جستجو کردن

عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن درجه دو با قیمت مناسب

با عرضه مستقیم، قیمت لوله پلی اتیلن های درجه دو برای مصرف کنندگان و متقاضیان این محصول مناسب تر در نظر گرفته می شود.

کاربرد های لوله پلی اتیلن درجه دو

لوله پلی اتیلن درجه 2 یکی از انواع لوله‌ های پلی اتیلن هستند؛ این لوله از ضایعات لوله‌ های پلی اتیلن ساخته می‌ شود و کاربرد فراوانی در انتقال آب و فاضلاب ها دارند؛ این مقاله به کاربرد لوله پلی اتیلن درجه 2 اختصاص داده شده است.

لوله‌ های پلی اتیلن درجه 2 لوله‌ هایی هستند که از ترکیب مواد اصلی و مواد ضایعاتی تولید می‌ شوند؛ این لوله‌ ها معمولاً رنگ شفافی دارند و از انعطاف پذیری کمتری نسبت به لوله های پلی اتیلن درجه یک برخوردار هستند.

با اینکه برای تولید این لوله‌ ها از مواد اولیه درجه یک استفاده نمی‌ شود؛اما همواره این لوله‌ ها کاربرد های فراوانی در انتقال مایعات دارند؛ به عنوان مثال:

از این محصول به علت وزن سبک و حمل و نقل آسان برای آبیاری متحرک و قطره‌ ای در صنعت کشاورزی استفاده می‌ شود؛ از این لوله‌ ها برای آبیاری مزارع، باغ‌ ها، گلخانه‌ های بزرگ و کوچک به کار برده می‌ شود؛ از طرفی نیز در برابر اشعه خورشید مقاومت زیادی دارد و دچار هیچ تغییری نمی شود.

لوله پلی اتیلن

از طرفی نیز از این لوله‌ ها برای انتقال فاضلاب ‌های شهری در ساختمان‌ ها استفاده می‌ شود؛ زیرا فاضلاب‌ های شهری حاوی مواد های شوینده زیادی هستند که بسیار خطرناک اند؛ در انتقال فاضلاب‌ های شهری با لوله‌ های درجه 2 جای هیچ نگرانی نیست.

باید بدانید از این محصول به عنوان محافظی برای انتقال سیم و کابل های برق و مخابرات استفاده می‌ شود؛ از این لوله‌ ها برای عبور و انتقال سیم ها و محافظت از سیم‌ ها در برابر نفوذ آب، ضربه و اجسام سنگین در هنگام حفاری استفاده می‌ شود؛ همچنین از این لوله ها برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی، سوختن سیم‌ ها در هنگام رعد و برق نیز به کار برده می‌ شود.

از آنجایی که این لوله‌ ها وزن بسیار سبکی دارند، در کانال‌ های تهویه در داخل دیوار ها به منظور هوارسانی استفاده می‌ شود؛ در کانال‌ های هوا از این لوله‌ ها به صورت روکار، بدون نیاز به رنگ برای انتقال هوا استفاده می‌ شود.

و از همه مهم تر در اراضی کشاورزی برای انتقال آب اضافی حاصل از آبیاری یا بارندگی از لوله‌های پلی اتیلن درجه دو به کار برده می‌ شود تا توازنی مناسب بین اکسیژن و آب موجود در خاک ایجاد شود.

لوله پلیکا گرانول

استاندارد های لوله پلی اتیلن درجه دو

برای تایید کیفیت و مرغوبیت لوله‌های پلی اتیلن درجه ۲ باید آزمون‌های زیادی را با موفقیت باشد سر بگذارند تا استانداردهای لازم را دریافت کند استانداردهای لوله‌های پلی اتیل عبارتند از

  • استاندارد های ISIRI

استانداردهای ISIRI مربوط به اندازه قطر خارجی و میزان ضخامت دیواره های لوله های پلی اتیلن است. (1331 ISIRI)

همچنین شامل آیین نامه کاربرد و چگونگی نصب لوله های تحت فشار (ترمو پلاست) به صورت توکار، در زیر خاک است. (20021 ISIRI)

از طرفی نیز بیانگر روش های نمونه برداری و آزمون های لوله پلی اتیلن است. (2178 ISIRI)

  • استاندارد های BCI

استاندارد های BCI مرتبط با مشخصات لوله های پلی اتیلن، مشخصات، ابعاد و همچنین فشار لوله های ترموپلاست می باشد. (6437,3284 BCI) و (5556 BCI)

از طرفی نیز شامل مشخصات لوله پلی اتیلن های آبی و مشکی رنگ است که تا قطر 63 میلی متر را پوشش می دهد. (6730 BCI) و (6672 BCI)

  • استاندارد های ASTM

استاندارد های ASTM ارتباط مستقیمی با مشخصات لوله های پلی اتیلن بر اساس گزینه های (ASTM D_ 3350) و (ASTM D_2104) دارد.

