایی

لوله کاروگیت های فاضلابی به عنوان محصولی صادراتی از کشور ما به کشور های عربی و اروپایی صادر می شود.

بررسی کیفی لوله کاروگیت فاضلابی

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی لوله‌ های دو لایه‌ ای هستند که برای بررسی کیفی این لوله ها لازم است به مشخصات، ویژگی‌ ها و مزایای این لوله‌ ها توجه کرد که در ادامه این مقاله به طور کامل توضیح داده می‌ شود.

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی با استفاده از مواد پلی اتیلن ساخته می‌ شوند که سطح خارجی آن به رنگ مشکی و حلقه‌ های به هم چسبیده است؛ از طرفی سطح داخلی آن صاف و صیقلی و به رنگ نارنجی و آبی می‌ باشد که به این لوله ها، لوله‌ های غیر فشاری گفته می‌ شود؛ چرا که از نیروی گرانش زمین برای انتقال مواد استفاده می‌ کند.

سختی دیوار داخلی این لوله‌ ها در مدت زمان طولانی از افت فشار جلوگیری می‌ کند؛ همچنین این لوله به دلیل غیر فشاری بودن از چسبیدن ضایعات مختلف و به خصوص توده جلوگیری می‌ کند؛ همانطور در متن بالا ذکر شده برای انتقال سیالات، از نیروی گرانش زمین بهره‌ می‌ برد.

این لوله‌ ها در دو نوع ساده و اسپیرال تولید می‌ شوند، که نوع ساده این لوله ها از مواد پلیمری و قالب‌ گیری ساخته می‌ شوند و نوع اسپیرال این لوله به وسیله دستگاه اکسترودر قوی ساخته می شود، که جدار داخلی لوله‌ های کاروگیت از جنس فولاد یا پلی اتیلن سنگین می‌ باشد.

مزایای لوله‌ های کاروگیت عبارت اند از: انعطاف پذیری بالا، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و خوردگی، طول عمر بالا، وزن سبک، نصب آسان، مقاومت بالا در برابر سایش، دامنه وسیع دمایی در هنگام عملکرد، مقاومت در برابر میکروارگانیسم ها و غیره.

برای تولید این لوله‌ ها از هیچ مواد سمی استفاده نمی‌ شود؛ همچنین در زمان تولید هیچ گاز سمی از خود تولید نمی‌ کند؛ از طرفی طول عمر این لوله‌ ها بیش از ۵۰ سال بوده و به طور کامل قابل بازیافت هستند؛ از این رو این لوله‌ ها ضرری به محیط زیست وارد نمی‌ کنند.

لوله‌ های کاروگیت در انواع مختلفی از جمله: لوله کاروگیت پلی اتیلن، زهکش و سوراخ‌ دار تولید می شوند، که هر یک کاربرد متفاوتی دارند؛ برای مثال، لوله کاروگیت های پلی اتیلن برای انتقال فاضلاب‌ های صنعتی و عفونی و ساخت پل‌ ها استفاده می‌ شوند.

از طرفی نوع زهکش این لوله‌ ها در زمین‌ های کشاورزی و ورزشی به منظور جمع آوری آب‌ های زیرزمینی مورد استفاده قرار می‌ گیرند؛ از سویی دیگر لوله کاروگیت‌ های سوراخ‌ دار برای بازیافت رسوباتی که حاوی درصد پایینی از مس و نقره هستند بکار برده می‌ شوند.

نکته بسیار مهم در مورد لوله‌ های کاروگیت فاضلابی نوع اتصال آن ها می‌ باشد، این لوله‌ ها به وسیله جوش لب به لب، جوش اکستروژن، جوش الکتروفیوژن و اتصالات مکانیکی به یکدیگر متصل می‌ شوند.

لوله کاروگیت

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

امروز قیمت لوله‌ های کاروگیت فاضلابی و تمامی محصولات موجود در بازار بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌ شوند که در ادامه می‌ خواهیم عوامل تاثیرگذار در قیمت این لوله‌ ها را بررسی کنیم.

