جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی در سال 1402 به افغانستان

در سال های اخیر به خصوص سال 1402 لوله کاروگیت های فاضلابی با قیمتی بسیار مناسب به افغانستان صادرات می شود.

مزایای استفاده از لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی یکی از انواع لوله‌ های پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب است که به علت دوجداره بودن از مقاومت بالای برخوردار می‌ باشد؛ در ادامه مزایای استفاده از لوله کاروگیت فاضلابی به طور مختصر شرح داده می‌ شود.

  • مقاومت در برابر فشار

سطح خارجی این لوله‌ ها مانند حلقه‌ های به هم چسبیده می‌ باشد که از استحکام بالای برخوردار است؛ از این رو تحمل بسیار بالایی در برابر فشار های سطحی و زیر سطحی دارد.

همچنین سطح داخلی این لوله‌ ها صاف، صیقلی و بدون برجستگی است، این لوله‌ ها فشار بار داخلی ندارند؛ یعنی مایعات در حال حرکت این لوله‌ ها بار داخلی ندارد، به زبان ساده‌ تر می‌ توان گفت سطح داخلی فقط انتقال دهنده مایعات است.

  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی

مواد پلی اتیلن مورد استفاده در لوله‌ های کاروگیت از واکنش پذیری شیمیایی بسیار کمی برخوردار است؛ این لوله‌ ها در برابر مواد هایی مانند: اسید های رقیق، مایعات سود سوزآور، بنزین، آب و غیره مقاوم هستند؛ همچنین این لوله‌ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر گاز های خورنده و مواد شیمیایی دارند؛ اما از طرفی نیز در برابر اسید های اکسید، هیدروکربن‌ های کلردار و کتون ها مقاوم نیستند؛ زیرا این مواد علاوه بر تنش داخلی، موجب ترک خوردگی و شکستگی لوله نیز می‌ شود.

  • انعطاف پذیر

انعطاف پذیری لوله کاروگیت های فاضلابی باعث می‌ شود، برای استفاده در محل‌ های ناهموار و پیچیده دچار مشکل نشود؛ از طرفی نیز میزان استفاده از اتصالات را نیز کاهش می‌ دهد.

لوله کاروگیت

  • زیست محیطی

این لوله‌ ها در مقایسه با لوله‌ های موجود در بازار از میزان کربن کمتری برای ساخت آن ها استفاده می‌ شود؛ همچنین می‌ توان گفت به انرژی کمتری نیز جهت تولید حمل و نقل و نصب نیاز دارند؛ لوله کاروگیت های فاضلابی یک ماده خنثی هستند؛ زیرا در ساخت و تولید این محصول هیچ سمومی در محیط زیست انتشار نمی‌ شود؛ از طرفی نیز پس از به پایان رسیدن طول عمر این لوله‌ ها به عنوان پلاستیک، بازیافت می‌ شوند.

  • طول عمر بالا

لوله کاروگیت های فاضلابی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، سایش، خوردگی و پوسیدگی دارند؛ به همین علت در محیط‌ های اسیدی و دارای نمک دچار تغییر کیفیت و کوتاه شدن طول عمر این لوله‌ ها نمی‌ شود؛ متخصصان تولید کننده این لوله‌ ها عمر مفید لوله‌ های کاروگیت را، تا صد سال نیز تخمین زده اند.

  • اتصال آسان

برای اتصال این لوله‌ ها از روش‌ های جوش پلی اتیلن و الکتروفیوژن، همچنین اتصالات مکانیکی استفاده می‌ شود، که با توجه به شرایط مورد نظر نوع اتصال، مشخص می‌ گردد؛ نکته بسیار مهم این است برای اتصال لوله‌ های سایز های کوچک تا 1000 از اتصالات نر و ماده استفاده می‌ شود؛ همچنین برای سایز های بزرگتر با قطر بالای 1 متر به طور معمول از جوش لب به لب استفاده می شود.

  • قیمت مقرون به صرفه

لوله کاروگیت های فاضلابی وزن بسیار سبکی دارند؛ وزن سبک این لوله‌ ها نشان دهنده این است که از مواد کمتری برای ساخت این لوله‌ ها استفاده می‌ شود؛ از این رو، برق کمتری نیز برای تولید این لوله‌ ها به کار برده می‌ شود؛ با توجه به مقاومت و مقدار مصرف پلی اتیلن برای ساخت این لوله، می توان گفت قیمت مقرون به صرفه‌ ای دارد.

