جستجو کردن

بازار صادرات لوله کاروگیت فاضلابی در سال 1402

در سال 1402 میزان صادرات لوله های کاروگیت فاضلابی در بازار نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده است.

تست کیفیت لوله کاروگیت فاضلابی

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی از ماده‌ ای به نام پلی اتیلن (پلاستیک‌ های سبک و با دوام) ساخته می‌ شود؛ لوله‌ ها برای که اینکه بتوانند مورد استفاده قرار گیرند باید از تست کیفیت و مقاومت عبور کرده باشند؛ تست‌ های کیفیت این لوله‌ ها عبارت‌ اند از:

تست اول (آزمون چگالی): مواد اولیه مورد استفاده برای تولید لوله‌ های کاروگیت باید دارای استاندارد ISIRI 175_5 باشند، همچنین محصول تولید شده نیز باید دارای استاندارد ISIRI 9116 باشد یا از آن پیروی کند؛ زیرا در این آزمون از روش شناور سازی برای تعیین میزان چگالی استفاده می شود.

تست دوم (آزمون شاخص جریان مذاب): آزمون شاخص جریان مذاب روشی است که برای اندازه‌ گیری نرخ جریان جرمی مذاب انجام می شود و تحت شرایط مشخص دمایی مورد محاسبه قرار می‌ گیرد و در نهایت باید مطابق با اساس استاندارد ISIRI 6980 باشد.

تست سوم (آزمون مقاومت حلقوی بلند مدت): آزمون‌ های مقاومت حلقوی بلند مدت لوله‌ های کاروگیت برای اندازه‌ گیری و تعیین عمر این لوله‌ ها در برابر فشار های خارجی وارد شده بر آن، صورت می‌ گیرد، در نتیجه لوله‌ ها باید از استاندارد بین‌ المللی و داخلی (ISIRI 9110_DIN 1961) پیروی کند.

تست چهارم (آزمون مقاومت حلقوی کوتاه مدت): آزمون مقاومت حلقوی کوتاه مدت تنها روشی است که به منظور اندازه‌ گیری مقاومت حلقوی لوله‌ ها بر اساس استاندارد های داخلی ISIRI 9116_ IZO 9969 انجام می شود.

لوله کاروگیت

تست پنجم (میزان انعطاف پذیری لوله): آزمون انعطاف پذیری لوله به گونه‌ای است که لوله‌ ها را تحت فشار یک تنش خاص قرار می‌ دهند و پس از تغییر شکل لوله، با کاهش تنش باید لوله به حالت اولیه خود بازگردد؛ در این روش 30 درصد قطر لوله خمیده می‌ شود و پس از حذف تنش لوله باید بدون هیچ آسیبی لوله به حالت اولیه خود بر می‌ گردد؛ لازم است بدانید پس از بازگشت لوله به حالت اولیه خود، نباید هیچ ترک و شکستگی در سطح لوله مشاهده شود.

تست ششم (اندازه‌ گیری میزان دوده): رنگ لوله یکی از مهم ترین عامل موثر در پایداری دراز مدت لوله‌ ها در برابر عوامل محیطی مانند: باد و آفتاب محسوب می‌ شود؛ دوده‌ ای که به صورت مستربچ به لوله‌ های کاروگیت به منظور سیاه کردن آن ها استفاده می‌ شود، پایداری بسیار مناسبی را برای لوله‌ های کاروگیت در برابر اشعه فرابنفش ایجاد می‌ کند؛ در این آزمون میزان دوده موجود در مواد اولیه و لوله کاروگیت تولید شده اندازه‌ گیری و کنترل می‌ شود.

تست هفتم (بازگشت حرارتی): در این روش مقدار مشخصی از طول یک لوله را با دمای 110 سی سی حرارت می‌ دهند، تا پس از حرارت دهی سطح لوله را، از لحاظ نقص‌ های فیزیکی همچون: شکاف، شکستگی، تاول، ترک خوردگی و یا جدا سازی دیوار ها بررسی و کنترل می‌ کنند.

تست هشتم (کنترل ابعادی): در این روش میزان قطر داخلی دیواره‌ های داخلی لوله و ارتفاع لوله‌ ها را بر اساس استاندارد ISIRI 9116_ DIN 16961 مورد بررسی قرار می‌ گیرد.

تست نهم (کشش خط جوش): در آزمون کشش خط جوش با به کارگیری از دستگاه کشش استحکام، میزان کشش خط جوش لوله‌ های کاروگیت اندازه‌ گیری و محاسبه می‌ کنند و لوله‌ های کاروگیت باید در این آزمون حداقل نیروی کششی را بتواند به خوبی تحمل کند.