همچنین این استاندارد در کنترل ابعاد و اندازه قطر داخلی و خارجی لوله و طبقه بندی لوله های پلی اتیلن موثر است. (ASTM D_2239) و (ASTM D_2447) و (ASTM D_2737)

  • استاندارد های AWWA

استاندارد های AWWA مربوط به قطر لوله های پلی اتیلن است. (AWWA C-906)

  • استاندارد های ISO

استاندارد های ISO در تعیین قطر اسمی و فشار اسمی لوله های ترمو پلاستیک نقش دارد. (ISO 161/1)

همچنین میزان قطر خارجی و اندازه ضخامت جداره لوله های پلی اتیلن نیز به استاندارد های ISO وابسته است. (ISO 3607)

قیمت مناسب لوله پلی اتیلن درجه دو

لوله پلی اتیلن درجه 2 از مواد ضایعاتی تولید می‌ شوند؛ قیمت مناسب این لوله‌ ها تا حدودی به مواد اولیه این محصول وابسته است، از طرفی نیز می‌ توان برای خرید این لوله با قیمتی مناسب از روش مستقیم استفاده کرد.

مواد اولیه مورد استفاده در لوله پلی اتیلن های درجه 2 مواد ضایعاتی هستند که از ضایعات دمپایی‌ های پلاستیکی، بطری‌ های پلاستیکی، پلاستیک‌ های گلخانه‌ ای،لاستیک‌ های فرسوده و غیره به دست می‌ آید.

این ضایعات‌ ها طی فرایند متعددی به صورت گرانول تولید می‌ شوند و پس از ترکیب شدن با مقداری مواد اصلی به لوله‌ های پلی اتیلن درجه 2 تبدیل می‌ شوند؛ از این رو می‌ توان گفت این لوله‌ ها انعطاف پذیری کمتر، طول عمر کمتر و قیمت کمتری نیز نسبت به سایر لوله‌ های پلی اتیلن درجه یک دارند.

از این رو می‌ توان این محصول را از طریق روش مستقیم به طور کاملاً مستقیم از عرضه کنندگان اصلی و فروشگاه‌ های معتبر، خریداری کرد.

با خرید این محصول از طریق روش مستقیم هیچ دلالی در خرید دست ندارد، به طور واضح می‌ توان گفت محصول از عرضه کننده اصلی که به طور مستقیم محصول مورد نظر را از تولید کننده خریداری کرده است، خریداری می‌ شود.

لوله پلیکا

پس با این تفاسیر هزینه‌ های زیادی در این روند کاهش پیدا کرده است، به همین علت این محصول در روش مستقیم با قیمتی فوق العاده مناسب‌ تر به مصرف کننده عرضه می‌ شود.

همچنین در این روش مشتریان می‌ توانند به راحتی در هر مکان و زمانی از شبانه روز، این محصول را خریداری کنند؛ زیرا هیچ محدودیتی در خرید مستقیم وجود ندارد.

لازم است بدانید مجموعه ما نیز یکی از عرضه کنندگان معتبر لوله‌ های پلی اتیلن درجه 2 در ایران است که این محصول را به روش مستقیم به مشتریان عرضه می‌ کند؛ البته لازم است بدانید محصولاتی که از مجموعه ما به مشتریان عرضه می‌ شود، محصولاتی اصل و با کیفیت هستند.

از این رو شما می‌ توانید برای خرید محصولی اصل و معتبر از مجموعه ما به شماره‌ های ثبت شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

توجه داشته باشید که قیمت لوله‌ های پلی اتیلن درجه 2 در مجموعه ما از طریق روش مستقیم به مشتریان از متری 60 هزار تومان تا 930 هزار تومان می باشد.

 

تماس با ما