جستجو کردن

خرید و فروش لوله پولیکا پودری باکیفیت و ارزان

امروزه از طریق روش مستقیم لوله پولیکا های پودری با کیفیت با قیمت بسیار ارزانی به مصرف کنندگان و متقاضیان عرضه

لوله پولیکا پودری با کیفیت

لوله پولیکا پودری یک نوع لوله پلیمری است که برای استفاده در سیستم‌ های لوله‌ کشی و فروشگاه‌ های کابل استفاده می‌ شود؛ این لوله از ترکیب پلیمر های با کیفیت بالا تولید می‌ شود و دارای ویژگی‌ های زیر است:

  1. قابلیت انعطاف‌ پذیری: این لوله از جنس پلیمری است که انعطاف‌ پذیری بالایی دارد، این ویژگی به لوله امکان انعطاف و تناسب با شکل‌ ها و منحنی‌ های مختلف را می‌ دهد.
  2. مقاومت شیمیایی: لوله پولیکا پودری دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی است، این ویژگی به لوله امکان استفاده در محیط‌ هایی که با مواد شیمیایی تماس دارد را می‌ دهد.
  3. مقاومت در برابر خوردگی: لوله پولیکا پودری به خوردگی نسبتاً مقاوم است و در برابر تأثیر عوامل خارجی مانند رطوبت، آب و هوا و تغییرات دما مقاومت قابل توجهی دارد.
  4. عمر مفید طولانی: لوله پلیکا پودری دارای عمر مفید طولانی است و می‌ تواند در طولانی‌ مدت بدون نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر استفاده شود.
  5. نصب آسان: لوله پولیکا پودری به دلیل انعطاف‌ پذیری و وزن سبک، نصب آسانی دارد و می‌ توان آن را با استفاده از اتصالات مناسب به سیستم لوله‌ کشی متصل کرد.
  6. قابلیت انتقال مایعات: این لوله برای انتقال مایعات مختلف مانند آب، گاز و سایر مواد مایع مناسب است و به دلیل خواص پلیمری خود، از نشتی و رطوبت‌ زدایی جلوگیری می‌ کند.

لوله پولیکا پودری به عنوان یک ماده ساختاری پلیمری با ویژگی‌ های فوق در بسیاری از برنامه‌ های لوله‌ کشی و کابل‌ کشی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

این لوله‌ ها در دو رنگ سفید و خاکستری روشن تولید می شود که رنگ سفید این لوله ها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

این لوله‌ های سفید رنگ به علت دارا بودن خواص یو پی وی سی (UPVC) از مقاومت و توانایی بالایی برخوردار هستند؛ از این رو به راحتی دچار آسیب دیدگی نمی‌ شوند.

لوله پولیکا های پودری از جنس پلیمری یا به اصطلاح پلاستیک‌ های فشرده هستند؛ به همین علت دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌ شوند.

دوام بالا و عمر طولانی این لوله‌ ها باعث شده است در سیستم‌ های آبی و سیم‌ کشی‌ های زیر زمینی از آن استفاده شود.

لوله پولیکا های پودری انواع گوناگونی دارند، که ضخامت‌ های متفاوتی دارند و با توجه به کارایی و استفاده از آن انتخاب و خریداری می‌ شوند.

از طرفی این لوله‌ ها از نظر تحمل فشار در سه دسته: فشار قوی، نیمه ضعیف و فشار ضعیف تولید می‌ شوند؛ هر یک در محیط‌ های مختلفی استفاده می‌ شود.

لازم است بدانید لوله‌ ها با جنس‌ های مختلفی مانند: آلومینیوم، چدن، فولادی و پلاستیکی در بازار موجود هستند؛ اما امروزه لوله پولیکاه ها به علت پلاستیکی بودن محبوبیت بالایی در مصرف کنندگان دارند؛ زیرا توانسته‌ اند جایگزین مناسبی برای لوله‌ های فولادی باشد.

قیمت لوله پولیکا پودری

قیمت لوله پولکا پودری تا حد بسیار زیادی توسط عوامل گوناگون تعیین می گردد و همچنین در سطح بازار جهانی قیمت گذاری می شود؛ در قسمت زیر این عوامل را به تو مختصر توضیح می دهیم.