نکات مهم لوله کاروگیت فاضلابی

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی یکی از لوله های پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب هستند که در انواع‌ مختلف و سایز های متفاوتی در بازار عرضه می‌ شود؛ نکات مهم در تهیه لوله‌ های کاروگیت فاضلابی وجود دارد، که در زیر به طور مختصر و مفید توضیح داده می‌ شود.

  1. در ابتدا قبل از تهیه این لوله ها باید کاربردی را که از لوله‌ های کاروگیت انتظار دارید، مشخص کنید؛ یعنی باید بدانید برای انتقال چه مواد و در چه محیطی به این محصول نیاز دارید.
  2. در مرحله بعدی حتماً به استاندارد بودن لوله‌ ها توجه کنید؛ زیرا لوله‌ هایی که طبق استاندارد داخلی و بین‌ المللی تولید می‌ شوند، از نظر مقاومت و کیفیت در حد مطلوب و مناسبی قرار دارند.
  3. سپس باید به اطلاعات درج شده بر روی بدنه لوله دقت کنید؛ این اطلاعات شامل: تاریخ تولید، شماره خط تولید، نام کارخانه تولید کننده، شماره استاندارد لوله می باشد، که در صورت دارا بودن، لوله‌ ای استاندارد و مرغوب به شمار می‌ آید.
  4. در مرحله بعدی شما باید لوله‌ های با فشار کاری مناسب را انتخاب کنید؛ یعنی با توجه به نوع مواد انتقال دهنده، میزان فشار وارده، لوله‌ هایی متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.
  5. همچنین از دیگر نکاتی که در تهیه لوله‌ های کاروگیت فاضلابی مهم است، برند تولید کننده آن لوله است؛ لازم است بدانید برند هایی که در بازار معروف هستند، لوله‌ هایی با کیفیت بالا تر تولید می‌ کنند.

لوله کاروگیت

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی بر اساس عوامل متعددی به خصوص عوامل فیزیکی، مورد محاسبه قرار می‌ گیرد، که این عوامل عبارت اند از؛

  • ابعاد و اندازه لوله های کاروگیت: ابعاد و اندازه یکی از عوامل فیزیکی موثر در قیمت لوله‌ های کاروگیت به شمار می‌ آید؛ این ابعاد و اندازه شامل مواردی چون: طول، عرض و ضخامت لوله‌ ها می باشد؛ هرچه سایز و اندازه لوله‌ های کاروگیت فاضلابی بزرگ تر باشد به مراتب طول، عرض و ضخامت آن نیز بیشتر می‌ شود؛ در این صورت امکان افزایش قیمت در این محصول وجود دارد.
  • جنس لوله های کاروگیت: جنسی که برای ساخته شدن لوله های کاروگیت مورد استفاده قرار می‌ گیرد، یکی از عوامل موثر در قیمت این لوله‌ ها می‌ باشد؛ همانطور که در بالا گفته شده این لوله ها از مواد پلی اتیلن که پلاستیکی سبک و فشرده است، ساخته می‌ شوند؛ لوله‌ های کاروگیت به مراتب وزن سبک‌ تری نسبت به لوله‌ های چدنی و فولادی دارند، اما دارای مقاومت شیمیایی بیشتری هستند.
  • مقاومت لوله‌ های کاروگیت: میزان مقاومت لوله‌ های کاروگیت نیز یکی از عوامل تعیین کننده قیمت این محصول می باشد؛ این لوله‌ ها به نسبت سایر لوله‌ های فولادی، چدنی، فایبرگلاس و غیره از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار می‌ باشد.

لوله کاروگیت

لازم است بدانید این لوله‌ ها توسط تولید کنندگان متعددی تولید می‌ شود که هر یک از این تولید کنندگان قیمت متفاوتی را برای این محصول تعیین می کنند؛ بهتر است برای مقایسه قیمت‌ ها با فروشنده‌ های مختلف در هر منطقه تماس بگیرید و پیشنهادات آن ها را نیز مقایسه کنید؛ همچنین می‌ توانید با استفاده از سایت‌ های فروشگاهی محصول مورد نظر را به صورت آنلاین پس از مقایسه قیمت انتخاب و خریداری کنید.

باید بدانید مجموعه ما یکی از فروشگاه‌ های عرضه کننده لوله‌ های کاروگیت فاضلابی به صورت آنلاین می‌ باشد، که با فعالیت گسترده‌ ای که در داخل کشور دارد، جزو فروشگاه‌ های برتر عرضه کننده این محصول در ایران شناخته شده است؛ این محصول در مجموعه ما با قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می‌ شود و بدون هیچ محدودیتی برای خرید عمده، مزایای خوبی را در نظر گرفته است.

شما می‌ توانید لوله‌ های کاروگیت فاضلابی را در مجموعه ما با قیمت تقریبی از 40.000 تومان الی 2.100.000 تومان، از طریق شماره های موجود در سایت و از طریق وب سایت مجموعه خرید خود را انجام دهید.

 

تماس با ما