خرید لوله کاروگیت فاضلابی اسپیرال

برای خرید لوله کاروگیت فاضلابی اسپیرال باید به نکات مهمی که تاثیر زیادی نیز در کیفیت و کارایی این محصول دارد، توجه کنید؛ این نکات عبارت اند از؛

  • کاربرد مناسب

برای خرید لوله کاروگیت فاضلابی اسپیرال یا لوله‌ های دیگر باید در مرحله اول نوع کاربردی را که از لوله انتظار دارید را مشخص کنید؛ یعنی باید مشخص کنید، که می خواهید از این لوله‌ ها برای چه کاری استفاده کنید.

  • استاندارد لوله

این لوله‌ ها باید مطابق استاندارد های جهانی و ملی تولید شود تا بتواند کیفیت و کارایی مناسبی داشته باشند؛ از این لوله‌ ها به صورت توکار و زیرزمینی استفاده می‌ شود، به همین علت استاندارد بودن آن ها بسیار حائز اهمیت است.

  • اطلاعات تولولید

لوله‌ های استاندارد و با کیفیت باید دارای اطلاعات تولید باشند؛ اطلاعات تولید: شامل نام و نام خانوادگی تولید کننده، تاریخ و شماره خط تولید، نوع مواد مورد استفاده در لوله بر روی بدنه لوله درج شده است؛ این اطلاعات فقط توسط تولید کننده بر روی بدنه لوله درج می‌ شود.

  • برند تولید کننده

از نکات مهمی که در حین خرید لوله کاروگیت های فاضلابی اسپیرال باید به آن دقت کنید، برند تولید کننده است؛ این لوله‌ ها توسط تولید کنندگان زیادی تولید می‌ شوند، که نوع با کیفیت آنها مطمئناً از برند های معتبر می‌ باشد، به همین علت حین خرید این لوله‌ ها حتماً برند های شناخته شده را انتخاب کنید، تا محصولی با کیفیت و استاندارد به شما ارائه داده شود.

  • گارانتی

سعی کنید محصول مورد نظر را از عرضه کنندگان اصلی خریداری کنید تا بتوانید از مزایایی مانند: گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌ مند شوید.

لوله کاروگیت

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی به عوامل متعددی بستگی دارد، که این عوامل به میزان زیادی در قیمت این محصول موثر است؛ عوامل موثر در قیمت عبارت است از؛

  • نرخ دلار

نرخ دلار یکی از اصلی‌ ترین عوامل موثر در قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی و سایر محصولات موجود در بازار است؛ زیرا دلار ارزی شناخته شده در سطح بازار های جهانی است، تمامی خرید و فروش و معاملات‌ های داخل و خارج از کشور با دلار صورت می‌ گیرد؛ از این رو می‌ توان گفت نرخ دلار تاثیر بسزایی در تعیین قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی دارند.

  • میزان تقاضا

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت‌ لوله کاروگیت های فاضلابی، میزان تقاضا در سطح بازار می‌ باشد؛ باید بدانید هر چه میزان تقاضای محصول در بازار افزایش یابد، قیمت آن محصول نیز با افزایش روبرو می‌ شود؛ علت اصلی افزایش قیمت ثابت ماندن میزان عرضه در صورت افزایش تقاضا می‌ شود؛ به همین علت است که میزان تقاضا تاثیر زیادی در تعیین قیمت محصول دارد.

  • نوع برند تولید کننده

نوع برند تولید کننده نیز تاثیر گذاری بسزایی در قیمت لوله‌ های فاضلابی دارد؛ به عنوان مثال، محصولاتی که توسط برند های داخلی تولید می‌ شوند، از قیمت مناسب‌ تر و ارزان‌ تری برخوردار هستند، که علت اصلی آن ها کیفیت پایین محصول نیست؛ بلکه هزینه‌ های حمل و نقل در محصولات داخلی به مراتب کمتر از محصولات وارداتی است.

لازم به ذکر از شما می‌ توانید محصول مورد نظر را از طریق فروشگاه اینترنتی با قیمتی مناسب‌ تر خریداری کنید؛ لازم است بدانید یکی از فروشگاه‌ های بزرگ اینترنتی در بازار های الکترونیکی مجموعه ما می‌ باشد؛ مجموعه ما از معتبرترین عرضه کنندگان لوله کاروگیت فاضلابی در ایران است، که این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به مصرف کنندگان عرضه می‌ کند.

شما می‌ توانید محصول مورد نظر را به راحتی از طریق شماره تلفن‌ های ثبت شده در صفحه خریداری کنید، در صورت در دسترس نبودن می‌ توانید از طریق وب سایت مجموعه اقدامات لازم را انجام دهید.

قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی در مجموعه ما با توجه به عوامل موثر در قیمت 15,000 تومان تا 2,100,00 تومان است؛ لازم است بدانید که با توجه به ابعاد اندازه و ضخامت قیمت هر یک از سایز ها با یکدیگر متفاوت است؛ با این تفاسیر می‌ توان گفت قیمت ذکر شده تقریبی می‌ باشد.

تماس با ما