■ عوامل فیزیکی: عوامل فیزیکی به طور مستقیم بر روی قیمت لوله پولیکا های پودری موثر است؛ عوامل فیزیکی که می تواند بر روی قیمت این کالا تاثیر گذار باشد؛ شامل: طول، عرض و ضخامت لوله می باشد؛ به طور واضح می توان گفت هر چه سایز یک لوله بزرگ تر شود، اندازه طول، عرض و ضخامت لوله نیز بیشتر می شود؛ پس می توان گفت با افزایش این عوامل، میزان مواد اولیه مورد استفاده نیز افزایش می یابد؛ از این رو در قیمت تاثیر گذار است.

■ عوامل محیطی: عوامل محیطی نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت لوله پولیکا های پودری است؛ عوامل محیطی که می توان بر روی قیمت این کالا تاثیر داشته باشد؛ شامل شرایط بازار و محبوبیت محصول مورد نظر می باشد.

■ عوامل خارجی: یکی از عواملی که در قیمت لوله پولیکا های پودری اثر گذار است، عوامل خارجی است؛ عوامل های خارجی که می توان در تعیین قیمت این کالا ها موثر باشد شامل: نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، همچنین صادرات و واردات و برند تولید کننده می باشد، که هر یک تا حد بسیار زیادی در قیمت این کالا ها تاثیر چشمگیری دارند.

عرضه اینترنتی لوله پولیکا پودری

عرضه اینترنتی لوله پلیکای پودری به واسطه فروشگاه‌ های اینترنتی موجود در بازار های الکترونیکی انجام می‌ شود؛ عرضه اینترنتی مزایای زیادی را به همراه دارد، که در ادامه به طور  ساده و صریح توضیح داده می‌ شود.

  • زمان دسترسی: زمان دسترسی لوله پلیکا های پودری، در عرضه اینترنتی بسیار سریع می‌ باشد؛ سرعت بالای دسترسی به محصول مورد نظر در عرضه اینترنتی نسبت به عرضه سنتی بیشتر است.
  • میزان دسترسی: میزان دسترسی لوله‌ های گرانولی در عرضه اینترنتی گسترده و وسیع‌ تر است؛ گستردگی دسترسی به این محصول در عرضه اینترنتی، به دلیل نبود محدودیت مکانی به نسبت عرضه سنتی به مراتب بیشتر می‌ باشد.
  • محدودیت مکانی: یکی از مهم ترین مزایای عرضه اینترنتی نبود محدودیت مکانی در خرید می‌ باشد؛ لازم به ذکر است زمانی که کالای مورد نظر به طور اینترنتی عرضه می‌ شود، هیچ محدودیت مکانی برای دسترسی به فروشگاه‌ های اینترنتی متعدد در خرید وجود ندارد.

  • قیمت محصول: محصولی که از عرضه کنندگان اینترنتی خریداری می‌ شود، از قیمت بسیار مناسبی نسبت به خرید سنتی برخوردار است؛ در این خرید هیچ واسطه‌ گری و دلالی وجود نداشته و محصول مورد نظر به طور مستقیم از تولید کننده به عرضه کننده انتقال داده می‌ شود؛ از این رو قیمتی که در فروشگاه‌ های اینترنتی برای فروش کالا در نظر گرفته می‌ شود، همان قیمت درب کارخانه می‌ باشد.

مجموعه ما یکی از بهترین عرضه کنندگان اینترنتی لوله پولیکا های پودری در ایران است که کالای مورد نظر را به طور مستقیم بدون واسطه به شما مشتریان عزیز با سرعت بالا و با قیمتی ارزان عرضه می کند.

شما می توانید لوله پولیکا های پودری را در مجموعه ما با قیمت درب کارخانه ای از قیمت 24.000 تا 39.000 تومان تهیه کنید؛ اما باید بدانید این قیمت تقریبی و حدودی می باشد.

شما می توانید به راحتی فقط با تماس با شماره های مجموعه ما بسیار آسان این محصول را خریداری کنید، همچنین برای مشاوره هم می توانید تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما