جستجو کردن

خرید لوله پولیکا پودری با قیمت عالی از تولید کننده

لوله پولیکا های پودری باکیفیت که توسط تولید کننده به مصرف کننده عرضه می‌ شود، از قیمت مناسب و عالی برخوردار می باشد.

مواد تشکیل دهنده لوله پولیکا پودری

لوله پولیکا های پودری یکی از انواع لوله‌ های پلیمری هستند؛ برای تولید این لوله‌ ها از مواد اولیه با کیفیت و با درجه خلوص بالا به کار برده می‌ شود، که مواد تشکیل دهنده این لوله ها در قسمت زیر توضیح داده می‌ شود.

  • پودر پی‌ وی‌ سی

برای تولید لوله پولیکا ها از گرانول پی‌ وی‌ سی یا پودر پی‌ وی‌ سی استفاده می‌ شود؛ بنابراین در لوله پولکا های پودری از پودر پی‌ وی‌ سی برای ساخت این لوله ها به کار برده می‌ شود.

  • پر کننده‌ ها

برای ساخت و تولید لوله پولیکا های پودری از مواد پر کننده استفاده می‌ شود؛ رایج‌ ترین نوع پرکننده‌ ها، کربنات کلسیم هستند  بدیعی است که  پر کننده‌ ها موجب استحکام این لوله‌ ها می‌ شوند؛ همچنین لازم به ذکر است از پر کننده مورد استفاده در فرآیند تولید این محصول باید به اندازه، تعیین شده استفاده شود؛ چرا که در غیر این صورت، افزایش پر کننده ها در فرایند تولید، موجب کاهش کیفیت لوله پولیکا ها می‌ شود.

  • روان کننده‌ ها

از روان کننده‌ ها به منظور ایجاد اصطکاک و مقاومت در فرایند تولید این لوله‌ ها استفاده می‌ شود؛ نکته بسیار مهم این است که روان کننده‌ ها تنوع بسیار بالایی دارند، به همین علت به دو دسته روان کننده‌ های داخلی و خارجی تقسیم می‌ شوند.

رایج ترین روان کننده‌ های داخلی شامل: الکل‌ های چرب استارت کلسیم و همچنین اسید های استر چرب می‌ باشند؛ از طرفی نیز رایج‌ ترین روان کننده‌ های خارجی، پلی اتیلن واکس و پارافین وکس نام دارند.

  • پایدار کننده‌ های فرایند

لازم است بدانید پایدار کننده‌ های فرایند یکی از مهم‌ ترین مواد تاثیرگذار در تولید این لوله‌ ها هستند؛ نقش اصلی پایدار کننده‌ ها، کنترل دمای تخریب و دمای انجام فرایند می‌ باشد، تا حدودی نیز پایدار کننده ها در تعیین رنگ تاثیر گذارند.

  • کمک فرایند

کمک فرایند ها ماده‌ هایی هستند که موجب کاهش ضایعات شده و تاثیر گذاری زیادی در افزایش براقیت سطوح و یکنواختی سطح این لوله‌ ها دارند؛ مهم ترین کمک فرایند های مورد استفاده در فرایند تولید لوله پولیکا های پودری، کوپلیمر متیل کربنات و آلکیل اکریلات می‌ باشند.

  • مواد اصلاح کننده

اصلی‌ ترین مواد اصلاح کننده ای که در فرایند تولید این لوله‌ ها استفاده می‌ شود، پلی اتیلن کلرین شده است؛ این مواد باعث افزایش مقاومت لوله پولیک‌ های پودری می‌ شود، همچنین مواد های اصلاح کنند مقاومت این لوله‌ ها را در برابر مواد شیمیایی دو چندان می‌ کنند.

  • رنگدانه

رنگدانه‌ ها مواد های معدنی و عالی هستند که برای رنگ آمیزی لوله پولیکا ها پودری استفاده می‌ شوند؛ یکی از این رنگدانه‌ ها که از خاصیت میکروب زدایی نیز برخوردار می‌ باشد، تیتانیوم دی اکسید نام دارد.

لوله پولیکا گرانول

نحوه نصب لوله پولیکا پودری

لوله پولیکا های پودری، لوله‌ های بسیار سبکی هستند که برای نصب و حمل و نقل نیاز به تجهیزات سنگین ندارند؛ نحوه نصب لوله پولیکا های پودری به صورت کامل در ادامه مطالب ارائه داده می‌ شود.

■ اتصال با چسب

اتصال با چسب یکی از ساده‌ ترین و‌ رایج‌ ترین روش‌ های اتصال لوله‌ های PVC به یکدیگر است؛ از این روش زمانی استفاده می‌ شود که لوله‌ ها به صورت افقی به یکدیگر متصل شوند؛ با استفاده از چسب قسمت بیرونی و قسمت درونی لوله‌ ها کمی دچار حل شدگی می‌ شوند، با این تفاسیر می‌ توان گفت بین دو لوله جوش سرد صورت گرفته است.

برای استفاده از این روش باید ابتدا لوله را برش کرده، سپس ناهمواری‌ های ایجاد شده در سطح لوله را از بین برده و پس از خشک کردن، چسب مخصوص را بر روی لوله اعمال کنید؛ بهتر است بدانید این روش یکی از ضعیف‌ ترین روش‌ های اتصال لوله پولیکا های پودری است.

■ اتصال با روش اورینگی

اورینگ‌ ها پلاستیک‌ های دایره‌ ای شکل هستند که در قسمت داخلی این پلاستیک‌ ها شیار هایی تعبیه شده است که لوله پلیکا ها را نگه می‌ دارد؛ این روش از اتصال نیاز به تجهیزات خاصی ندارد و ساده و سریع انجام می‌ شود؛ لازم است بدانید این روش از اتصال انعطاف پذیری خوبی به لوله‌ ها می‌ دهد و از شکست لوله در برابر انقباضات، انبساطات و تنش‌ ها جلوگیری می‌ کند.

■ اتصال مکانیکی

اتصالات مکانیکی یکی از بهترین روش‌ های اتصال در لوله پولیکا های پودری هستند؛ در این روش از نصب با استفاده از یک فلنج و چسب اتصال به انتهای لوله‌ های PVC صورت می‌ گیرد، از اتصالات مکانیکی یا فلنجی بیشتر برای اتصال دو نوع لوله به یکدیگر استفاده می‌ شود.

خرید عمده لوله پولیکا پودری

امروز مصرف کنندگانی که لوله پولیکا های پودری را در حجم گسترده مصرف یا عرضه می‌ کنند؛ این محصول را به صورت عمده خریداری می‌ کنند؛ چرا که خرید عمده این محصول مزایای فراوانی را به همراه دارد.

به عنوان مثال با خرید عمده قیمت محصول مورد نظر برای مصرف کننده ارزان تر و بهینه تر محاسبه می‌گردد؛ زمانی که مصرف کننده قصد خرید عمده را دارد، محصول مورد نظر را در حجم گسترده‌ای خریداری می‌ کند و با خرید گسترده محصول، به مراتب قیمت آن نیز ارزان تر محاسبه می شود.

همچنین زمانی که مصرف کننده، محصول مورد نظر را به صورت عمده خریداری می‌ کند، در مدت زمان طولانی از این محصول تامین است؛ بنابراین با تامین طولانی مدت از محصول در فواصل و زمان‌ های پرفروش همچون تعطیلات به علت تقاضای زیاد، با کمبود محصول روبرو نمی‌ شود.

از طرفی نیز با خرید عمده می‌ توان محصول مورد نظر را در انواع مختلف از تولید کننده خریداری کرد؛ با خرید انواع مختلف محصول، عرضه کننده می‌ تواند به راحتی محصولات بیشتری را برای عرضه به مصرف کننده ارائه دهد؛ که این مسئله با رضایت بخشی مشتری نیز همراه می باشد.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که لوله پولیکا های پودری را به مصرف کنندگان عرضه می‌ کنید، یعنی مشغول به فروش لوله پولیکا های پودری هستید؛ توصیه ما به شما این است که این محصول را از عرضه کنندگان و تامین کنندگان اصلی خریداری کنید، تا محصول مورد نظر به شما با قیمت و شرایط مناسب عرضه شود و از همه مهم تر بتوانید محصولی اصل با کیفیت و معتبر را تهیه کنید.

یکی از تامین کنندگان معتبر لوله پولیکا های پودری در ایران، مجموعه ما است که فعالیت‌ های زیادی در عرضه این محصول داشته است؛ باید بدانید محصول مورد نظر در مجموعه ما با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به مشتریان عزیز عرضه می‌ شود.

برای خرید لوله پولیکا های پودری از مجموعه ما می‌ توانید با شماره‌ هایی که در پایین صفحه می‌ بینید، تماس حاصل فرمایید.

قیمت لوله پولیکا های پودری در مجموعه ما با در نظر گرفتن عوامل اثرگذار در قیمت و هزینه‌های صورت گرفته در ساخت و عرضه این محصول، 160,000 تومان الی 3,000,000 تومان، برای هر شاخه 6 متری است.

تماس با ما