  • قیمت مواد اولیه

مواد اولیه‌ ای که برای تولید لوله کاروگیت های فاضلابی استفاده می‌ شود، فولاد و پلی اتیلن سنگین است، که قیمت فولاد و پلی سنگین در سطح بازار جهانی در اثر عوامل تاثیرگذار دچار نوسان می‌ شود و با افزایش قیمت مواد اولیه مطمئناً قیمت محصول مورد نظر نیز دچار افزایش قیمت می‌ شود.

  • عرضه و تقاضا

عرضه و تقاضا از مهم ترین عامل کلیدی در تعیین قیمت این محصول است؛ زیرا با افزایش تقاضا و عدم تغییر در مقدار عرضه با کمبود این محصول در بازار مواجه می‌ شوید، که در این صورت قیمت لوله‌ های کاروگیت افزایش پیدا می کند؛ از طرفی با افزایش میزان تولید و کاهش میزان تقاضا، قیمت این محصول نیز کاهش پیدا می‌ کند.

  • قیمت ارز

قیمت ارز از دو جهت بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار است؛ جهت اول از طریق مواد اولیه یعنی قیمت فولاد و پلی اتیلن، جهت دوم به واسطه ارزش محصول به نسبت پول رایج کشور.

به زبان ساده‌ تر می‌ توان گفت اگر مواد اولیه مورد استفاده برای تولید این محصول وارداتی باشد و از مواد وارداتی در داخل کشور برای تولید این محصول استفاده شود، نوسانات ارز به میزان کمتری بر روی قیمت نهایی تاثیر می‌ گذارد تا اینکه این محصول به طور کلی وارداتی باشد.

لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت فاضلابی

قطعاً یکی از مهم ترین مسئله‌ ای که ذهن خریداران لوله کاروگیت فاضلابی را به خود مشغول می‌ کند، نحوه خرید و فروش این لوله می‌ باشد.

لازم به ذکر است که روش‌ های مختلفی برای مبادله و خرید و فروش این محصول در سطح کشور وجود دارد که هر یک دارای مزایا و معایب متفاوتی می‌ باشد؛ یکی از روش‌ های خریدی که هیچ معایب و ضرری برای خریداران نداشته است؛ بلکه سود زیادی نیز برای آنها داشته است، خرید به روش مستقیم و بدون واسطه از عرضه کنندگان اصلی، تولید کنندگان این محصول می‌ باشد.

در این روش فقط عرضه کننده اصلی با خریدار در ارتباط می‌ باشد، جالب است بدانید هیچ واسطه‌ گر و دلالی این روش از خرید وجود ندارد؛ به همین علت خریدار می‌ تواند با اطمینان و آسودگی خاطر محصول مورد نظر را با قیمت واقعی خریداری کند؛ از طرفی لازم نیست در این روش از خرید شما هزینه‌ های اضافی مانند هزینه رفت و آمد پرداخت کنید.

باید بدانید افرادی که قصد دارند لوله‌ های کاروگیت فاضلابی را به صورت عمده خریداری کنند، می توانند از این روش برای خرید عمده استفاده نمایند؛ چرا که در این روش هزینه‌ های جانبی در خرید کاهش پیدا می‌ کند.

لوله کاروگیت

مجموعه‌ ای که در حال حاضر قابل مشاهده است یکی از ارائه دهندگان اصلی و معتبر لوله‌ های کاروگیت فاضلابی در کشور است که شما می‌ توانید با مشاهده سایز و انواع مختلف این محصول در وب سایت مجموعه و در نظر گرفتن بودجه و نوع نیازتان محصول مورد نظر را انتخاب کرده و به وسیله چند کلیک به دنیای متنوع لوله‌ های کاروگیت دسترسی پیدا کنید و به راحتی سفارش دهید؛ لازم است بدانید که این لوله‌ ها مطابق استاندارد های ملی و جهانی تولید می‌ شوند.

قیمت لوله‌ های کاروگیت فاضلابی به طور میانگین از 60,000 تومان شروع شده و فروش آن تا 3,300,000 تومان هم ادامه داشته است لازم است بدانید که قیمت ذکر شده برای یک شاخه از این لوله محاسبه شده است.

شما می‌ توانید برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت این محصول با شماره‌ های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید یا می‌ توانید از طریق وب سایت مجموعه برای خرید این محصول اقدام کنید.

 

تماس با ما