جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی 12 متری به ترکیه

لوله کاروگیت های فاضلابی 12 متری، یکی از انواع لوله های صادراتی به سایر کشور ها و به خصوص کشور ترکیه است.

استاندارد تولید لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی یکی از انواع لوله‌ های پلی اتیلن به شمار می‌ آید که باید مطابق استاندارد های جهانی تولید شوند؛ تمامی مطالب موجود در این مقاله به استاندارد های تولید لوله‌ های کاروگیت اختصاص داده شده است.

  • لوله‌ های کاروگیت باید به طور معمول دارای 31/5 کیلو نیوتن بر متر مربع، مقاومت مکانیکی داشته باشد.
  • برای تولید لوله‌ های کاروگیت، باید از مواد پلی اتیلن با جریان MFI یکسان به کار برده شود؛ همچنین باید این لوله ها از دو لایه مجزا تشکیل شده باشند، که این دو لایه قسمت داخلی و خارجی این لوله را تشکیل می‌ دهد.
  • پلی اتیلن مورد استفاده برای این لوله‌ ها باید از نوع مناسب و مرغوب PIPE GRADE باشد و نوع این پلی اتیلن‌ ها باید PE 80 باشد.
  • سطح داخل این لوله‌ ها باید دارای ضخامت کافی و یکدست باشد و مهم تر از همه، سطح داخلی لوله‌ های کاروگیت باید کاملا صاف و صیقلی باشد؛ از طرفی نیز باید از زبری پایینی نیز برخوردار باشد.
  • برای تولید این لوله‌ ها باید از واشر های آب‌ بندی استفاده کرد تا این لوله‌ ها با کوپلر سرخود و به خصوص آب بندی کامل تولید شود.
  • در ترکیب مواد اولیه این لوله‌ ها نباید به هیچ عنوان از مواد معدنی برای تولید لایه‌ های این لوله استفاده کرد.

  • برای تولید لوله‌ های کاروگیت باید حتماً از مواد اولیه نو و دست اول استفاده شود؛ از این رو به هیچ عنوان استفاده از مواد بازیافتی برای این محصول مورد تایید نمی باشد.
  • موادی که برای تولید لوله‌ های کاروگیت استفاده می‌ شود، باید دارای 4 درصد Anti Uv باشد؛ از طرفی نیز باید از مواد اولیه غیر مشکی برای تولید این لوله‌ ها استفاده کرد.
  • مواد اولیه به کار برده شده در این لوله‌ ها باید تحت فرایند گرانول و پودر قرار گرفته باشند و مهم تر از همه نباید هیچ مواد افزودنی در فرایند تولید این لوله‌ ها استفاده شده باشد.
  • این لوله‌ ها باید به گونه‌ ای تولید شده باشند که پس از اینکه تحت فشار قرار گرفتند، با کاهش تنش بدون ایجاد هیچ آسیبی، لوله‌ ها به حالت اولیه خود برگردند.
  • این لوله‌ ها باید دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی، رطوبت، فشار خارجی و اشعه خورشید برخوردار باشد؛ چرا که این لوله‌ ها دارای دوده هستند.

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی باید بعد از تولید، بر اساس استاندارد های تولید ذکر شده مورد آزمون قرار گیرند؛ که این آزمون‌ ها بر اساس استاندارد های تولید هستند؛ این آزمون‌ ها عبارت اند از: آزمون انعطاف پذیری حلقوی، آزمون اندازه‌ گیری میزان دوده، آزمون شاخص جریان مذاب، آزمون دانسیته، آزمون پراکنش دوده، آزمون کشش خط جوش و سایر آزمون‌ های دیگر.

لوله کاروگیت

مصارف لوله کاروگیت فاضلابی

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی، لوله‌ های هستند که مصارف بسیار زیادی در انتقال مایعات و به خصوص آب و فاضلاب دارند؛ این لوله‌ ها در سایز های مختلفی تولید می‌ شوند، که هر یک کاربردی متفاوت دارند.

یکی از مهم ترین مصارف لوله کاروگیت های فاضلابی در انتقال مایعات به خصوص آب می باشد که برای انتقال آب از منطقه‌ ای به منطقه دیگر از این لوله‌ ها استفاده می‌ شود؛ زیرا سطح خارجی این لوله‌ ها در مقابل فشار، ضربه، اشعه خورشید و مواد اسیدی مقاوم می‌ باشد؛ از طرفی نیز سطح داخلی آن به گونه‌ ای طراحی شده است که هیچ تغییری در طعم و مزه آب ایجاد نمی‌ کند.

همچنین از دیگر مصارف این لوله‌ ها انتقال مواد شیمیایی و اسیدی است؛ این لوله‌ ها از دو لایه مجزا تشکیل شده‌ اند که سطح خارجی آن مانند حلقه‌ های به هم چسبیده است؛ از این رو برای استفاده در مناطقی که دارای خاک شیمیایی هستند، مقاوم است.

از این رو سطح داخلی آن نیز به علت صاف و صیقلی بودن سرعت جریان مایعات را افزایش داده و باعث کاهش میزان برخورد مایعات شیمیایی با سطح داخلی لوله‌ ها می‌ شود و از طرفی نیز از رسوب گذاری مواد و زاییده ها جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است این لوله‌ ها در کانال‌ های زیر زمینی برای هدایت و انتقال پسماند های فاضلابی کاربرد دارد؛ زیرا این لوله‌ ها در کنار داشتن مقاومت کافی، در سایز های بسیار بزرگی نیز تولید می‌ شوند که با وجود ویژگی‌ ها، مقاومت‌ ها و ابعاد و اندازه بزرگ آن برای انتقال پسمان‌د ها مناسب اند.

البته لازم است بدانید که این لوله‌ ها در سایز های کوچک برای غلاف دور کابل برق و فاضلاب‌ های خانگی همچنین برای انتقال فاضلاب‌ های مجتمع های مسکونی، جوی آب، انتقال آب باران، سیستم‌ های انتقال مواد صنعتی نیز مصرف می‌ شود.

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

هر ساله قیمت لوله های کاروگیت فاضلابی بر اساس عوامل‌ هایی که به صورت مستقیم در قیمت این محصول تاثیر گذارند، تعیین می‌ شود که این عوامل را به طور کامل در مطالب زیر توضیح می‌ دهیم.

  • قیمت ارز: یکی از اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین عواملی که بر روی قیمت این محصول و تمامی محصولات به طور مستقیم تاثیر می‌ گذارد، قیمت ارز می‌ باشد؛ از زمانی که دلار ارزی جهانی برای معاملات خرید و فروش محصول، محسوب گردید؛ قیمت تمامی محصولات بر اساس قیمت آن تعیین و قیمت گذاری می‌ شود؛ از این رو با ایجاد نوسان در قیمت ارز، قیمت تمامی محصولات در دنیا دچار افزایش یا کاهش می‌ شود.
  • عرضه و تقاضا: گاهی اوقات بر اساس عوامل‌ های موثری مانند: تغییر فصل، تعطیلات و شروع سال تحصیلی و غیره زمانی میزان تقاضای یک محصول در بازار افزایش پیدا می‌ کند، که در این صورت اگر میزان عرضه آن به نسبت میزان تقاضا کمتر باشد، قیمت آن محصول افزایش پیدا می‌ کند؛ همچنین این رابطه برعکس نیز می‌ شود، یعنی زمانی که میزان عرضه محصول افزایش پیدا کند و میزان تقاضای آن به نسبت میزان عرضه ثابت و یا کمتر باشد قیمت آن محصول تا حدودی کاهش می‌ یابد.

لوله کاروگیت

  • قیمت مواد اولیه: یکی از عوامل مهم در تولید لوله‌ های کاروگیت فاضلابی قیمت مواد اولیه است؛ زیرا برای ارائه لوله‌ های با کیفیت، تولید کننده باید از مواد اولیه درجه یک و دست اول استفاده کند که در این صورت با خرید مواد اولیه با کیفیت و درجه یک، قیمت نهایی این لوله‌ ها افزایش پیدا می کند.

برای اطلاع باید بدانید مجموعه‌ ای که در حال حاضر در آن قرار دارید، یکی از مجموعه‌ های بزرگ تامین کننده لوله‌ های کاروگیت فاضلابی در داخل ایران می باشد که با عرضه لوله‌ های کاروگیت استاندارد در ایران، جزو برترین عرضه کنندگان داخلی شناخته شده است؛ بنابراین این مجموعه لوله‌ های کاروگیت را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌ کند و  برای عرضه عمده این محصول مزایایی در نظر گرفته است.

شما می‌ توانید برای خرید این محصول با قیمتی مناسب از مجموعه ما و بهره‌ مندی از مزایای خرید عمده با شماره‌ های موجود در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

لازم است بدانید قیمت این محصول در مجموعه ما به طور میانگین 43.000 تومان تا 170.000 تومان برای هر متر می باشد.

تماس با ما